ما خوشحالیم که گزارش دهیم کورگی های ملکه هنوز قرار نیست معدوم شوند

فاینبرگ به شوخی گفت: «گارد سلطنتی به طور رسمی وارد بال کورگی کاخ باکینگهام می‌شود و در حالی که چشم‌بندهای کوچکی را روی سگ‌هایی که باقی مانده‌اند می‌بندند، گریه می‌کنند».

توییتی ویروسی از روزنامه‌نگار اشلی فاینبرگ، پاراگراف ایندیپندنت را برجسته کرد که در آن آمده بود ملکه «پرورش کورگی را متوقف کرد، زیرا نمی‌خواهد در صورت مرگ او هیچ یک از او زنده بمانند». به این ترتیب جوک ها شروع شد که ممکن است کورگی ها واقعاً نباشند زنده ماندن بسیار طولانی.

کاخ باکینگهام هنوز درخواستی برای اظهار نظر در مورد برنامه‌های نگهداری حیوانات خانگی نداده است، اما در حالی که منتظریم، از برخی الگوهای رفتاری با سطوح مختلف طنز تاریک لذت ببرید.

مرگ ملکه الیزابت دوم





منبع

ملکه آنقدر متعهد بود که در طول زندگی خود بهترین مراقبت ممکن را از حیوانات خانگی خود ارائه دهد که اولین کورگی خود، سوزان را به همراه خود در ماه عسل آورد. هیچ راهی وجود ندارد که او بخواهد به عنوان سایت طنز، با آنها زنده به گور شود Reductress شوخی کرد – این خیلی جذاب نخواهد بود.

ملکه الیزابت دوم به دلیل وابستگی به کورگی معروف بود. طبق برآوردها، او بیش از 30 عدد در طول عمر خود داشت، آنها را در “اتاق کورگی” کاخ باکینگهام با یک سرآشپز لذیذ و تغییر ورق های روزانه نگهداری می کرد و به آنها می داد. نام های باشکوه مانند برامبل و خنجر.

اینگرید سوارد، زندگی‌نامه‌نویس سلطنتی به نیوزویک گفت که تصور می‌کرد حیوانات خانگی به فرزندان ملکه می‌رسند – به احتمال زیاد شاهزاده اندرو، زیرا او کسی بود که پس از مرگ همسرش، شاهزاده فیلیپ، مجموعه فعلی را به او هدیه داد. با این حال، اگر هنوز مرتب نشده است، آیا می‌توانیم به آن‌ها اجازه دهیم برای مصاحبه با توله سگ BuzzFeed به آنجا بروند؟

ملکه الیزابت دوم به یک کورگی نگاه می کند

اما بقیه داستان از ایندیپندنت روشن می‌کند که ملکه فقط می‌خواست پرورش کورگی را متوقف کند تا «هیچ سگ جوانی را پشت سر نگذارد».

ملکه الیزابت دوم در 17 مارس 2015 در لندن به یک کورگی در هنگام افتتاح لانه سگ جدید نگاه می کند.

بن استنسال / استخر WPA / Getty Images

ملکه در زمان مرگش چهار سگ داشت: دو سگ کورگی ولزی پمبروک، یک مخلوط کورگی-داکشوند و یک کوکر اسپانیل. در میان همه هیاهوها و زشتی های انتقال قدرت توسط سلطنت، مردم هنوز مشتاقند بدانند چه سرنوشتی برای ناوگان بچه های زیبای ملکه خواهد شد.