مقامات می گویند که تفنگداران دریایی و گروهی از نوجوانان در اسکله کالیفرنیا در تعطیلات آخر هفته روز یادبود دعوا می کنند

یک ساحل‌نشین در 5 دسامبر 2022 در شمال اسکله در سن کلمنته، کالیفرنیا، روی شن‌ها راه می‌رود. (جف گریچن / ثبت نام شهرستان اورنج از طریق فایل گتی ایماژ)

در این ویدئو، مردی که به نظر یک نوجوان است، با مشت به پشت سر مردی می زند. مرد برمی گردد و به سمت نوجوان اتهام می زند. در جریان درگیری، چند نفر دیگر مرد را محاصره کرده و او را زدند. شنیده می شود که مردم فریاد می زنند: “الف او را بگیر” و “ف—– را بگیر.”

هانتر آنتونینو به KCAL News لس آنجلس گفت که او یکی از تفنگداران دریایی بود که در این درگیری شرکت داشت. به گزارش ایستگاه خبری CBS، او گفت که با دو تن از دوستانش در حال استراحت در اسکله بود که حدود 30 نوجوان در ساحل حاضر شدند و شروع به آتش بازی کردند. KCAL گزارش داد، هنگامی که آوار به صورت او برخورد کرد، او مؤدبانه از نوجوانان خواست که آنجا را ترک کنند.

با شماره تلفن های ذکر شده برای او نمی توان با آنتونینو تماس گرفت.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است





منبع

این اداره در بیانیه خود گفت: “اداره کلانتری اورنج کانتی به بررسی این موضوع تا زمانی که همه افراد مسئول شناسایی و تحت پیگرد قانونی کامل قرار گیرند ادامه خواهد داد.”

نمایندگان در جنوب کالیفرنیا گفتند که در حال بررسی دعوای آخر هفته در روز یادبود هستند که در آن چند تفنگدار دریایی و تعداد زیادی نوجوان و بزرگسال درگیر بود.

کلانتری گفت که معاونان در محل حاضر شدند و همه قربانیان از کمک پزشکی خودداری کردند.

اداره کلانتری اورنج کانتی در بیانیه ای اینستاگرامی اعلام کرد این درگیری که تا حدی از طریق ویدیوی تلفن همراه ضبط شده و در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، روز جمعه در اسکله سن کلمنته رخ داد. این وزارتخانه فوراً جزئیاتی در مورد آنچه اتفاق افتاده است ارائه نکرد.

یک ساحل‌نشین در 5 دسامبر 2022 در شمال اسکله در سن کلمنته، کالیفرنیا، روی شن‌ها راه می‌رود. (جف گریچن / ثبت نام شهرستان اورنج از طریق فایل گتی ایماژ)