مهم نیست چقدر ثروتمند هستیم، ما با شما یکسان رفتار خواهیم کرد.

نتیجه یک محدود کننده جریان کوچک و در عین حال قدرتمند بود، دیسکی که از فولاد ضد زنگ سالم برای مواد غذایی ساخته شده بود و یک سوراخ کوچک در مرکز آن وجود داشت. این قدرت را دارد که جریان آب را به شدت محدود کند به طوری که دوش گرفتن و شستن ظروف به طور همزمان دشوار است، در حالی که آبیاری چمن در فضای باز غیرممکن می شود.

بنابراین، کیسون گیلمر، 36 ساله، نماینده ارشد خدمات مشتری منطقه، به کارگاه منطقه آب رفت و شروع به سرکاری با یک راه حل مکانیکی کرد.

مربوط: خشکسالی شدید در جنوب غربی آمریکا: فاجعه آب و هوایی که در 1200 سال گذشته دیده نشده است

بنا بر گزارش ها، یک عمارت Hidden Hills متعلق به مدونا، که در حال حاضر با قیمتی نزدیک به 26 میلیون دلار در بازار است، پس از مستندسازی به مقامات منطقه آب مبنی بر تعمیر نشتی در ملک، به سختی از نصب محدودکننده جریان در ماه جولای جلوگیری کرد. نمایندگان مدونا و مشاور املاک به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

قبل از قطع مصرف آب، مشتریان فرصت های متعددی دارند تا با مسئولان منطقه آب صحبت کنند و راه خود را تغییر دهند. مک‌نات گفت که حتی امضای یک نامه قصد برای دستیابی به اهداف حفاظتی برای جلوگیری از محدودیت جریان کافی است، اگرچه منطقه همچنان به بررسی این موضوع ادامه می‌دهد که مشتریان از رعایت آنها پیروی کنند.

طبق سوابق عمومی، اسکات دیسیک، سابق کورتنی، از محدودکننده جریان در عمارت هیدن تپه خود اجتناب نکرد. در اواخر جولای، منطقه آب یک محدودکننده جریان را در عمارت Hidden Hills او به مدت دو هفته نصب کرد. سوابق منطقه آب خاطرنشان می کند که شخصی در خانه دیسیک از امضای فرم تعهدی که به مشتریان اجازه می دهد با تعهد به کاهش مصرف آب از محدودکننده جریان اجتناب کنند، خودداری کرد. نمایندگان دیسیک، کارداشیان، هارت و بازی بلافاصله به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

Cason Gilmer یک محدود کننده جریان را نشان می دهد که جریان آب را در یک لوله کند می کند. عکس: Jae C Hong/AP

دیگران عقب نشینی کرده اند: یکی از نمایندگان سیلوستر استالونه در بیانیه ای گفت که این ستاره سینما در تلاش است تا بیش از 500 درخت بالغ در دارایی خود را زنده نگه دارد و او اقدامات دیگری را برای کاهش مصرف آب انجام داده و در حال کار با آب است. منطقه برای حل این وضعیت.

“اثر بازدارندگی گسترده”

بر اساس سوابق منطقه آب که توسط گاردین بررسی شده است، محدودیت‌هایی قبلاً در خانه‌های متعلق به افراد مشهور از جمله کمدین کوین هارت، خواننده رپ The Game و اسکات دیسیک، سابق کورتنی کارداشیان اعمال شده است. نام‌های معروف دیگری می‌توانند در رتبه بعدی قرار گیرند – آدرس‌های مرتبط با کیم کارداشیان، سیلوستر استالونه و مدونا همگی در فهرست متخلفانی که واجد شرایط محدودیت‌های جریان بودند، گنجانده شده‌اند.

برای مقامات آب، این آزمایشی است در پاسخگویی افراد فوق ثروتمند به همان استانداردهایی که همه افراد دیگر دارند.

شخصی که یک دیسک فلزی کوچک با سوراخ کوچکی در مرکز دارد

ما موضع بسیار محکمی در برابر بودن اتخاذ کرده ایم. مایک مک‌نات، سخنگوی منطقه آبی لاس ویرجینز، که به مناطقی مانند کالاباساس و کالباساس خدمات می‌دهد، می‌گوید: مهم نیست که چه کسی هستید، چقدر پول در می‌آورید، چقدر شناخته شده هستید: با همه شما یکسان رفتار می‌شود. تپه های مخفی که مورد علاقه افراد مشهور است.

یک راه حل کوچک و در عین حال قدرتمند

مک‌نات گفت که آرزو می‌کند افراد مشهور آمریکایی از مهارت‌های خود برای تمرکز بر بحران آب استفاده کنند: «من از هر سلبریتی، از هر یک از آنها می‌خواهم که قدم بگذارند و از پلتفرم‌های خود برای صحبت در مورد حفظ آب و صحبت در مورد تغییرات آب و هوا استفاده کنند.»



منبع

من از هر سلبریتی، از هر یک از آنها، می خواهم که قدم بگذارند و … در مورد صرفه جویی در آب صحبت کنند، در مورد تغییرات آب و هوا صحبت کنند.

گیلمر یک سیستم اندازه گیری آب پیشرفته را در آگورا هیلز، کالیفرنیا نصب می کند. عکس: Jae C Hong/AP

این محلول یک دیسک فلزی کوچک است که به عنوان “محدود کننده جریان” شناخته می شود. محدود کننده را می توان در عرض چند دقیقه روی لوله های ضایعات مزمن نصب کرد و جریان آب خانه را به طور چشمگیری کاهش می دهد.

