قاضی نیویورک نقشه کنگره را تایید کرد و دموکرات ها را به آشفتگی انداخت

این نقشه مناطق منهتن جرولد نادلر و کارولین مالونی را ادغام کرد که هر کدام 30 سال در مجلس خدمت کرده‌اند و اکنون به نظر می‌رسد که به سمت یک نبرد اولیه پرهزینه و پرمخاطب در ماه آگوست می‌روند.

نقشه دموکرات‌ها احتمالاً کنترل 22 کرسی از 26 کرسی کنگره این ایالت را در پاییز امسال به این حزب می‌داد، که در خدمت موازنه‌سازی نقشه‌های حزبی مشابهی است که در ایالت‌های تحت سلطه جمهوری‌خواهان مانند فلوریدا، جورجیا و تگزاس به تصویب رسیده‌اند.

قاضی پاتریک مک آلیستر، قاضی در شهرستان استوبن روستایی، درست قبل از نیمه شب جمعه، هفته‌ها پس از حکم دادگاه عالی نیویورک مبنی بر اینکه طرح تقسیم مجدد که توسط مجلس قانون‌گذاری تحت کنترل دموکرات‌ها تصویب شده بود، برخلاف قانون اساسی به نفع حزب دستکاری شده بود، نقشه را امضا کرد.

سرواس گفت که از زمان انتشار نسخه پیش نویس در روز دوشنبه هزاران نظر را بررسی کرده و تغییراتی را اعمال کرده است، از جمله اتحاد مجدد چندین جامعه سیاه پوست و جوامع آسیایی آمریکایی در شهر نیویورک که در ابتدا از هم جدا شده بود.

استاد ویژه منصوب شده توسط دادگاه که نقشه جدید را ترسیم کرد، جاناتان سرواس، در یک پرونده قضایی گفت که طرح او هشت ناحیه رقابتی را به همراه 15 کرسی با تمایل دموکرات ها و سه کرسی با تمایل جمهوری خواهان ایجاد می کند.

(گزارش توسط جوزف آکس؛ ویرایش توسط دانیل والیس)



Source link

جمهوری خواهان باید تنها پنج کرسی را در ماه نوامبر برگردانند تا اکثریت مجلس نمایندگان را به دست آورند، که به آنها امکان می دهد تا بسیاری از برنامه های جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را مسدود کنند.

(رویترز) – یک قاضی نیویورک نقشه جدید کنگره را تصویب کرد که دو رئیس کهنه کار دموکرات را در مقابل یکدیگر قرار می دهد و شانس جمهوری خواهان را برای تصاحب کرسی های بیشتر در انتخابات میان دوره ای نوامبر افزایش می دهد و اکثریت شکننده دموکرات ها در مجلس نمایندگان آمریکا را بیشتر به خطر می اندازد.

اما جونز اوایل روز شنبه گفت که در عوض در منطقه 10 جدید که شامل بخش‌هایی از بروکلین و منهتن است، شرکت خواهد کرد. بیل دی بلازیو، شهردار سابق نیویورک، قبلاً اعلام کرده بود که قصد دارد برای این منطقه نامزد شود، که انتظار می‌رود میدان شلوغی از نامزدها را به خود جلب کند.

نوشته جوزف آکس

در شهرستان وستچستر، شمال نیویورک، خانه‌های دو نماینده دموکرات سیاه‌پوست دوره اول کنگره، موندیر جونز و جمال بومن، به همان منطقه کشیده شد.

نقشه جدید نشان دهنده یک نتیجه ناامید کننده برای دموکرات ها است که از اکثریت قانونگذاری خود برای پیشبرد یک قاتل تهاجمی استفاده کردند. اما پس از شکایت جمهوری خواهان، دادگاه ها به این نتیجه رسیدند که نقشه دموکرات ها با اصلاحیه قانون اساسی سال 2014 که هدف آن حذف حزب گرایی از تقسیم بندی مجدد بود، مغایرت دارد.

در همین حال، شان پاتریک مالونی، رئیس بازوی مبارزات انتخاباتی کنگره ملی حزب دمکرات، این هفته گفت که در حوزه جدیدی که اکثر کرسی فعلی جونز را در بر می گیرد، نامزد خواهد شد و خشم بسیاری از متحدان جونز را برانگیخت که گفتند او مجبور خواهد شد نامزد شود. علیه مالونی یا بومن.