مجیک جانسون گزارش می دهد که در حال مذاکره برای خرید سهام رکوردشکنی در حق رای دادن NFL است

در حالی که مشخص نیست جانسون سرمایه گذار مورد نظر بوده است یا خیر، ارزش 6.5 میلیارد دلاری به طور قابل توجهی یک رکورد در ورزش حرفه ای آمریکا خواهد بود.

مجیک جانسون ستاره سابق NBA.

به نظر می رسد روسیه نشانه عقب نشینی از شهر بندری مهم اوکراین در Kherson است

Raiders که اکثریت آنها متعلق به خانواده دیویس هستند، طبق گزارش ها در حال انجام تحقیقات لازم هستند. برچسب قیمت سهام اقلیت فاش نشده است. با این حال، فوربس در ماه اوت گزارش داد که Raiders یک پیشنهاد اقلیت از یک سرمایه گذار ناشناس دریافت کرده است که ارزش باشگاه را 6.5 میلیارد دلار می کند.

جانسون مدت‌هاست که به خرید بخشی از Raiders ابراز علاقه کرده است و این معامله همچنان سنت فرنچایزهای با ارزش فوتبال را ادامه می‌دهد. مطابق اکسیوس، حداقل 16 باشگاه NFL با ارزش حداقل 4 میلیارد دلار وجود دارد. بالاترین ارزش در سال 2022 متعلق به دالاس کابوی ها با ارزش 7.6 میلیارد دلار است. حتی کم‌ارزش‌ترین باشگاه در لیگ، سینسیناتی بنگالز، هنوز 2.8 میلیارد دلار ارزش دارد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مجیک جانسون ستاره سابق NBA. درک وایت/گتی ایماژ

استعفای لیز تراس توضیح داد

جانسون، ستاره سابق لس‌آنجلس لیکرز که به‌طور گسترده به‌عنوان بهترین گارد پوینت‌گارد در تمام دوران شناخته می‌شود، از زمان بازنشستگی‌اش، در تعدادی از معاملات تجاری مرتبط با ورزش دست داشته است. او در حال حاضر مالک جزئی لس آنجلس داجرز MLB است و طبق گزارش‌ها در هفته‌های اخیر «تیمی از سرمایه‌گذاران را جمع‌آوری می‌کند» تا سعی کند یک پیشنهاد برای بخش کوچکی از Raiders ارائه دهد.

مجیک جانسون، اسطوره NBA، در حال مذاکره برای خرید سهام در لاس وگاس ریدرز NFL است. چراغ های راهنمایی و رانندگی جمعه گزارش شد. منابع آگاه از این معامله به این رسانه گفتند که اگر بسته شود، این تراکنش به طور بالقوه می تواند رکوردی برای معاملات امتیازات ورزشی ایجاد کند.

سر کاهو از لیز تراس بریتانیا در گگ تبلوید ویروسی دوام می آورد



منبع