مدارس برای اتخاذ خط سخت تر در مورد نظم و انضباط تحت فشار هستند

در یک جلسه هیئت مدیره مدرسه در سال 2017، مقامات منطقه در مورد تلاش‌ها برای کاهش تعلیق مدارس در حین اجرای اقدامات ترمیمی بحث کردند. تریسی پوپ، متخصص اعمال ترمیمی سیستم مدرسه، در آن زمان گفت که چنین شیوه‌هایی چیزی را که قبلاً وجود داشت را از بین نمی‌برد، بلکه «راه دیگری برای نگاه کردن به نحوه انجام نظم و انضباط است».

هیئت مدیره مدرسه محلی گفت که “اقدامات لازم را برای بازگرداندن اعتماد عمومی” به سیستم مدرسه انجام خواهد داد.

از آنجایی که رفتار کودکان پس از استرس و انزوای تعطیلی های همه گیر به نقاط بحرانی می رسد، بسیاری از مدارس با فشار منتقدان برای بازنگری در رویکردهای خود به نظم و انضباط – از جمله سیاست هایی که در نظر گرفته شده برای کاهش تعلیق و اخراج است- مواجه هستند.

تالیا گونزالس، استاد کالج حقوق دانشگاه کالیفرنیا، سانفرانسیسکو، گفت: استفاده از عدالت ترمیمی به این معنا نیست که یک مدرسه نمی تواند دانش آموز مزاحم را از کلاس حذف کند. اما بر خلاف سایر اشکال انضباط، شیوه های ترمیمی با هدف رسیدگی به علت اصلی رفتار دانش آموزان و ادغام مجدد آنها در کلاس درس است.

گونزالس گفت: «مشکل انضباط تنبیهی مانند تعلیق و اخراج همین است. “تو حذف میشی و بعد برمیگردی. هیچ کاری برای ادغام مجدد در جامعه و بازسازی آب و هوا، ارتباط، احساس امنیت، همه چیزهایی که می دانیم برای یادگیری جوانان بسیار مهم است، انجام نشده است.

تغییر سیاست در حال حاضر در حال انجام است. در شهرستان گوینت، جورجیا، هیئت مدیره مدرسه استفاده از یک برنامه «عملکردهای ترمیمی» را در ماه اوت تصویب کرد که قرار بود بر حل تعارض، ترمیم آسیب و بازسازی روابط در کلاس درس تمرکز کند. اما منطقه در ماه دسامبر برنامه را متوقف کرد و قصد داشت آن را در سال تحصیلی 2023-2024 مجدداً راه اندازی کند، زیرا نگرانی‌هایی در مورد حوادث در مدرسه ایجاد شد، از جمله ویدیویی از حمله یک دانش آموز به معلم در دبیرستان.

راشل پررا، یکی از همکاران موسسه بروکینگز که در زمینه آموزش تحصیل می کند، گفت که بررسی جدید رویکردهای نظم و انضباط می تواند شتاب اصلاح سیاست ها را متوقف کند.

اپستین گفت: «تغییر سخت است. «تغییر کار می‌خواهد و همچنین منابع می‌طلبد و مربیان بسیار ضعیف هستند. تغییر فرهنگ متوسل شدن خودکار به حذف دانش‌آموزان در پاسخ به رفتارهای مخرب، تنها بر عهده معلمان نیست. این واقعاً یک تغییر فرهنگی کل مدرسه را می طلبد.»

___

آخرین نمونه این هفته در نیوپورت نیوز، ویرجینیا بود، جایی که معلمان در جلسه هیئت مدیره مدرسه شکایت کردند که سیستم مدرسه ای که در آن یک کودک 6 ساله به معلمش شلیک کرد، نسبت به دانش آموزان بسیار نرم شده است. آنها گفتند که دانش آموزانی که به کارکنان حمله می کردند معمولاً اجازه داشتند در کلاس درس بمانند، زیرا تمرکز نادرست برای نگه داشتن آنها در مدرسه بود.

بر اساس تحقیقات مرکز حقوقی جورج تاون در مورد فقر و نابرابری، از سال 2020، 21 ایالت و ناحیه کلمبیا قانونی را تصویب کرده بودند که از استفاده از شیوه های ترمیمی در مدارس حمایت می کند.

