مدل کناف سقف پذیرایی و سقف آشپزخانه با 1000 طرح-کناف آوگون

طرح و مدلی که برای سقف انتخاب میشود، ارتباط مستقیم با میزان فضای موجود در آشپزخانه دارد. به عنوان مثال، اگر آشپزخانه کوچکی دارید و تعداد وسایل موجود در آن زیاد است، تا حد امکان طرح های ساده و خلوت با نورپردازی استاندارد باید برای آنها انتخاب شود. برجستگی زیاد سقف باعث میشود تا ارتفاع آشپزخانه کمتر دیده شود و به همین دلیل بهتر است سبک های مدرن و خلوت که برجستگی زیادی نداشته باشند برای این قبیل فضاها استفاده شود. از نظر استانداردهای بهداشتی شرایط مساعدی وجود دارد و از نظر فرم و عملکرد در بین مدل های سقف کاذب آشپزخانه، انتخاب گسترده ای وجود دارد. انواع مدل آشپزخانهبا نام‌های مختلف وجود دارند که برخی از آن‌ها دارای اپن هستند که می‌توان برای مشخص کردن محدوده اپن آشپزخانه، کم کردن هزینه‌ها از بابت اینکه تمام سقف را طراحی نکنیم و سادگی در سقف از آن استفاده کنیم. نمونه زیر را ببینید (سقف آشپزخانه جزیره) چه سقف ساده ای با استفاده از کناف طراحی کرده و به کمک آن محدوده جزیره اشپزخانه را مشخص کرده است.

با استفاده از کناف می توانید یک سقف زیبا داشته باشید که هم به زیبایی منزل شما می افزاید و هم اینکه می تواند نقطه جذابی برای میهمانان شما باشد. بنابراین اگر تمایل دارید که سقف خانه خودتان را به زیباترین و مدرن ترین شکل ممکن طراحی کنید سعی کنید از سقف کناف زیبا و مناسب استفاده نمایید. در طراحی سقف منزل موردی را که باید به آن توجه داشته باشید مجموع محیطی می باشد که در آن زندگی می کنید.

برای دکوراسیون های ساده بهتر است از مدل کناف سقف ساده استفاده کرد. کناف سقف ساده در تمامی اتاق های خانه همچون پذیرایی، آشپزخانه و … قابل پیاده سازی است. کناف سقف پذیرایی جدید و ساده زیبایی سالن پذیرایی را دوچندان می نماید. از مزیت های اجرای کناف کاری سقف ساده این است که دیرتر قدیمی شده و در قسمت های مختلف ساختمان قابل اجرا است. در اجرای این مدل کناف کاری سقف می توان هم از اشکال ساده و هم از اشکال منحنی و پیچیده استفاده کرد. کناف سقف آشپزخانه باید متناسب با نوع دکوراسیون و همچنین اندازه آشپزخانه انجام شود .

طرح های سقف کناف

نورپردازی فضای داخلی آشپزخانه موجب زیباتر شدن محیط می شوند و همین امر سبب شده تا به عنوان یک شاخصه در دکوراسیون داخلی آشپزخانه کناف در نظر گرفته شود و بخش مهمی از دیزاین هر خانه مدرن و لوکسی رابه خود اختصاص دهد. طرح های یکپارچه که به صورت سراسری در سقف اجرا می شود و ساده است و جزء اصلی آن نورپردازی مخفی داخل سقف می باشد. دسته دوم طرح های غیر یکپارچه و دکوراتیو است که به سه دسته طرح کناف سقف ساده، کلاسیک و مدرن تقسیم بندی می شود. دسته سوم کناف هایی است که محل اتصال سقف به دیوار را پوشش می دهد و تنها در محل اتصال لبه دیوار به سقف کاربرد دارد. قیمت کناف کاری سقف ساده (فلت) به صورت مترمربع و سقف دور باکس به صورت متر طول تعیین می شود.

مدل کناف سقف پذیرایی و سقف آشپزخانه با 1000 طرح-کناف آوگون

برای فضاهای بزرگتر همچون سالن پذیرایی، می توان کناف را در کل سقف اجرا نموده و با نورپردازی صحیح و مناسب زیبایی خیره کننده ای به آن بخشید. چرا که این مدل سقف کناف برای خانه های کوچک مناسب نبوده و خانه را شلوغ تر و در هم ریخته جلوه می دهد. می توانید با رعایت نکات اجرای آن خانه خود را شیک تر نشان دهید، به طور مثال برای فضا های کوچک از طرح های مدرن و ساده بهره ببرید. از سقف کناف برجسته می توانید در خانه های بزرگ و خلوت استفاده کنید.

