پیشنهاد مک کارتی پس از امتیازات آخر شب، بارقه امیدی را می بیند

صحنه پر هرج و مرج بر پوچ بودن کل وضعیت تاکید کرد. جمهوری خواهان هنگامی که رای را به تعویق انداختند تشویق کردند و طوری جشن گرفتند که گویی به تازگی یک توافق بزرگ کاهش مالیات را تصویب کرده اند، در حالی که به سادگی یک بار دیگر بدون سخنران ترک می کنند.

با این حال، یکی از متحدان مک کارتی به ما هشدار داد که وضعیت ممکن است «پیش از اینکه بهتر شود بدتر شود». این انتظار وجود دارد که اگر رأی گیری امروز ادامه یابد، مک کارتی ممکن است تعداد انگشت شماری از آرای اعضای خشمگین را از دست بدهد.

هنوز مشخص نیست که آیا این برای مک کارتی به عنوان سخنران کافی خواهد بود یا خیر.

در گذشته، این دو گروه اغلب خود را درگیر جنگ با یکدیگر می‌دیدند، به طوری که CLF میلیون‌ها نفر را برای حمایت از نامزدهای تشکیل‌دهنده سرمایه‌گذاری می‌کرد، در حالی که باشگاه از کسانی که در راست افراطی بودند حمایت می‌کرد. در ازای این وعده، باشگاه مخالفت خود را با مک کارتی کنار گذاشته است.

برای مثال، نماینده دن کرنشاو (R-Texas) نیز خواهان غوره امنیت داخلی است.

تغییرات عمده در روند تخصیص بودجه: ترس از هزینه تریلیون دلاری دیگر عامل اصلی واکنش محافظه کارانه به مک کارتی بوده است. این قرارداد شامل یک وعده رای مستقل در مورد هر یک از 12 لایحه تخصیصی سالانه است که تحت عنوان “قاعده باز” در نظر گرفته می شود و اجازه می دهد اصلاحات طبقه بندی توسط هر قانونگذار ارائه شود.

یک “پیشنهاد تخلیه” یک نفره: به نظر می رسد رهبر جمهوری خواه در نهایت با تقاضای پایین آوردن آستانه مورد نیاز برای اجبار رای برای برکناری یک رئیس مجلس به تنها یک عضو موافقت کرده است. در حالی که مک کارتی در ابتدا اشاره کرد که بازگرداندن “حرکت تخلیه” یک نفره یک خط قرمز است، متحدان او اکنون استدلال می کنند که تفاوت عملی زیادی بین این پیشنهاد و پیشنهاد قبلی او برای الزام پنج عضو برای ایجاد رای وجود ندارد.

  • متحدان مک کارتی همچنین نگران نماینده دانشجوی سال اول الی کرین (آریزه) هستند که یک “نه” سخت گفته است.

    او اساساً تمام قدرت سخنراني را از دست داده است. او به جایی می‌رسد که این افراد انجمن آزادی می‌توانند جلوی هر کاری را که می‌خواهند بگیرند.» این دستیار گفت. «این یک پروژه بیهوده است. این اکثریت بدبخت خواهد شد. این چیزی است که او به این افراد صرفاً برای سخنران شدن هدیه داده است، در حالی که من مطمئن هستم که کسی در این کنفرانس وجود دارد که انجمن آزادی او را به عنوان سخنران می پذیرفت و خواهان همه این تغییرات دیوانه کننده نبود.»

    سپس، نماینده کن باک (R-Colo.)، یکی دیگر از حامیان مک کارتی در گروه آزادی، متحدان مک کارتی را پس از اینکه به POLITICO گفت که رهبر جمهوری خواهان باید در آن روز توافق کند – یا کناره گیری کند و به فردی مانند اسکالیس اجازه دهد که یک توافق داشته باشد، متحدان مک کارتی را به تقلا انداخت. برو در عرض یک ساعت، در حالی که او برای تکرار این سخنان به شبکه CNN رفت، معاون رئیس ویپ گای رسینتالر (پاس.

    اولیویا بیورز در این گزارش مشارکت داشت.





