مردی که در روز کارگر در خارج از بار Short North در اثر ضرب و شتم با مشت مکنده در کما مانده بود، درگذشت

“آنها بی نهایت از حمایت و عشقی که توسط بسیاری از دوستان، همکاران و جامعه به آنها معطوف شد، سپاسگزار هستند. گرگ زندگی های بسیاری را تحت تاثیر قرار داد و مرگ ناگهانی و بی معنی او برای همه کسانی که او را می شناختند، دلخراش است.”

این ویدئو که فاقد صدا است، نشان می‌دهد که کلمن مشت‌هایش را رها کرده و به سمت راست می‌چرخد، درست در حالی که کامینگز، که پشت سر کلمن آمده بود، با مشت به صورتش می‌کوبید. کلمن به عقب می افتد و سرش را با پاهایش به خیابان می زند و ساق پاش هنوز روی حاشیه است.

پس از اینکه کلمن روی زمین افتاد، فاستر بالای کلمن بی حرکت می ایستد و قبل از اینکه دور شود حداقل دو سیلی به او می زند. کامینگز که اهل ایست ساید است، سپس بالای کلمن می ایستد و قبل از اینکه او را آنجا بگذارند حداقل یک سیلی به او می زند.

در حالی که خانواده عزادار هستند، هستی از مردم خواست تا “تمام تلاش خود را بر روی آوردن قاتلان او به دست عدالت متمرکز کنند. ضروری است که افراد مسئول از مخفیگاه خارج شده و بلافاصله دستگیر شوند.”

دو مرد متهم به حمله همچنان آزاد هستند

کلمن در شرایط وخیم با شکستگی جمجمه و خونریزی مغزی به مرکز پزشکی وکسنر دانشگاه ایالتی اوهایو منتقل شد. او از زمان حمله تحت حمایت زندگی قرار گرفته بود و پلیس اعلام کرده بود که بعید است از جراحاتش جان سالم به در ببرد.

گرگوری کلمن جونیور، 37 ساله، که از زمانی که در جریان یک درگیری در 5 سپتامبر در خارج از یک بار در کلمبوس کوتاه در شمال کولمبوس در یک “حمله وحشیانه” علیه او مورد ضرب و شتم قرار گرفت، تحت حمایت زندگی بود، درگذشت. وکیل عصر یکشنبه اعلام کرد.

هستی گفت: «در حال حاضر، خانواده او تمام انرژی خود را برای جشن گرفتن زندگی و سوگواری درگذشت او متمرکز خواهند کرد. “آنها حداکثر حریم خصوصی را می خواهند تا بتوانند برای یکدیگر و دختر 9 ساله اش داکوتا با هم جمع شوند.

به گفته خانواده و پروفایل لینکدین، کلمن یک بارمن در شمال کوتاه بود.

پلیس کلمبوس گفت، کریستین فاستر، 32 ساله، و دواین کامینگز، 28 ساله، پس از اینکه پلیس ادعا کرد به کلمن حمله کرده و او را در خیابان دراز کشیده، نزدیک به مرگ رها کرده اند، هر دو به دلیل تلاش برای قتل متهم شده اند. در نتیجه مرگ کلمن، پلیس کلمبوس دت را به قتل رساند. آنتونی جانسون قبلاً گفته بود که اتهامات علیه این دو مرد – که روز یکشنبه آزاد بودند – به قتل ارتقاء خواهد یافت.

کمی قبل از ساعت 2:30 بامداد روز کارگر، 5 سپتامبر، کلمن، که اهل شمال شرق بود، در حالی که با چند زن روبروی بار Julep در خیابان شمالی 1014 صحبت می کرد، در پیاده رو ایستاده بود و غذا می خورد. بر اساس اسناد دادگاه، که پلیس او را فاستر معرفی کرد، به سراغ او آمد و با او برای مبارزه با او به میدان رفت.

این مقاله در ابتدا در The Columbus Dispatch منتشر شد: قربانی حمله دو مرد در خارج از بار Short North مرده است.



منبع

یک ویدیوی گرافیکی که توسط یک شاهد گرفته شده و توسط پلیس کلمبوس در اواخر روز در 5 سپتامبر به اشتراک گذاشته شد، کلمن را نشان داد که آماده مبارزه با فاستر است که اهل نورث لیندن است. به نظر می رسد فاستر به سمت کلمن حرکت می کند، که در ابتدا با مشت های بالا پشتیبان می شود. کلمن سپس یک مشت دست راست به سمت فاستر جعل می کند، که به عقب به یک وسیله نقلیه پارک شده برخورد می کند.

از هر کسی که اطلاعاتی در مورد محل اختفای فاستر و کامینگز دارد خواسته می‌شود با کارآگاه جانسون با شماره 614-645-4488 یا از طریق ایمیل [email protected] تماس بگیرد. نکات را می‌توان به‌طور ناشناس به Central Ohio Crime Stoppers به ​​شماره 614-461-TIPS (8477) نیز ارائه کرد.

ادوارد هستی، وکیل کلمبوس، در بیانیه ای گفت: خانواده و عزیزان کلمن، از جمله دختر خردسالش، صبح یکشنبه در کنار او بودند که وی بر اثر جراحات وارده در نتیجه “قتل بی معنی” جان باخت.

کارآگاهان قتل شهرستان گزارش دادند: “چند نفر در اطراف ایستاده بودند و از مقتول عکس و فیلم می گرفتند. ماموران نتوانستند شاهدان حادثه را بیابند.” عدم مداخله شاهدان در دعوا یا کمک فوری به کلمن توسط دوستان و عموم مردم در نظرات رسانه های اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفته است.

کارآگاه جانسون گفت که مظنونان به لطف پخش فیلم های حمله در شبکه های اجتماعی شناسایی شدند. اسناد دادگاه نشان می دهد که این حادثه توسط چند نفر فیلمبرداری و در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

افسران پلیس کلمبوس در ساعت 2:34 بامداد به گزارش مردی که در خارج از یک بار در خیابان شمالی شمالی واکنش نشان نمی‌داد پاسخ دادند و قربانی را دیدند که “تا حدی در خیابان و پیاده‌رو دراز کشیده است.”