شدت و توهین ها در حالی افزایش می یابد که قانونگذاران در مورد سقف بدهی بحث می کنند

اما برخی از قانونگذاران می گویند که مبارزه امسال حس دیگری دارد.

او گفت که عواقب آنی و بلندمدت نکول خواهد بود.

بایدن در یک پاسخ رسمی نشان داد که تا زمانی که جمهوری خواهان مجلس طرح بودجه خود را منتشر نکنند، مایل به ملاقات مستقیم با رئیس مجلس نخواهد بود، کاری که از مک کارتی خواست قبل از خروج قانونگذاران از واشنگتن در روز پنجشنبه برای تعطیلات عید پاک انجام دهد.

از دهه 1960 تقریباً 80 معامله برای افزایش یا تعلیق سقف وام انجام شده است. رامنی خاطرنشان کرد که سقف بدهی با کمک دموکرات ها چندین بار در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ تمدید شد.

نماینده دان بیکن، آر-نب، افزود: “او باید در نیمه راه با ما ملاقات کند.”

جمهوری خواهان می گویند مصمم هستند که بایدن، که معاون اوباما در هر دو نبرد سقف بدهی بود، باید مسیر تعیین شده در سال 2011 را دنبال کند – نه راهی را که در سال 2013 تعیین شد.

____

استفان گرووز، نویسنده کارکنان آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشت.



منبع

بایدن نوشت: «همان‌طور که بارها گفته‌ام، این گفت‌وگو باید جدا از اقدام سریع در مورد تعهد اساسی کنگره برای پرداخت صورت‌حساب‌های کشور و اجتناب از فاجعه اقتصادی باشد».

نگاه کنید، اگر ما در مورد هزینه‌ها اختلاف نظر داریم، و اگر مجبور باشیم برای حل مسائل، دولت را ببندیم، همینطور است، اما تهدید به سقوط اقتصاد آمریکا و جهان بدون افزایش سقف بدهی، به نظر من، سلاحی است که سناتور میت رامنی از ایالت یوتا گفت.

زندی گفت: همانطور که از رویدادهای اخیر با توجه به بحران بانکی می بینیم، سیستم در این برهه از زمان بسیار شکننده است. “افزودن سقف بدهی به عنوان موضوعی برای سرمایه گذاران به ویژه نامناسب خواهد بود.”

اما مقداری خسارت وارد شد. خدمات رتبه بندی استاندارد اند پورز برای اولین بار در آن سال، بدهی ایالات متحده را کاهش داد، زیرا اطمینان نداشت که رهبران سیاسی انتخاب های لازم برای جلوگیری از یک بحران مالی بلندمدت را انجام دهند.

برای حل این بن بست، کنگره تصویب کرد و باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا قانون کنترل بودجه را امضا کرد. این لایحه به طور موقت اجازه از سرگیری استقراض را می دهد، محدودیت های جدید مخارج را تعیین می کند و یک “ابر کمیته” دو حزبی ایجاد می کند تا حداقل 1.2 تریلیون دلار کاهش کسری را طی 10 سال توصیه کند. با این حال، جمهوری‌خواهان و دموکرات‌های حاضر در این پنل نتوانستند مصالحه کنند و باعث کاهش خودکار هزینه‌ها شد.

پرزیدنت بایدن رئیس جمهور اوباما نیست، درست است؟ اسکات پری، نماینده پارلمان، رهبر حزب راستگرای حزب آزادی مجلس نمایندگان گفت. “اعداد نظرسنجی او در مخزن است و آنها به کاهش ادامه خواهند داد.”

شکستن سقف بدهی با تعطیلی دولت فدرال متفاوت است. زمانی که خزانه داری پول نقد خود را تمام کرد، دولت می تواند به فعالیت خود ادامه دهد. اما پرداخت های خروجی محدود به درآمدهای ورودی خواهد بود. همه پرداخت ها را نمی توان به موقع و به طور کامل انجام داد. بسیاری بیم آن دارند که چنین رویدادی پایه های سیستم مالی جهانی را متزلزل کند.

اکثریت جمهوری خواه جدید در مجلس به دنبال یک رقابت در هزینه ها هستند و مصمم هستند که تسلیم نشوند. آن‌ها آنچه را که به‌عنوان هزینه‌های بیش از حد فدرال می‌دانند، مقصر قیمت‌های بالاتر غذا و بنزین و افزایش بدهی ملی می‌دانند. آنها به رهبری کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان، تصویب افزایش سقف بدهی «پاک» را رد کرده اند، حتی در حالی که کاخ سفید اصرار دارد که چنین قانونی بدون قید و شرط تصویب شود. این بن‌بستی است که قبل از پایان ضرب‌الاجل تابستان امسال، هیچ نشانه‌ای از کاهش نشان نمی‌دهد.

در سنا، سناتور دموکرات جو مانچین از ویرجینیای غربی، مذاکرات را تشویق می کند. او گفت: “من فکر می کنم کوین مک کارتی منطقی ترین رفتار را داشته است.”

زندی گفت: فکر می‌کنم در هر سناریویی وارد رکود می‌شویم، رکود شدید می‌شود، بازارهای مالی دچار رکود می‌شوند.

جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا گفته است که دولت ممکن است نتواند تمام صورت حساب های خود را در ماه ژوئن پرداخت کند. مارک زندی، اقتصاددان ارشد مودیز آنالیتیکس، این هفته به یک پانل مجلس گفت که به اصطلاح X Day احتمالا در اواسط آگوست رخ خواهد داد. او گفت که فشار بازار احتمالاً پس از بازگشت کنگره از تعطیلات 4 جولای افزایش خواهد یافت.