منبع

محافظه کاران همچنین امتیازی را به دست آوردند که هر گونه تخصیصی را که در آن بسته ها گنجانده شده بود برای رای گیری جداگانه در نظر بگیرند، اگرچه مشخص نیست که آیا آنها به عنوان یک بسته یا جداگانه رأی خواهند داد.
مذاکرات اواخر شب به دنبال یک پیشرفت بزرگ دیگر برای رهبر جمهوری خواه بود: صندوق رهبری کنگره همسو با مک کارتی با باشگاه محافظه کار رشد، که در ابتدا مخالفت با رئیس مجلس مک کارتی را نشان می داد، به توافق رسید تا برای ایمن از انتخابات مقدماتی مجلس باز بماند. کرسی های جمهوری خواهان

کرسی‌های کمیته قوانین برای گروه آزادی: مک‌کارتی آماده است تا دو کرسی در کمیته قواعد مجلس نمایندگان که بر روند اصلاحیه مجلس نظارت می‌کند، به گروه آزادی مجلس نمایندگان بدهد. (برخی از محافظه کاران همچنان برای چهار کرسی در این هیئت تلاش می کنند.) همچنین صحبت هایی در مورد اعطای کرسی سوم به محافظه کاران نزدیک به گروه آزادی، اما نه در آن – فردی مانند نماینده توماس ماسی از کنتاکی، وجود دارد. اینکه چه کسی آن اعضا را انتخاب می کند هنوز مورد بحث است. به طور معمول، این حق گوینده است، اما محافظه کاران می خواهند اعضای خود را برای این مشاغل انتخاب کنند.

  • با این حال، حتی نزدیک ترین متحدان مک کارتی می گویند که این هنوز تمام نشده است.

    او در مورد دشمنان مک کارتی گفت: “من به شما می گویم که این 19 نفر درگیر هستند.”

    اما از ساعت 1 بامداد، تفکر در اردوگاه مک کارتی این بود که اگر بتوانند مخالفت او را از 20 به 20 یا بیشتر کاهش دهند، فشار بر باقی مانده‌ها آنقدر زیاد خواهد بود که به اندازه کافی از بین می‌رود.

    در همین حال، زمان رو به اتمام است زیرا برخی از حامیان مک کارتی از چشم بن بست یک استراتژی خروج ناامید شده اند. نماینده پیت سشنز (R-Texas)، رئیس سابق کمیته قوانین که مدت‌ها از متحدان رهبری حزب جمهوری‌خواه محسوب می‌شد، شب گذشته در CNN اصرار کرد که اعضا باید درباره سایر نامزدهای سخنران بالقوه، مانند استیو اسکالیس (R-La.)، رهبر اکثریت آینده مورد انتظار بحث کنند.

    در کف اتاق، تیم شلاق مک کارتی به کار خود ادامه داد و با تب و تاب سعی در جلب نظر برخی از 20 نفر از مخالفان او کرد – و تشخیص داد که هنوز هم می توان با امتیازهایی بر کدام یک از آنها پیروز شد. مک کارتی همچنین عصر را با مخالفان دانشجوی سال اول که رابطه چندانی با او ندارند گذراند.

    باک در یک نقطه شناور شد – کاملا جدی – که اعضا میزبان هستند جلسه با مشروب، نشان می دهد که ممکن است به پیشبرد مذاکرات کمک کند. به محض ورود به جلسه، ریچارد هادسون (NC) رئیس NRCC (NC) به شوخی گفت که بطری آب او در واقع پر از ودکا.

    این پیشرفت بالقوه در پایان روزی بد برای مک کارتی آغاز شد و رویاهای سخنرانش تقریباً مرده به نظر می رسید. نماینده ویکتوریا اسپارتز (رئیس جمهور)، که قبلاً از مک کارتی از طریق چند برگه رای حمایت کرده بود، رای “حاضر” داد که نشان می دهد مک کارتی در حال خونریزی است.

    یکی از دستیاران ارشد جمهوری خواه چهارشنبه شب گفت که امتیازات مک کارتی حزب را در درازمدت تضعیف خواهد کرد.

    قرار است شورشیان و مک کارتی و تیم تازیانه اش در اوایل صبح پنجشنبه با هم صحبت کنند، پس از اینکه محافظه کاران فرصت داشتند درباره آخرین پیشنهادات او فکر کنند و آنها را روی کاغذ بررسی کنند. مجلس در ظهر برای ادامه رای گیری در مورد رئیس مجلس تسلیم خواهد شد. صحبت هایی در مورد تعویق برای ادامه مذاکرات وجود دارد، اگرچه آنها باید اکثریت را برای انجام این کار به دست آورند.

