مردم گفتند که با نگاه کردن به قربانیان تیراندازی دسته جمعی که بعید بود بر اساس «خشونت باورنکردنی» که متحمل شده بودند زنده بمانند، متوجه شدند.

صندلی های خالی، دوچرخه و کالسکه پس از تیراندازی دسته جمعی در رژه چهارم جولای هایلند پارک در مرکز شهر هایلند پارک، ایالت ایالت، حومه شیکاگو در روز دوشنبه، 4 ژوئیه 2022، دیده می شوند.Nam Y. Huh/AP

  • روترینگ به اینسایدر گفت: «قربانیان بر اساس، بدیهی، جراحات وارده شده اند. ما یک نفر دیگر را از دست دادیم که تسلیم جراحاتش شد. مردم گفتند که از نگاه کردن به آنها می‌توانستند بفهمند چه کسی می‌خواهد این کار را انجام دهد و چه کسی احتمالاً فقط به خاطر خشونت باورنکردنی که متحمل شده است تسلیم خواهد شد.»

    او همچنین گفت که خشونت بر جامعه آسیب روانی وارد کرده است که به گفته او از منابع مشاوره رایگان استفاده می کند. روترینگ می‌گوید: «هر فردی که من با آن‌ها برخورد کرده‌ام، به در آغوش گرفتن نیاز داشته و شروع به گریه کرده است. این به من می‌گوید که ما جامعه‌ای هستیم که درمان آن زمان زیادی طول می‌کشد.»

    یکی از پزشکان حاضر در محل حادثه روز دوشنبه به خبر NBC گفت که جراحاتی که پس از تیراندازی دیده است شبیه به “نوعی جراحات است که احتمالاً در زمان جنگ خواهید دید.”

    پس از تیراندازی یک مرد مسلح به جمعیت در رژه چهارم ژوئیه که منجر به کشته شدن هفت نفر و زخمی شدن حداقل 31 نفر دیگر شد، ده ها نفر همچنان در حال بهبود هستند. شش نفر در روز دوشنبه جان باختند و یک نفر در روز سه شنبه بر اثر جراحات جان باخت. در حال حاضر 9 نفر در بیمارستان بستری هستند.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

نیروی انتظامی روز سه شنبه گفت که تیرانداز حمله را با یک تفنگ انجام داده و بیش از 70 گلوله شلیک کرده است، زیرا افراد در میان جمعیت برای جان خود فرار می کنند. اریک راینهارت، دادستان ایالت لیک کانتی روز سه شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که تیرانداز به هفت فقره قتل درجه یک متهم شده است.

شهردار پارک هایلند نانسی روترینگ گفت مردم می توانند تشخیص دهند که کدام قربانی زنده نمی ماند.

  • روترینگ به اینسایدر گفت: “هر فردی که من با آن روبرو شده ام نیاز به در آغوش گرفتن دارد و شروع به گریه کرده است.”

  • روترینگ گفت که این روز از یک روز صلح آمیز که در آن “همه در حال و هوای جشن بودند” به “تخلیه دسته جمعی” و “آشوب کامل” تبدیل شد.

    نانسی روترینگ، شهردار پارک هایلند، به اینسایدر گفت که مردم می‌گویند تنها با نگاه کردن به آن‌ها می‌توانند تشخیص دهند کدام قربانیان احتمالاً از «خشونت باورنکردنی» تیراندازی دسته‌جمعی روز دوشنبه در هایلند پارک، ایلینوی جان سالم به در نخواهند برد.

    در جریان تیراندازی در پارک هایلند، ایلینوی، در جریان رژه چهارم ژوئیه، هفت نفر کشته و ده ها نفر دیگر زخمی شدند.

  • صندلی های خالی، دوچرخه و کالسکه پس از تیراندازی دسته جمعی در رژه چهارم جولای هایلند پارک در مرکز شهر هایلند پارک، ایالت ایالت، حومه شیکاگو در روز دوشنبه، 4 ژوئیه 2022، دیده می شوند.