پس از شروع پر فراز و نشیب کنگره جدید که در آن جمهوری خواهان برای انتخاب رئیس مجلس تلاش کردند، تلاش زیادی برای نشان دادن وحدت دارند. میانه‌روها و محافظه‌کاران در مجلس مصر قاطعانه هستند: بایدن باید مشارکت کند.

تعطیلی جزئی دولت، که از اول اکتبر آغاز شد، به سرعت با چشم انداز نکول همزمان شد. در 16 اکتبر، کنگره قانونی را برای پایان دادن به تهدیدات دوگانه تصویب کرد و قانونگذاران جمهوری خواه که خواستار لغو قانون امضای مراقبت های بهداشتی اوباما بودند، چیزی برای تلاش های خود نگرفتند. “ما مبارزه خوبی انجام دادیم. ما فقط برنده نشدیم.

به نظر نمی‌رسید که این نامه‌ها باعث پیشرفت یا خیرخواهی شود. جمهوری خواهان بدون پیشنهاد بودجه شهر را ترک کردند. و مک کارتی روز پنجشنبه بایدن را متهم کرد که تصمیمی برای به خطر انداختن اقتصاد گرفته است، در حالی که ظاهراً سن رئیس جمهور را زیر سوال برده است.

“بسیار نگران. بسیار نگران،» این گونه بود که نماینده پاتریک مک‌هنری، RN.C.، یکی از متحدان نزدیک مک کارتی، دیدگاه خود را توصیف کرد. و صادقانه بگویم، من نمی‌دانم در این مرحله چگونه به آنجا می‌رسیم. هیچ فرآیندی تنظیم نشده است، هیچ گفتگو و بحثی وجود ندارد.»

واشنگتن (AP) – دعواها بر سر افزایش اختیارات استقراضی کشور در کنگره بحث برانگیز بوده است، اما از یک الگوی آشنا پیروی می کند: بارها و بارها، قانونگذاران راهی برای عقب نشینی از لبه پرتگاه پیدا کردند قبل از اینکه بازارها شروع به وحشت کنند و کشور در معرض خطر نکول خطرناک قرار گیرد. در مورد بدهی خود

پری گفت نتیجه این است که بایدن جایگاه سیاسی لازم برای نادیده گرفتن جمهوری خواهان مجلس نمایندگان را ندارد.

کانولی گفت: «برخی از این افراد باور را جایگزین شواهد تجربی می‌کنند و هشدارهای اقتصاددانان، وال استریت، جانت یلن را نمی‌پذیرند.

تمرکز بر محدودیت بدهی که اکنون در حدود 31.4 تریلیون دلار است، این هفته با ارسال نامه ای به بایدن با مک کارتی تشدید شد و هشدار داد که موضع او مبنی بر عدم مذاکره «می تواند آمریکا را از اجرای تعهداتش باز دارد و عواقب وخیمی برای کل ملت داشته باشد».

در سال 2013، اوباما روش متفاوتی در پیش گرفت. او در همان ابتدا به صراحت اعلام کرد که هیچ مذاکره‌ای در مورد قانون لازم برای جلوگیری از نکول ایالات متحده وجود نخواهد داشت و هرگز تزلزل نکرد.

برخی از قانونگذاران بر این باور نیستند که عواقب آن چنین ویرانگر باشد. نماینده Bob Good، R-Va.، گفت که نقض سقف بدهی بدون توافق برای افزایش آن باعث “اولویت بندی هزینه های ما” می شود.

جری کانولی نماینده دموکرات از ویرجینیا گفت آنچه که او را بیش از همه نگران می کند این است که برخی از جمهوری خواهان معتقدند آسیب ناشی از نکول فدرال قابل کنترل است، نه اینکه به هر قیمتی از آن جلوگیری شود.

من نمی دانم چه کاری بیشتر می توانم انجام دهم و چقدر آسان. ناهار را به کاخ سفید می‌آورم. مک کارتی گفت که باعث خنده سایر جمهوری خواهان حاضر در اتاق شد.

رامنی گفت: «البته، دفعه قبل رئیس جمهور ترامپ را به عنوان فردی داشتید که برای افزایش سقف بدهی فشار می آورد، اما به نوعی وقتی یک رئیس جمهور دموکرات داریم، دین را پیدا می کنیم.

“ببین، در اطراف ترکش خواهد شد، درست است. درست؟” پری گفت. هر کسی ممکن است زخمی از آن بگیرد، اما او بدون آسیب از این موضوع خارج نمی‌شود.»

شرایط سیاسی با سال 2011 قابل مقایسه است، زمانی که اکثریت جدید جمهوری خواه پس از پیروزی قاطع در انتخابات به قدرت رسیدند و مصمم بودند که با کاخ سفید دموکرات مقابله کنند و در ازای افزایش سقف بدهی، کاهش عمده هزینه ها را انجام دهند.

رهبری حزب جمهوریخواه در سنا نیز از تلاش های مک کارتی حمایت کرده است. اما برخی از جمهوری خواهان سنا می گویند که دعواهای مربوط به هزینه ها باید به لوایح مخارج سالانه ای که کنگره برای تامین مالی سازمان های دولتی تصویب می کند، تنزل یابد. افزایش سقف بدهی اجازه هزینه‌های جدید فدرال را نمی‌دهد – فقط به وام گرفتن اجازه می‌دهد تا آنچه را کنگره قبلاً تصویب کرده است بپردازد.

گود گفت: «من از این نمی ترسم، کاملاً صادقانه.

بایرون دونالدز، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا گفت: “هر گونه آسیب در بازارهای خزانه داری و بازار اوراق قرضه به اقتصاد به پای رئیس جمهور ایالات متحده خواهد افتاد زیرا او کسی است که کل این حماسه را آغاز کرد و گفت که او خواهان مذاکره نیست.” -فلا