مک‌نات گفت که این دستگاه فقط به مدت دو هفته در محل است و منطقه آب به دلایل بهداشتی اجازه ندارد دسترسی به آب آشامیدنی را قطع کند. آنها گفتند که تا کنون این تاکتیک با هیچ چالش قانونی مواجه نشده است.

مک‌نات گفت که قرار دادن یک محدودکننده جریان در لوله آب خارج از محل سکونت مشتری تنها حدود 10 دقیقه طول می‌کشد و منطقه یک مهر و موم و علامتی را اضافه می‌کند که در صورت دستکاری دستگاه 2500 دلار جریمه می‌شود.

گیلمر می‌گوید که در ابتدا دستگاه را در خانه‌اش آزمایش کرد و همان‌طور که انتظار داشت کار کرد. سینک‌ها و توالت‌ها «خوب کار می‌کردند»، دوش در حدود 60 درصد حجم معمولی کار می‌کرد، اما «شما باید واقعاً مراقب آب باشید» زیرا «نمی‌توانید همزمان از دو چیز استفاده کنید».

به گفته گیلمر، در بیشتر موارد، مشتریان، حتی افراد مشهور، منطقی بوده‌اند، و زمانی که در معرض خطر کند شدن جریان آب قرار می‌گیرند، دچار مشکل نمی‌شوند.

گیلمر یک سیستم اندازه گیری آب پیشرفته را در آگورا هیلز، کالیفرنیا نصب می کند.

تعداد انگشت شماری از افراد مشهور، از جمله ارین بروکوویچ، دوستدار محیط زیست و دواین وید، ستاره سابق NBA، پس از نمایش در بخش های خبری محلی در مورد نام های پررنگ که محدودیت های خشکسالی را نقض می کنند، اظهارات عمومی در مورد آنچه که برای مصرف کمتر آب انجام می دهند، بیان کردند.

یک اقامتگاه زمانی واجد شرایط محدودیت آب می شود که از دسامبر 2021 حداقل چهار بار از حد مجاز آب خود 150 درصد فراتر رفته باشد. اما مک نات گفت در حالی که بیش از 1600 مشتری در منطقه این معیار را برآورده کرده اند، آنها در واقع دستگاه را بسیار کم نصب کرده اند. – فقط شش یا هفت دوجین نصب تا اوایل سپتامبر.

سی‌بی‌اس نیوز لس‌آنجلس گزارش داد که چمن اطراف استخر کورتنی کارداشیان در کالاباساس تا سپتامبر قهوه‌ای شده بود، که نشان می‌دهد خانواده ستاره واقعیت پس از قرار گرفتن در فهرست طولانی مشتریان واجد شرایط محدودکننده جریان، تغییراتی را ایجاد کرده‌اند. این ایستگاه تلویزیونی گزارش داد که در مقابل، چمن بیرون از عمارت کیم کارداشیان هنوز “سبز کاملاً آراسته شده” بود.

مک‌نات و گیلمر معتقدند که محدودکننده جریان در حال حاضر اثر بازدارندگی گسترده‌ای دارد.

با تشدید خشکسالی چند دهه ای کالیفرنیا در سال جاری، مقامات آب در سراسر ایالت کاهش اجباری را صادر کرده اند که با جریمه قابل اجرا است. اما منطقه آبی لاس ویرجنز یک چالش خاص داشت، مک‌نات گفت: مشتریان آنها آنقدر ثروتمند هستند که بعید به نظر می‌رسد جریمه‌های پولی رفتار آنها را تغییر دهد، حتی با وجود کاهش 50 درصدی آبیاری در فضای باز.

لس آنجلس در یک خشکسالی تاریخی زندگی می کند، اما این امر باعث نشده است که برخی از مشهورترین ساکنان آن از آبیاری چمن های عمارت بزرگ و باغ های پرآذین خود جلوگیری کنند. در پاسخ، مقامات محلی به یک ترفند ساده و شگفت‌آور برای کنترل ثروتمندترین افراد روی آورده‌اند.

مایک مک نات

در اوایل تابستان در اطراف منطقه رانندگی می‌کردند، علی‌رغم محدودیت‌های آبیاری در فضای باز، چمن‌های سبز زیادی را می‌دیدند. در ماه اوت، چمن ها قهوه ای تر به نظر می رسیدند. مک‌نات گفت، گروه‌های خبری که می‌خواهند همراه با کارمندان منطقه آب سواری کنند، در حالی که به دنبال خشکسالی می‌گردند، ناامید شده‌اند. او و گیلمر گفتند که برخی از خانواده ها حتی به رنگ سبز چمن خود را به عنوان راهی برای کاهش مصرف آب روی آورده اند.

تا آنجا که آنها می دانند، لاس ویرجنز تنها منطقه آبی در کالیفرنیا است که از محدودیت های جریان استفاده می کند، اما رویکرد منحصر به فرد آنها جلب منافع ملی است. آنها از تگزاس و فلوریدا و همچنین سایر مناطق آبی کالیفرنیا پرس و جو کرده اند. گیلمر گفت که این شبیه به دستگاه‌هایی است که برای کند کردن جریان آب در کشاورزی استفاده می‌شود، اما هیچ چیز دقیقاً شبیه آن نیست و او در حال بررسی گرفتن حق ثبت اختراع است.