میلیاردر جیمز دایسون می‌گوید اجازه دادن به مردم از خانه کار به‌طور حیرت‌انگیزی خودزنی است و باعث ایجاد اصطکاک بین کارفرمایان و کارمندان می‌شود.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

میلیاردر در نوشتن در تایمز گفت که تغییر سیاست “از نظر اقتصادی بی سواد است و به طرز حیرت آوری خود ویرانگر” است.

  • Dyson بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    دایسون نوشت، با این حال، چنین حرکتی – که در طول یک رکود جهانی رخ می دهد – یک “رویکرد نادرست” است که “اصطکاک بین کارفرمایان و کارمندان ایجاد می کند.”

    این تاجر افزود، بدون کنترل محل کار کارکنانشان، «شرکت‌های با رشد بالا و جاه‌طلبی» مانند Dyson – که 3500 کارمند در بریتانیا دارد – برای سرمایه‌گذاری در بریتانیا تردید خواهند کرد.

    دایسون، که در حال حاضر 15.4 میلیارد دلار ثروت دارد، اولین رهبر تجاری نیست که علیه ترتیبات کاری انعطاف پذیر برای کارمندان مخالفت می کند.

    طبق قانون جدید، کارگران در بریتانیا حق خواهند داشت که حتی در اولین روز کاری خود، طبق یک بیانیه مطبوعاتی در تاریخ 5 دسامبر، از ترتیبات کاری منعطف درخواست کنند. این تغییر سیاست تحت برنامه‌های دولت برای پیش‌فرض کردن کار انعطاف‌پذیر است.

    سر جیمز دایسون فکر می‌کند که برنامه‌های بریتانیا برای اجازه دادن به کارمندان برای ادامه کار از خانه «به‌طور حیرت‌آوری خودشکوف‌کننده است».

    سر جیمز دایسون در مراسم The Fashion Awards 2017 با همکاری سواروسکی در رویال آلبرت هال در 4 دسامبر 2017 در لندن، انگلستان، جایزه شناسایی ویژه را برای نوآوری بر روی صحنه اهدا می کند.استوارت ویلسون / بی اف سی / گتی ایماژ

    • سر جیمز دایسون در مراسم The Fashion Awards 2017 با همکاری سواروسکی در رویال آلبرت هال در 4 دسامبر 2017 در لندن، انگلستان، جایزه شناسایی ویژه را برای نوآوری بر روی صحنه اهدا می کند.
      دایسون نوشت: «ما از تجربه خودمان در Dyson در دوره‌هایی که توسط دولت از خانه کار می‌کردیم، دیده‌ایم که چقدر عمیقاً ناکارآمد است. این امر از همکاری و آموزش حضوری که برای توسعه فناوری جدید و حفظ رقابت در برابر رقبای جهانی نیاز داریم، جلوگیری می کند.

      او گفت که بدون کنترل محل کار کارکنان، شرکت هایی مانند Dyson در سرمایه گذاری در بریتانیا تردید خواهند کرد.

    در ماه نوامبر، تنها دو هفته پس از تصدی این شرکت، ایلان ماسک یک ایمیل در ساعت 2:30 بامداد به کارکنان توییتر ارسال کرد و از آنها درخواست کرد که برای “حداقل 40 ساعت در هفته” به دفتر بازگردند.

    این میلیاردر همچنین به قانون‌گذارانی که طرفدار اصلاحات بودند اشاره کرد و نوشت که این سیاست «به‌رغم خدمات عمومی تکان‌دهنده‌ای که اغلب ارائه می‌دهند و سوابق وحشتناکی که داشتند، توسط بسیاری از کارمندان دولتی که از کار کردن در خانه لذت می‌برند، کمک می‌شود. تحویل.”

    سر جیمز دایسون از برنامه های بریتانیا برای تمدید حقوق کارمندان برای کار از خانه انتقاد کرد.

  • بنیانگذار و مهندس ارشد شرکت فناوری چندملیتی دایسون در تفسیری در 8 دسامبر برای تایمز نوشت: «دولت با بلندآرامی از بریتانیا صحبت می‌کند که «ابرقدرت علم و فناوری» است و در عین حال هر کاری که می‌تواند برای دستیابی به عکس آن انجام می‌دهد.

    در ماه آگوست، جیمی دیمون، مدیر عامل جی‌پی مورگان، از کار از راه دور عقب‌نشینی کرد و گفت که این کار صداقت و تصمیم‌گیری را کند می‌کند.