ربکا اپستاین، مدیر اجرایی مرکز گفت که اجرای صحیح این عمل به زمان، منابع و حمایت جامعه نیاز دارد.

Ma در مورد آموزش و برابری برای تیم نژاد و قومیت AP می نویسد. ما و فینلی را در توییتر دنبال کنید: https://www.twitter.com/anniema15 و https://www.twitter.com/Ben_Finley

___

نیوپورت نیوز تاریخ خاص خود را با عدالت ترمیمی دارد.

رویکردهایی مانند «عدالت ترمیمی» به طور گسترده در دهه‌های اخیر اتخاذ شد، زیرا مربیان سیاست‌های محرومیتی را به روز کردند که دسترسی دانش‌آموزان به یادگیری را قطع کرد و دانش‌آموزان رنگین پوست را به طور نامتناسبی تحت تأثیر قرار داد.

هم به صورت حکایتی و هم بر اساس داده های فدرال، از زمانی که دانش آموزان پس از همه گیری کووید-19 به کلاس های درس بازگشته اند، موارد سوء رفتار در حال افزایش است. یک نظرسنجی مرکز ملی آمار آموزش از مدیران مدارس در تابستان گذشته نشان داد که 56 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که این بیماری همه گیر منجر به افزایش اختلال در کلاس به دلیل رفتار نادرست دانش آموزان شده است و 48 درصد گفتند که منجر به بی احترامی بیشتر به معلمان و کارکنان شده است.

میشل پرایس، سخنگوی مدارس نیوپورت نیوز، در ایمیلی گفت که آیین نامه رفتار منطقه “ماموریت بخش مدرسه را تقویت می کند تا اطمینان حاصل شود که همه دانش آموزان “آماده شهروند” هستند.

نظم و انضباط سنتی نابرابری ها را گسترش داده است. کودکان سیاه پوست اغلب با نرخ های بسیار بالاتر از کودکان سفیدپوست تعلیق یا اخراج می شوند. تحقیقات نشان داده است که این نابرابری‌های نظم و انضباط می‌تواند پیامدهای مادام‌العمری مانند بدتر شدن نتایج آموزشی و میزان بالاتر زندانی شدن را برای کودکان داشته باشد.

در شهرستان کلارک، نوادا، رهبران منطقه در ماه مارس اعلام کردند که موضع سخت تری در مورد درگیری و درگیری های فیزیکی اتخاذ خواهند کرد و گفتند که آنها زمینه ای برای اخراج خواهند بود. برخی در جامعه رویکرد «عدالت ترمیمی» را عامل افزایش خشونت می‌دانستند.

او گفت: «این دستورالعمل برای دانش‌آموزان، خانواده‌ها و کارکنان ارائه می‌کند و گزینه‌های زیادی را که برای کارکنان NNPS برای رسیدگی به رفتار دانش‌آموزان در دسترس است، شرح می‌دهد.

گزارش آسوشیتدپرس در مورد مسائل نژادی و قومیتی تا حدی توسط دپارتمان آموزش علوم موسسه پزشکی هاوارد هیوز پشتیبانی می شود. AP تنها مسئول تمام محتوا است.





منبع

اما دانش‌آموزان بیشتری در این زمینه عمل کرده‌اند و برخی از سیستم‌های مدرسه با سؤالاتی از سوی معلمان، والدین و قانون‌گذاران در مورد اینکه آیا یک رویکرد ملایم می‌تواند به طور مؤثر مشکلاتی را که کلاس‌های درس را مختل می‌کند برطرف کند، مواجه شده‌اند.

خیلی قبل از تیراندازی در 6 ژانویه به معلم کلاس اولی، همه مربیان از نحوه نظم و انضباط دانش آموزان راضی نبودند. بر اساس نظرسنجی بهار 2022 از معلمان و کارکنان، تنها 60 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که مدیران به رفتارهای منفی دانش آموزان توجه می کنند.

او گفت: “در حال حاضر فشار زیادی روی مدارس وجود دارد.” “مدارس همچنین می گویند که منابع لازم برای رسیدگی به مشکلات رفتاری بیشتر را ندارند، و من نگرانم که این امر منجر به عقب نشینی مدارس از رویه های قدیمی می شود که از نظر حمایت از دانش آموزان به روش مورد نیاز آنها موثر نیست.”