زنی که نانسی پلوسی را به حلق آویز کردن در جریان شورش کنگره آمریکا تهدید کرد به بیش از 2 سال زندان محکوم شد.

یک صاحب رستوران در پنسیلوانیا که هنگام هجوم به ساختمان کنگره ایالات متحده، نانسی پلوسی، رئیس وقت مجلس نمایندگان را تهدید به مرگ کرد، روز سه شنبه به بیش از دو سال زندان محکوم شد.

در ژانویه، قاضی منطقه ای ایالات متحده، ترور مک فادن، پس از شنیدن شهادت دادگاه بدون هیئت منصفه، بائر را به اتهامات مربوط به شورش محکوم کرد. سوابق دادگاه نشان می دهد که قاضی او را به دو سال و سه ماه حبس محکوم کرد و اعتبار چند ماهه او را در زندان گذراند.

سایر اغتشاشگران در حالی که در ساختمان کنگره پرسه می زدند علیه پلوسی فریاد زدند.

بائر از خانه خود در شمال پنسیلوانیا برای شرکت در راهپیمایی “سرقت را متوقف کنید” رئیس جمهور وقت دونالد ترامپ در واشنگتن در 6 ژانویه، سفر کرد. او یک روز قبل در یک راهپیمایی “سرقت دزدی” را در هریسبورگ، پنسیلوانیا شرکت کرده بود.

مکنون نوشت: «نقاط بین المللی که او را در بدترین حالت خود نشان می دهد، عمیقاً او را تحت تأثیر قرار داده است.

طی مصاحبه ای در سال 2021، بائر گفت دستگیری او به اتهام شورش در کنگره منجر به واکنش متفاوت همسایگان در کین، شهر کوچکی در حاشیه جنگل ملی 517000 هکتاری آلگنی شد.

وکمرون جون مکنون، وکیل مدافع، گفت که بائر هرگز قصد دخالت در روند تأیید رأی الکترال کالج را نداشته است. وکیل او گفت که او “واقعاً از اقدامات گذشته خود پشیمان است” و تهدیدی برای عموم نیست.

جیمز پترسون دادستان در پرونده ای در دادگاه نوشت: «تهدید بائر برای اعدام پلوسی، واقعی، قریب الوقوع بود و رئیس مجلس را در معرض خطر قرار داد.

دادستان ها گفتند که بائر در طول شهادتش در دادگاه دروغ گفت و توضیحی جعلی برای رویارویی خود با پلیس داد و مدعی شد که تهدید پلوسی را به خاطر نمی آورد.

دادستان ها گفتند که بائر از لفاظی های افراطی “شهروند مستقل” استفاده کرده و اسناد دادگاه “بیهوده” را در هنگام دفاع از خود ارائه کرده است.

بیش از یک سال قبل از محاکمه، مک فادن دستور داد که بائر به دلیل نقض شرایط آزادی او چند ماه زندانی شود. او ادعا کرده بود که دادگاه هیچ اختیاری بر او ندارد و به قاضی گفته بود که نمی‌خواهد «هیچ وکیلی از دادگاه باشد».

مک فادن بائر را به هر پنج فقره کیفرخواست خود محکوم کرد، از جمله اتهام جنایتی که او در جلسه مشترک 6 ژانویه کنگره که پیروزی جو بایدن در انتخابات 2020 رئیس جمهور آمریکا را تأیید کرد، ممانعت کرد.

بیش از 1000 نفر به خاطر رفتارشان در 6 ژانویه به جنایات فدرال متهم شده اند. بیش از 500 نفر از آنها محکوم شده اند که بیش از نیمی از آنها از یک هفته تا 18 سال حبس دارند.



منبع

بائر گفت رستوران او، باب تریدینگ پست، قبل از همه گیری کووید-19 رونق داشت. او در زادگاهش به عنوان منتقد سرسخت اقدامات قرنطینه ای که به قیمت کسب و کارش تمام شد، شناخته شد.

بائر بخشی از اوباش بود که افسران پلیس را در شرق پلازا مجبور به عقب نشینی کردند. به گفته دادستان فدرال، او پس از ورود به ساختمان کاپیتول، با افسرانی که در تلاش برای ایمن سازی روتوندا بودند، یکی از آنها را هل داد و به پلیس فریاد زد که “آنها را بیرون بیاوریم وگرنه وارد می شویم.”

“آنها جنایتکار هستند. آنها باید آویزان شوند.» او فریاد زد. «نانسی پلوسی را همین حالا اینجا بیاورید. ما می خواهیم (او) را حلق آویز کنیم. او را بیرون بیاور.»

او به آسوشیتدپرس گفت: «بسیاری از مردم می گویند که به خاطر دفاع از حقوقم به من افتخار می کنند.

پائولین بائر در 6 ژانویه 2021 در نزدیکی دفتر پلوسی بود، زمانی که به افسران پلیس فریاد زد تا دموکرات کالیفرنیا را بیرون بیاورند تا اوباش حامیان دونالد ترامپ بتوانند او را به دار آویختند.

دادستان ها برای بائر، 55 ساله، از کین، پنسیلوانیا، مجازات شش سال و شش ماه زندان را توصیه کرده بودند.

او با حداقل پنج نفر دیگر که در شورش های کاپیتول متهم شده اند، به واشنگتن آمد، از جمله متهم همکار ویلیام بلاسر، که به اتهام جنحه ای اعتراف کرد. سال گذشته، مک فادن به بلاوزر دستور داد 500 دلار جریمه بپردازد، اما او را به هیچ دوره حبس یا مشروط محکوم نکرد.