مورگان فریمن و راب رینر در میان نزدیک به 1000 آمریکایی ممنوع الخروج از روسیه

به نظر می رسد فهرست های راینر و فریمن به همکاری آنها در حمایت از کمیته تحقیق روسیه اشاره دارد، یک سازمان غیرانتفاعی که بر مبارزه با دخالت روسیه در انتخابات ایالات متحده متمرکز است.

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای که روز شنبه به همراه انتشار این فهرست منتشر شد، اعلام کرد این تحریم‌ها پاسخی به تحریم‌هایی است که پس از تهاجم روسیه به اوکراین علیه این کشور اعمال شده است.

مورگان فریمن و راب رینر بازیگران و فیلمسازان در فهرستی از 963 آمریکایی ممنوعه ورود به روسیه بودند که روز شنبه توسط وزارت خارجه این کشور منتشر شد.

راینر در هیئت مشاور این گروه است که در سال 2017 راه اندازی شد، در حالی که فریمن در ویدیویی که منتشر کرد صحبت کرد.

فریمن از رئیس جمهور وقت ترامپ خواست تا “از همه منابع موجود برای انجام تحقیقات کامل برای تعیین دقیق چگونگی وقوع این اتفاق استفاده کند.”

این فهرست همچنین شامل پرزیدنت بایدن، معاون رئیس جمهور هریس و سایر اعضای دولت بایدن، و همچنین همه اعضای مجلس نمایندگان و مجموعه‌ای از مدیران تجاری، رهبران اتاق فکر، قانون‌گذاران و مقامات سابق و دیگران است.

فریمن در این ویدئو با اشاره به دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 گفت: «ما مورد حمله قرار گرفتیم. ما در حال جنگ هستیم.

وزارت خارجه روسیه به عنوان بخشی از پاسخ به تحریم‌های دائماً تحمیلی ضد روسی توسط ایالات متحده و در ارتباط با تحقیقات دریافتی در مورد ترکیب شخصی «فهرست دستگیری» ملی ما، فهرستی از شهروندان آمریکایی را منتشر می‌کند که برای همیشه ممنوع الخروج هستند. از ورود به فدراسیون روسیه، “وزارت گفت.

کمیته تحقیق روسیه در سال 2017 اعلام کرد که هدف آن “کمک به آمریکایی ها برای شناخت و درک جدیت حملات مستمر روسیه به دموکراسی ما است.”

برای اطلاع از آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش و پخش ویدیوها، به The Hill بروید.



Source link