مشاور ارشد سابق می گوید ترامپ قرار است روز سه شنبه نامزدی ریاست جمهوری 2024 را اعلام کند

برخی از متحدان ترامپ بر اساس گزارش‌ها از رئیس‌جمهور سابق خواسته‌اند تا اعلامیه خود را در سال 2024 تا پس از انتخابات دور دوم سنای آمریکا در جورجیا در دسامبر به تعویق بیاندازد، که می‌تواند مانند سال 2021 تصمیم بگیرد که کدام حزب آن اتاق را کنترل می‌کند.

میلر گفت: “او گفت: “نیازی نیست که هیچ سوالی وجود داشته باشد. البته من نامزد می شوم. من این کار را انجام خواهم داد و می خواهم مطمئن شوم که مردم می دانند که من اخراج شده ام.” به او.

به گفته یکی از مشاوران ارشد سابق ترامپ، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا روز سه شنبه اعلام خواهد کرد که سومین پیشنهاد برای کاخ سفید را آغاز خواهد کرد.

رئیس‌جمهور دونالد جی. ترامپ، چهل و پنجمین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا، روز سه‌شنبه، ۱۵ نوامبر ۲۰۲۲، در ساعت ۹:۰۰ شب به وقت شرقی اعلامیه‌ای ویژه در باشگاه Mar-a-Lago در پالم‌بیچ، فلوریدا برگزار خواهد کرد. انتشار خواندن

جیسون میلر، مشاور ارشد سابق کمپین ترامپ 2020، در یک کنفرانس مطبوعاتی در سال 2021. (ارین اسکات/ رویترز)

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در شب انتخابات میان‌دوره‌ای در پالم‌بیچ، فلوریدا، در استراحتگاه مارآلاگو با مطبوعات صحبت می‌کند (ریکاردو آردوئنگو/رویترز)

جیسون میلر روز جمعه در پادکست استیو بنن، استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید مصاحبه کرد و گفت که “اعلام ویژه” روز سه شنبه ورود زودهنگام ترامپ به عرصه ریاست جمهوری را تایید می کند.

ترامپ روز پنجشنبه در پستی در مورد حقیقت گفت: “ران در سال 2017 با حالتی ناامید به سراغ من آمد – او از نظر سیاسی مرده بود و در یک شکست بزرگ به یک کمیسر کشاورزی بسیار خوب، آدام پاتنام، که مملو از پول نقد و اعداد نظرسنجی عالی بود، باخت.” اجتماعی. “رون تایید پایینی داشت، نظرسنجی های بدی داشت و پولی نداشت، اما او گفت که اگر من او را تایید کنم، او می تواند برنده شود. من آدام را نمی شناختم، بنابراین گفتم، “ران، بیایید یک ضربه بزنیم.”

در واقع، روز پنجشنبه، میلر یکی از آنها بود.

زمان اعلام احتمالی ترامپ در حالی است که بسیاری از جمهوری‌خواهان این پرسش را مطرح کرده‌اند که آیا رئیس‌جمهور سابق باید به رهبری حزب ادامه دهد یا خیر. ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، که روز سه شنبه برای انتخاب مجدد در ایالت زادگاهش سفر کرد، از نظر بسیاری، سیاستمداری مناسب تر برای نامزدی حزب جمهوری خواه در سال 2024 است، تصوری که آشکارا ترامپ را در مسیر اشتباه قرار داده است.

جیسون میلر، مشاور ارشد سابق کمپین ترامپ 2020، در یک کنفرانس مطبوعاتی در سال 2021.

میلر به آسوشیتدپرس گفت: “من به او توصیه خواهم کرد که اعلامیه خود را به بعد از دور دوم انتخابات جورجیا منتقل کند.” گرجستان باید در حال حاضر مورد توجه همه جمهوری خواهان این کشور باشد.



منبع

میلر گفت: «رئیس‌جمهور ترامپ روز سه‌شنبه اعلام می‌کند که برای ریاست‌جمهوری نامزد می‌شود و این یک اعلامیه بسیار حرفه‌ای و کاملاً بسته خواهد بود. لاگو خانه و کلوپ کشور صبح جمعه.

میلر افزود که با ترامپ «در زمین گلف» درباره تصمیمش برای نامزدی صحبت کرده است.

در یک بیانیه مطبوعاتی پنجشنبه شب، ترامپ اعلامیه احتمالی خود را کنایه زد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در شب انتخابات میان‌دوره‌ای در پالم بیچ، فلوریدا، در تفرجگاه مارآ لاگو با مطبوعات صحبت می‌کند.

ترامپ در پست جمعه خود در شبکه اجتماعی خود نوشت: “خانواده جوان (اکنون برداشت جالبی است. چینی به نظر می رسد، اینطور نیست؟) در ویرجینیا بدون من نمی توانست برنده شود.”

در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، زمانی که روزنامه‌ها و ایستگاه‌های تلویزیونی روپرت مرداک در حالی که جایگاه ترامپ را زیر سوال می‌بردند، دیسانتیس را تبلیغ می‌کردند، رئیس‌جمهور سابق چیزی جز «بسیار حرفه‌ای» یا «بسیار سخت‌گیر» بود. در عوض، ترامپ به حالت اولیه بازگشت و به دسانتیس و همچنین رقیب احتمالی 2024، فرماندار ویرجینیا، گلن یانگکین، حمله کرد که به خاطر موفقیت سیاسی خود از او حمایت کردند.