برخی از کارکنان گوگل که از کار بیکار شده اند، سالانه یک میلیون دلار درآمد داشتند

پیچای در یادداشتی به کارکنان گفت که “مسئولیت کامل تصمیماتی را که ما را به اینجا رسانده است” بر عهده گرفته است.

مدیران گوگل که نخواستند نامشان فاش شود، به این نشریه گفتند که برخی از کسانی که شغل خود را از دست داده اند، شامل افرادی می شوند که نمرات بالایی در بررسی عملکرد یا پست های مدیریتی دارند که بین 500000 تا 1 میلیون دلار در سال درآمد دارند.

یکی از منابع Insider که استخدامش در گوگل تایید شده است، گفت که این شرکت ماه گذشته یک خط مشی جدید “بازرسی پشتیبانی” را ارائه کرده است که آنها آن را به عنوان “حماس دلسوزانه برای علامت هشدار عملکرد در سابقه شخصی شما” توصیف کردند.

گوگل بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

پیچای روز جمعه در ایمیلی به همه کارمندان گفت: «ما برای یک واقعیت اقتصادی متفاوت از آنچه امروز با آن روبرو هستیم استخدام شدیم و مسئولیت کامل تصمیماتی را که ما را به اینجا رساندند بر عهده گرفت».

بر اساس اطلاعات، گوگل به مدیران گفته است که در طول بررسی عملکرد، کارمندان بیشتری را در دسته‌هایی با عملکرد پایین قرار دهند.

آنها افزودند که یکی از منابع انسانی آن را به عنوان “عشق سخت” توصیف کرده است، و کارمند را وادار به اظهار نظر کرد: “این به طور ضمنی نشان می دهد که شرکت برای ما مانند خانواده است و آنها ما را به عنوان یک والدین تنبیه می کنند.”

در ژانویه 2022، Insider گزارش داد که چهار مدیر اجرایی پس از شکایت از دستمزد و تورم، دستمزد خود را به 1 میلیون دلار افزایش دادند و همچنین گزینه های سهام بیشتری دریافت کردند.

ساندار پیچای، مدیرعامل آلفابت

ساندار پیچای، مدیرعامل آلفابت، روز جمعه از اخراج 12000 موقعیت در مالک گوگل خبر داد.

  • سخنگوی اتحادیه کارگران الفبا در اوایل این ماه به اینسایدر گفت که هیچ شکایتی از سوی کارمندان جدید وجود نداشته است. بلافاصله به درخواست اظهارنظر از سوی اینسایدر که درخواست به‌روزرسانی در مورد احساسات پس از اخراج شده بود، پاسخ نداد.

    ساندار پیچای روز جمعه 12000 شغل را کاهش داد.جرود هریس/گتی ایماژ

    • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    این منبع به Insider گفت که سیستم رتبه بندی جدید به معنای “صحبت” از مدیران با کارمندان است: “این نشانه این است که شما باید خود را شکل دهید یا به زودی به دنبال شغل دیگری باشید.”

    کارمندی که با اینسایدر صحبت کرد، گفت که این سیستم به ویژه برای افراد جدید تنبیه کننده بود. این کارمند افزود، برخی که فقط سه ماه در این شرکت کار کرده بودند، قبلاً “بازرسی پشتیبانی” را در مورد عدم برآورده کردن تمام انتظارات خود داشتند.

    این اطلاعات گزارش داد که برخی از کارمندانی که بیش از 1 میلیون دلار درآمد داشتند نیز برکنار شدند.

  • طبق وب سایت استخدام Indeed، متوسط ​​حقوق یک مدیر در غول فناوری در ایالات متحده حدود 165000 دلار بود.

    به گزارش اطلاعات، برخی از 12000 کارمندی که روز جمعه توسط ساندار پیچای، مدیرعامل آلفابت کاهش یافت، هم افراد با عملکرد بالا و هم کارگران هفت رقمی بودند.