    اگر معاملات اسب سواری تا این حد پیش برود، مطمئناً بسیاری از جمهوری خواهان مجلس را که همیشه از مک کارتی حمایت کرده اند، ناراحت خواهد کرد. میانه روها یا حتی محافظه کاران جریان اصلی بدون شک استدلال می کنند که مک کارتی به رفتار بد پاداش می دهد.

    اردوگاه مک کارتی همچنین انتظار دارد که او در نهایت مجبور شود محافظه‌کارانی را برای اعضای کمیته حمایت کند، مانند نماینده اندی هریس (Md.)، که برای رهبری کمیته فرعی بهداشت و خدمات انسانی در تخصیص بودجه، یا نماینده مارک گرین (R-Tenn) تلاش می‌کند. ) که برای رهبری کمیته امنیت داخلی تیراندازی می کند. (اين تصميمات منوط به تاييد كميته راهبري جمهوري اسلامي ايران است، هرچند تاثير مك كارتي قابل توجه است.)

    مک کارتی تعدادی امتیازات جدید را به منتقدان خود ارائه کرده است، اگرچه مذاکرات همچنان ادامه دارد و روان است. فردی که موقعیت خوبی برای توصیف وضعیت بازی دارد، به پولیتیکو گفت که امتیازات شامل موارد زیر است:

    • برخی حتی به تعویق انداختن رای‌گیری‌ها به هفته آینده پرداخته‌اند – اگرچه برخی دیگر در حزب این ایده را پس زده‌اند.

      پس از گذراندن 48 ساعت گذشته برای حمایت از زندگی، پیشنهاد کوین مک کارتی برای مقام سخنران در حال احیای بالقوه است.

      پس از یک روز ترن هوایی که در آن جمهوری خواه کالیفرنیا سه بار دیگر نتوانست 218 رای را به دست آورد، مک کارتی و برخی از منتقدانش سرانجام وارد اتاق شدند و هر دو طرف گفتگوهای سازنده ای را انجام دادند.

      در همین حال، یک کارت وحشی وجود دارد که اردوگاه مک کارتی را بیشتر نگران کرده است: “من فکر می کنم گاتز و دیگران [‘Never Kevin’ lawmakers] یکی از معتمدان ارشد مک کارتی گفت که این را منفجر می کنند. در واقع، در شب چهارشنبه، Gaetz جلسات مذاکره شکست خورد او دعوت نشده بود.

      نورمن چهارشنبه شب هنگام خروج از کاپیتول به خبرنگاران گفت که موضع خود را در مورد مخالفت با مک کارتی تغییر نداده است. اما مفاد این معامله احتمالی، از جمله پیشنهاد محدودیت‌های مدت زمان خود، هنوز در حال تکمیل شدن بود.

      نماینده چیپ روی (R-Texas) – که دنبال می شود یک تبادل تلویزیونی هیجان انگیز سه شنبه شب سی‌ان‌ان گزارش داد، لورا اینگراهام، از فاکس نیوز، نقش مهمی در پیشبرد مذاکرات در روز چهارشنبه داشت – به رهبران حزب جمهوری‌خواه اشاره کرد که می‌تواند 10 نفر از مخالفان مک کارتی را همراهی کند – و احتمالاً دیگران را متقاعد کند که «حضور» رای بدهند. این او را به 218 نمی رساند، اما اردوگاه مک کارتی امیدوار است که بتواند آخرین تقویت را به او بدهد و به او اجازه دهد بعد از دو روز جهنمی فاصله را کم کند.

      چرخ زدن و معامله احتمالاً تمام نشده است و ممکن است چند روز طول بکشد. من هنوز نمی بینم که این مشکل در کوتاه مدت حل شود. شاید در آخر هفته و هفته آینده بیشتر محتمل باشد.» یکی از قانونگذاران جمهوری خواه هشدار داد.

      یکی از دستیاران رهبری حزب جمهوری خواه گفت که آنها معتقدند هنوز پنج «نه سخت» علیه مک کارتی وجود دارد – نمایندگان مت گیتز (فلوریدا)، لورن بوبرت (کلونیایی)، اندی بیگز (آریزان)، باب گود (و.) و مت. روزندل (مونت). مک کارتی فقط می تواند چهار نفر را از دست بدهد.

      رأی گیری در مورد محدودیت دوره: این خواسته کلیدی رالف نورمن (RS.C.) نماینده مجلس است که اصلاحیه قانون اساسی را پیشنهاد کرده است که قانونگذاران را به سه دوره در مجلس محدود می کند.