تام اوهالران نماینده شکست خورده آریزونا در مورد انتخابات فکر می کند

در بیانیه کرین آمده است: «در کنگره، هرگز فراموش نخواهم کرد که به چه کسی خدمت می کنم یا چرا مردم مرا برای نمایندگی فرستادند. “من همیشه صدای تو خواهم بود.”

سه منطقه دیگر آریزونا هنوز برای فراخوان خیلی زود است، با گرگ استانتون، نماینده دموکرات و دیوید شویکرت، نماینده جمهوری خواه، در تلاش برای حفظ کرسی های خود در منطقه فینیکس در مقابل رقبا و خوان سیسکومانی جمهوری خواه و کریستن انگل دموکرات در رقابت تنگاتنگی برای منطقه ای در جنوب شرقی آریزونا قرار گرفتند. اکنون در اختیار نماینده دموکرات بازنشسته آن کرک پاتریک است. پنج کرسی دیگر آریزونا در اختیار مقامات فعلی بود که با مخالفت اندکی یا بدون مخالفت مواجه شدند.

کرین اکنون نماینده منطقه وسیع 2 کنگره است که بخش اعظم شمال شرقی آریزونا را پوشش می دهد و از جنوب تا حومه شمالی توسان فرو می رود. تقسیم مجدد آن را با ترسیم در ناحیه پرسکات به چیزی تبدیل کرد که به شدت به نفع جمهوری‌خواهان است.

جرثقیل روی تقسیم بندی مجدد انجام داد تا به راحتی اوهالران را از بین ببرد. پیروزی او به جمهوری‌خواهان کمک می‌کند تا کنترل مجلس نمایندگان آمریکا را در دست بگیرند، زیرا آرای بیشتری از انتخاباتی که روز سه‌شنبه به پایان رسید، شمارش می‌شود.

او ادامه داد: «و من هنوز هم به این باور دارم. “من فکر می کنم که ما باید زمینه های مشترک پیدا کنیم. و شما نمی توانید آن را با فرار از آن و گفتن “اوه، این خیلی سخت است” پیدا کنید. شما فقط با تلاش برای رسیدن به آن متوجه می شوید.»

فینیکس (AP) – منطقه با گرایش دموکرات او دوباره به منطقه ای تبدیل شد که به شدت به جمهوری خواهان متمایل بود، تام اوهالران نماینده ایالات متحده می توانست بازنشسته شود و منطقه وسیع آریزونا را که تقریباً مطمئن بود به جمهوری خواهان پیروز شد واگذار کند. انتخابات او این کار را نکرد.

اوهالران آسیب پذیرترین مقام در هیئت 9 نفره کنگره آریزونا بود و به تاجر و نیروی دریایی سابق، الی کرین، که مورد تایید دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا بود، شکست خورد. آسوشیتدپرس اواخر روز پنجشنبه پس از شمارش آراء اضافی، این رقابت را فراخواند.

او نوشت: «اکنون کار واقعی بازگرداندن کشوری که دوستش داریم به مسیر درست آغاز می شود.

او گفت که پیروزی او پیامی از جنبش «اول آمریکا» است که توسط ترامپ به پیش رانده شده است.

او به AP گفت: «بدیهی است که ثبت نام در جایی که لازم بود نبود. اما من همچنین احساس کردم که اگر بتوانیم پیام خود را به مردم برسانیم مبنی بر اینکه کشور ما بزرگتر از آن است که اجازه دهد ما از هم جدا شویم، ارزش حرکت رو به جلو را دارد.

این دموکرات سه دوره جمعه از خانه خود در سدونا گفت: «این من نیستم». «می‌توانستم بگویم نه. من احساس کردم که ما باید برای دفاع از آن تلاش کنیم نه تنها به دلیل نیازهای کشور بلکه به دلیل نیازهای کشور. گاهی بعضی ها را برنده می شوید، گاهی بعضی ها را از دست می دهید. حداقل شما وارد بازی می شوید.»

اوهالران گفت که دو ماه آخر خود را در کنگره سپری خواهد کرد و به کار بر روی مسائل نزدیک به آریزونا مانند آب، جنگل‌های این ایالت و امنیت مرزی ادامه خواهد داد. و او گفت که آخرین سخنرانی او درباره ملت و نیاز به اتحاد خواهد بود.

کرین به دنبال مصاحبه پیامی نداد، اما کمپین او بیانیه ای صادر کرد که در آن از همسرش، جن، و دو دخترش تشکر کرد و گفت که به کمپین و داوطلبان و کارکنانش افتخار می کند.

اوهالران برای اولین بار در سال 2016 در انتخابات پیروز شد و به سابقه رای متوسط، شناسه نام و کار مداوم خود در سراسر منطقه که شامل ملت ناواهو می شود، تکیه کرد تا بر کرسی خود باقی بماند. اما تقسیم مجدد آن را عملاً غیرقابل پیروزی کرد، چیزی که او کاملاً آن را درک می کرد.

او گفت: «ما باید بتوانیم بر آنچه مردم از بالای سرشان می گویند، خواه درست باشد یا نه، غلبه کنیم و شروع کنیم به این واقعیت که ما همسایه هستیم، ما آمریکایی هستیم. و ما مسئولیت داریم که به بحث واقعی گوش دهیم و سعی کنیم بر اساس واقعیت ها منطقه ای برای سازش پیدا کنیم.



منبع