طراحی کناف آشپزخانه های جزیره

مجموعه کناف احسانی بهترین نصاب‌های سراسر کشور را داشته و می‌توان با خیالی راحت، سقف کناف را به این مجموعه سپرد. ظرافت در اجرای کار و تحویل به موقع پروژه به مشتریان از خصوصیات مثبت کناف احسانی است. 1.میز ناهار خوری کایلی یکی از مدل های زیبا و پر استقبال در مدل های ناهار خوری آف دکور می باشد. 1.میز ناهار خوری فاخر از مدل های سلطنتی و بسیار لوکس است که باعث می شود دکوراسیونی چشم گیر و خیره کننده داشته باشید.

امروزه؛ آرک در آشپزخانه های ایرانی از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر دکوراسیون هایی که برای اپن استفاده می شدند برخوردار است. به طور کلی كناف كاري سقف از نظر نوع ساختار به دو دسته یکپارچه و مشبک تقسیم بندی می گردد. سقف کناف یکپارچه بدون درز بوده و برای اجرای آن از زیرسازی فولادی و صفحات روکش دار گچی استفاده می شود. بدین صورت که زیرسازی فولادی به سقف اصلی متصل شده و سپس صفحات کناف را بر روی آن نصب می کنند. شایان ذکر است که پیش از اجرای هر گونه آویز ، باید استحکام سقف سازه ای بررسی گردد.

پس برای داشتن یک طرح کناف آشپزخانه مدرن ابتدا با تیم طراحی تماس بگیرید متراژ خود را اعلام نمائید سپس عکس هایی از فضای آشپزخانه ارسال نمائید و منتظر یک نمای زیبا برای خانه خود باشید. طرح های آرک کناف آشپزخانه مدرنرا می توانید با سفارش از تیم طراحی پرشین کناف به صورت سه بعدی دریافت نمائید. به طور معمول تیم طراحی پرشین کناف بیشتر تمرکز خود را روی طرح آرک اشپزخانه ساده و شیکمی گذارد این امر به دلیل زیبایی بیشتر و استقبال بیشتر می شود. استفاده از طرح های به روز و جدید کناف برای آرک و اپن آشپزخانه و کناف بالای اپن، جلوه ای زیبا به دکوراسیون آشپزخانه می بخشد.

سقف های کاذب کناف در مقایسه با دیگر سقف های کاذب از نظر وزنی سبک تر هستند و هیچ بار اضافه بر ساختمان وارد نمی کنند. کناف از جمله انواع سقف کاذب هستند که هم به صورت ثابت و هم به صورت متحرک ساخته می شوند. در ادامه این مطلب از ساختمانچی با ما همراه باشید تا با ویژگی ها، مزایا و کاربرد آن بیش تر آشنا شوید. مسئله دیگر این است که کناف در برابر ضربات نیز مقاومت زیادی ندارند و به آسانی آسیب جدیدترین مدل کناف می بینند. مشکلاتی همچون سوراخ شدن، از بین رفتن نوار چسب ها و شکاف مفاصل که خوشبختانه این موارد به سادگی قابل تعمیر می باشند.

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی، می توان به کمک ورق های از پیش ساخته شده سقف و دیوار های قسمت های مختلف خانه و به خصوص مدل کناف آشپزخانه را به سبکی متفاوت طراحی کرد. این ورقه های گچی ابعاد مختلفی دارند و برای هر متراژ آشپزخانه ای می توانند بکار گرفته شوند. به منظور کناف کاری سقف به صورت مشبک، ابتدا شبکه سازه ای با استفاده از آویزهای قابل تنظیم به سقف اصلی متصل می گردد. لازم به ذکر است که تایل های پیش ساخته به صورت شطرنجی و یکی در میان جاگذاری می شوند.

  • در انتخاب طرح کناف کاری به سبک کلاسیک خانه یا کلاسیک و مدرن بودن آن توجه کنید.
  • البته از تفاوت سقف گچی با سقف کناف می توان به عدم نیاز به زیرسازی اشاره کرد، چرا که این سقف ها به صورت آماده تولید و در بازار عرضه می شوند.
  • این نوع سقف ثابت از یک زیرساز سبک معلق از جنس گالوانیزه با مقاطع ناودانی شکل می باشد که پنل های گچی یک لایه یا دو لایه با پیچ بر روی آن نصب می شود.
  • پس برای داشتن یک طرح کناف آشپزخانه مدرن ابتدا با تیم طراحی تماس بگیرید متراژ خود را اعلام نمائید سپس عکس هایی از فضای آشپزخانه ارسال نمائید و منتظر یک نمای زیبا برای خانه خود باشید.
  • در حالت تیپ B که مناسب فضاهای کمتر از ۱۰ متر میباشد پروفیل های F47 فقط در یک جهت نصب میشوند و سپس پانل به آن پیچ میشود.
  • برای طراحی سقف آشپزخانه به وسیله کناف این موضوع را به خاطر داشته باشید که از رنگ های استفاده شود که در دکوراسیون آشپزخانه نیز موجود می باشند با این کار شما یک جلوه و طراحی خاصی را به سقف آشپزخانه خود خواهید داد.