مجری فاکس با صراحت می گوید ترامپ هرگز به “کل گروه مردم” حمله نکرده است.

کسب و کار فاکس

پس از اینکه کیلمید گفت که بایدن «رفتار افراطی» محافظه‌کاران MAGA را برای «راهنمایی دور بعدی جلسات استماع 6 ژانویه» مطرح می‌کند، دافی پیشنهاد کرد که حملات و توهین‌های کلامی ترامپ فقط شخصی بوده و افراد خاصی را هدف قرار داده است.

«شما به دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ نگاه کنید و دونالد ترامپ از الفاظ تند استفاده کرد. اما وقتی به دنبال مردم رفت، به دنبال جورج بوش رفت، دنبال نانسی پلوسی و جو بایدن رفت. نماینده سابق کنگره اعلام کرد که او به دنبال جان مک کین رفت.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

در حال تکمیل شدن برای میزبانی معمولی لری کودلو در پخش روز سه شنبه شبکه فاکس بیزینس کودلودافی استقبال کرد فاکس و دوستان مجری برنامه برایان کیلمید – که اوایل روز به شدت از حملات بی وقفه ترامپ به اف بی آی دفاع کرد.

در ابتدا، ترامپ اساساً در سال 2018 دوباره مکزیکی ها را متجاوز خواند. و وعده انتخاباتی خود مبنی بر ممانعت از ورود مسلمانان به آمریکا را مدت کوتاهی پس از روی کار آمدن به ممنوعیت سفر تبدیل کرد.

سپس، با صورت مستقیم، یک بار دنیای واقعی ستاره اضافه کرد: “او به صورت انفرادی دنبال مردم می رفت، اما هرگز دنبال یک گروه کامل از مردم نمی رفت!”

در حالی که عملاً خواسته های اخیر ترامپ مبنی بر بازگرداندن وی به کاخ سفید یا برگزاری انتخابات جدید «فوراً» نادیده گرفته می شود، مجریان و مفسران فاکس دو روزه بر سر اظهارات «نیمه فاشیسم» بایدن در مورد برند سیاسی ترامپ دچار بحران شده اند. مقداری در شبکه نیت خود را روشن کرده اند، مقایسه مستقیم این به لحظه “سبد اسفناک” هیلاری کلینتون است که مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2016 او را تکان داد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

کسب و کار فاکس

حتی اگر ترامپ را که مکزیکی‌ها را به‌عنوان «متجاوزان» مواد مخدر توصیف می‌کند و درخواست ممنوعیت ورود همه مسلمانان به ایالات متحده در مبارزات انتخاباتی را به‌عنوان بخشی از «ریاست‌جمهوری» او، همانطور که دافی توصیف می‌کند، نادیده بگیرید، باز هم نمونه‌های بی‌شماری وجود دارد. توهین رئیس جمهور سابق به تعداد زیادی از مردم

شان دافی، مجری مهمان فاکس بیزینس، با هدف قرار دادن رئیس جمهور جو بایدن به دلیل توصیف اخیر «فلسفه MAGA افراطی» به عنوان «نیمه فاشیسم»، روز سه شنبه ادعا کرد که در حالی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا «از زبان تند استفاده می کرد»، «هیچ وقت یک گروه کامل را دنبال نکرد. از مردم.” بله شما آن را درست خواندید.

فراتر از آن، ترامپ، رئیس‌جمهور وقت آمریکا، کشورهای آمریکای لاتین و آفریقا را «کشورهای کثیف» خطاب کرد، بی‌رحمانه رسانه‌های جریان اصلی را «دشمن مردم» خطاب کرد، به معترضان «زندگی سیاه‌پوستان مهم است» به‌عنوان «اراذل و اوباش» و «آنارشیست» حمله کرد و شهرهایی را که اداره می‌شوند توصیف کرد. توسط شهرداران دموکرات به عنوان “جنایت آلوده” و “یک آشفتگی واقعی”. و لیست همچنان ادامه دارد و ادامه دارد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

به طور طبیعی، هر کسی که در طول مبارزات انتخاباتی ترامپ در سال 2016 و دوره بعدی ریاست جمهوری او زندگی کرد، می‌داند که این موضوع دور از واقعیت است.