مردم در حالی که پروانه قایق زنی را که در تعطیلات کلمبیا صندل‌هایش را به دست می‌آورد، می‌کشد، فریاد می‌زنند

Archipeilago Press با استناد به انتشار خبری از اداره کل دریانوردی از طریق کاپیتانی بندر جزایر سن آندرس گزارش داد که تحقیقات در مورد این حادثه در حال انجام است.

جزیره سان آندرس در حدود 445 مایلی شمال غربی سرزمین اصلی کلمبیا، در نزدیکی سواحل نیکاراگوئه قرار دارد.

ویدئویی که توسط The Archipeilago Press به اشتراک گذاشته شده است، نشان می‌دهد که مردم در قایق‌های مجاور هنگامی که او را روی یک جت اسکی می‌کشیدند و به سرعت به بیمارستان منتقل می‌شدند، فریاد می‌زدند.

به گفته بیمارستان، کارکنان بیمارستان او را تحت عمل جراحی بردند و چندین بار به او تزریق خون دادند و سعی کردند وقتی او دچار ایست قلبی شد، او را احیا کنند.

شبکه خبری کلمبیایی La Razon گزارش داد که ناتالیا آندره آ لارناگا فاجاردو، 26 ساله، در تعطیلات از ساحل White Watta جزیره سن آندرس بازدید کرد. در ساحل، او چند نفر را دید که در یک قایق تشخیص داد و از آن بالا رفت.

مقامات می گویند که دو نفر پس از عبور قایق خود در دریاچه تگزاس توسط ملخ کشته شدند

کوهنوردان با شنیدن صدای جیغ و سر خوردن متوجه شدند دوست 26 ساله ای در ایتالیا گم شده است.

شبکه مطبوعاتی آرشیپیلاگو و شبکه رادیویی کلمبیا گزارش دادند که فاجاردو پس از برخورد ملخ قایق به داخل آب برای بیرون آوردن چند صندل به داخل آب پرید.

بیمارستان به El Isleño گفت که فاجاردو حدود ساعت 2:30 بامداد دوشنبه 28 نوامبر درگذشت.

Google Translate برای ترجمه داستان‌هایی از El Isleño، The Archipeilago Press، Radio Colombia Network و La Razon استفاده شد. فیسبوک ترنسلیت برای ترجمه پست های The Archipeilago Press استفاده شد.

به گزارش رسانه ها، زنی که در تعطیلات خود در کلمبیا به سر می برد، هنگامی که می خواست صندل هایش را بیرون بیاورد، با ملخ قایق برخورد کرد.

امدادگران آریزونا می گویند زنی که با ملخ قایق در دریاچه مشکل ساز برخورد کرد، پای خود را از دست داد و جان باخت



منبع

طبق گزارش La Razon و El Isleño، فاجاردو از کالی بود، شهری در حدود 350 مایلی جنوب غربی بوگوتا، کلمبیا.

بیمارستان دولتی سازمان اجتماعی سن آندرس به ال ایسلنو گفت که فاجاردو در ساعت 5:30 بعد از ظهر یکشنبه، 27 نوامبر در بیمارستان بستری شد. او به دلیل بریدگی روی پاها و پایین ستون فقراتش خونریزی شدید داشت.