مردی از کلرادو به اتهام رای دادن همسر گمشده خود اعتراف کرد

ترامپ ادعاهای مکرر در مورد تقلب و “تقلب” نتایج انتخابات داشته است، اما کارشناسان می گویند هیچ مدرکی دال بر تقلب گسترده که نتیجه انتخابات را تغییر دهد، یافت نشده است.

فقط به این دلیل که می‌خواستم ترامپ برنده شود. من فقط فکر کردم، یک رای دیگر به او بدهید. طبق اسناد دادگاه، او به یکی از ماموران FBI که در آوریل 2021 با او در مورد برگه رای مواجه شد، گفت:

در پرونده تقلب در رای دهندگان، بازرسان گفتند بری مورفی برگه رای همسر گمشده خود را پر کرد زیرا فکر می کرد ترامپ می تواند از رای اضافی استفاده کند. ترامپ کلرادو را با ۱۴ درصد از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا شکست داد.

مورفیو همچنین به نماینده گفت که نمی‌دانست پر کردن برگه رای از طرف همسر غیرقانونی است.



منبع

به گزارش دنور پست، بری مورفیو پنج شنبه به جرم خود اعتراف کرد و جریمه شد و هزینه های دادگاه را 600 دلار ارزیابی کرد. او از حبس به عنوان بخشی از توافق نامه خودداری می کند.

دنور (AP) – مردی از کلرادو که به مرگ احتمالی همسر گمشده‌اش متهم شده بود، به دلیل رای دادن او در انتخابات 2020 برای دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور وقت آمریکا، به جعل اعتراف کرد.

جسد سوزان مورفیو پیدا نشده است.

سوزان مورفیو در روز مادر در سال 2020 پس از اینکه از دوچرخه سواری نزدیک خانه خود در منطقه سالیدا در جنوب کلرادو برنگشت ناپدید شد. بری مورفیو که برای یافتن همسرش درخواست کمک کرد، در سال 2021 دستگیر و به قتل درجه یک و سایر جرایم متهم شد، اما دادستان در ماه آوریل این اتهامات را رد کرد.

این تصمیم به دنبال اقدام قاضی برای ممانعت از ارائه بیشتر شاهدان کلیدی خود در جریان محاکمه مورفیو بود، زیرا آنها مکرراً از قوانین ارائه مدارک به نفع او پیروی نمی کردند. این شواهد شامل DNA از یک مرد ناشناس مرتبط با موارد تجاوز جنسی در ایالت های دیگر بود که در خودروی شاسی بلند سوزان مورفیو یافت شد و احتمال دخالت مظنون دیگری را افزایش داد.