‘من قبلا چیزی شبیه این ندیده بودم’


انبوهی از مردم در ترمینال فرودگاه با چمدان ایستاده اند.  ترمینال دارای سقفی با آینه و خطوط خمیده است

انبوهی از مردم در ترمینال فرودگاه با چمدان ایستاده اند.با حسن نیت از Kaitlyn Hoch

  • طوفان ها و گردبادها به ایالت های مرکزی ایالات متحده مانند ایلینوی، ایندیانا و آرکانزاس ضربه زده اند.

  • پروازها در فرودگاه بین المللی شیکاگو اوهار و فرودگاه بین المللی میدوی متوقف شدند.

  • عکس‌های موجود در رسانه‌های اجتماعی، جمعیتی از مردم را نشان می‌دهد که در محل خود در O’Hare پناه گرفته‌اند.

انبوه مسافران در فرودگاه بین المللی شیکاگو اوهار در داخل تونل نور فرودگاه پناه گرفتند زیرا صدها پرواز به دلیل آب و هوا در منطقه لغو شد. پست های شبکه های اجتماعی نشان می دهد.

به گفته دپارتمان هوانوردی شیکاگو، در حالی که طوفان‌ها در منطقه مرکزی ایالات متحده نفوذ می‌کنند، پروازها در فرودگاه بین‌المللی اوهار شیکاگو و فرودگاه بین‌المللی میدوی متوقف شدند.

تا عصر جمعه، 281 پرواز در O’Hare لغو شده است، در حالی که 129 پرواز در Midway لغو شده است. هر دو فرودگاه عصر روز جمعه بیانیه‌ای منتشر کردند و به مسافران اعلام کردند “احتیاط کنید.”

Kaitlyn Hoch، مسافری که از O’Hare عازم کلیولند، اوهایو بود، به Insider گفت که پرواز او قرار بود ساعت 6:37 بعد از ظهر انجام شود، اما به دلیل آب و هوا لغو شد. در حالی که منتظر سوار شدن در باشگاه یونایتد بود، هوچ گفت کارکنان از مردم خواستند تا به تونل چراغ ها، تونلی که سالن های یونایتد در فرودگاه را به هم متصل می کند، تخلیه شوند.

هوچ گفت که ممکن است چند صد نفر در تونل در انتظار طوفان باشند. هوخ جمعیت را “فوق العاده خنک و آرام” توصیف کرد و گفت که بسیاری از مردم در حال گرفتن عکس و فیلم از صحنه بودند.

هوچ به اینسایدر گفت: “من تقریبا هر جمعه به ORD پرواز می کنم.” من هرگز چنین چیزی ندیده ام. من هر هفته به یک ایالت جدید پرواز می کنم و هرگز چنین چیزی را در هیچ فرودگاهی ندیده ام.

CDA بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ نداد.

به گفته مرکز پیش بینی طوفان سرویس ملی هواشناسی، تاکنون بیش از 40 گزارش اولیه گردباد از عصر جمعه در شش ایالت ارائه شده است. صدها هزار نفر از ساکنان نیز بدون برق بودند.

به گزارش ایستگاه خبری محلی WLS، طوفان های شدید منجر به زخمی شدن چندین نفر پس از ریزش سقف در حین کنسرت در تئاتر آپولو در Belvedere، ایلینویز، در حدود 72 مایلی شیکاگو شد.

اصل مقاله را در Insider بخوانید





منبع