مرد مسلح مظنون به رژه پس از تیراندازی به ویسکانسین سفر کرد و شانس میلواکی برای میزبانی RNC ممکن است بهبود یافته باشد.

انتظار می رفت کمیته ملی جمهوری خواهان محل برگزاری کنوانسیون 2024 خود را در جلسه 5 آگوست خود تأیید کند. نشویل دیگر نمی تواند تا آن تاریخ توافقنامه را تایید کند، اما کمیته می تواند ضرب الاجل را تغییر دهد. شورای مشترک میلواکی به اتفاق آرا پیش نویس توافق با کمیته ملی جمهوری خواهان را در ماه گذشته تصویب کرد.

شانس میلواکی برای میزبانی RNC 2024 ممکن است پس از خروج پیش نویس توافقنامه نشویل قبل از رأی گیری شورای نشویل در مورد آن بهبود یافته باشد.

  • کریستوفر کوولی، معاون رئیس کانتی لیک گفت که رابرت ای. کریمو سوم، 21 ساله، به تنهایی عمل کرد و بیش از 70 گلوله شلیک کرد. کوولی، که فاش کرد هفتمین قربانی سه‌شنبه مرده است، گفت که کریمو تفنگ تهاجمی را رها کرد، از پشت بام پایین آمد و به سمت خانه مادرش رفت. بیش از 8 ساعت پس از حمله، یکی از همسایگان کریمو را در حال رانندگی یک هوندا فیت نقره ای دید و با 911 تماس گرفت. کریمو مدت کوتاهی بعد بدون حادثه دستگیر شد.

  • این مقاله در اصل در میلواکی ژورنال سنتینل منتشر شد: مرد مسلح مظنون به رژه پس از تیراندازی به ویسکانسین سفر کرد.



منبع

دره شنی: پس از پنج سال توسعه، استراحتگاه گلف Sand Valley در رم اکنون اقتصاد جوامع و مشاغل مرکزی ویسکانسین را تقویت می کند.

تابستان: از Halsey تا Machine Gun Kelly، بهترین و بدترین جشنواره تابستانی 2022، آخر هفته 2

کوولی به رسانه ها گفت: “من نمی خواهم بدانم که چگونه می دانیم او در ویسکانسین بود، اما می دانیم که او قبل از برگشتن و بازگشت به ایلینوی به منطقه مدیسون سفر کرده است.”

آیا کسی این خبرنامه را با شما به اشتراک گذاشته است؟ اینجا ثبت نام کنید تا آن را در صندوق ورودی خود دریافت کنید.

پول

پلیس می گوید مرد مسلح هایلند پارک 70 گلوله شلیک کرد، هفته ها حمله را برنامه ریزی کرد و پس از تیراندازی به منطقه مدیسون رفت.

  • شانس نشویل برای میزبانی کنوانسیون ملی جمهوری خواهان در سال 2024، روز سه شنبه پس از آن که قوانین کلیدی قبل از رای گیری لغو شد، با مشکل مواجه شد. دو عضو شورا در آخرین لحظه لایحه تصویب پیش نویس توافقنامه بین کمیته ملی جمهوری خواه و نشویل را از دستور کار شورای مترو خارج کردند. مخالفان این لایحه گفتند که احتمالا در اولین قرائت از سه خوانش آن رای منفی داده می شد. این حرکت باعث می‌شود که نشویل به عنوان فینالیست شهر میزبان در مقایسه با رقیبش، میلواکی، از امنیت کمتری برخوردار باشد.

  • هنوز مشترک Journal Sentinel نیستید؟ لطفاً در jsonline.com/deal ثبت نام کنید.

    بر اساس بیانیه سه شنبه شب به تنسی، کمیته میزبان نشویل 2024 از دولت خواست تا این لایحه را که توسط اعضای شورا، رابرت سووپ و جاناتان هال حمایت می شود، پس بگیرد تا “به نگرانی ها و اعتراض های متعدد ابراز شده توسط اعضای شورا رسیدگی شود.” این کمیته امیدوار است این لایحه مجدداً برای جلسه بعدی شورا در 19 جولای ثبت شود.

  • آبجوسازان: برورز یک بازی زشت را با نتیجه 8-2 به کابز واگذار کرد. امروز ساعت 1:10 بعد از ظهر دوباره به آن خواهند پرداخت

    تمام ستاره؟: آیا دوین ویلیامز در سال جاری موفق به کسب جایزه ستاره ای خواهد شد؟

    هوای امروز

    پلیس روز سه شنبه گفت، مردی که متهم به کشتن هفت نفر و زخمی کردن ده ها نفر دیگر در رژه چهارم ژوئیه شد، هفته ها غوغای پشت بام را برنامه ریزی کرد و لباس های زنانه پوشید تا فرار خود را در میان جمعیت تسهیل کند.

  • احتمال طوفان های بیشتر با حداکثر 73.

    HUSCO: در اینجا آمده است که چگونه نوآوری‌های Husco مستقر در Waukesha به وسایل نقلیه الکتریکی کمک می‌کند بین شارژ طولانی‌تر حرکت کنند.

    چیزهای سرگرم کننده

    کاستارد منجمد: کالور 2 طعم کاسترد یخ زده جدید اضافه می کند. در اینجا چیزی است که باید انتظار داشته باشید و چه زمانی می توانید اولین لیس های خود را دریافت کنید

    بازی