مایک لیندل می گوید فروشندگان در پلتفرم MyStore او وثیقه می گذارند زیرا نمی خواهند با تحقیقات FBI در ارتباط باشند.

مایک لیندل، مدیر عامل MyPillow می گوید که چهار فروشنده در پلت فرم تجارت الکترونیک MyStore او وثیقه گذاشته اند.

  • این تاجر روز سه شنبه به دلیل توقیف تلفن خود علیه اف بی آی و وزارت دادگستری شکایت کرد و مقامات را به نقض حقوق اساسی خود متهم کرد.

    در ماه ژوئن، لیندل والمارت، بزرگترین توزیع کننده MyPillow را متهم کرد که او را لغو کرده و بالش هایش را از فروشگاه هایشان بیرون کشیده است.

    مایک لیندل، مدیرعامل MyPillow روز سه‌شنبه به Insider گفت که چهار کارآفرینی که قرار بود کسب‌وکارشان در پلتفرم تجارت الکترونیک MyStore او فهرست شود، از این طرح خارج شده‌اند.

    لیندل در گفتگو با Insider گفت که پس از اینکه FBI هفته گذشته تلفن او را در یک درایو از هاردی توقیف کرد، حداقل چهار شرکت به او گفته اند که “نمی خواهند با پلتفرم MyStore او معامله کنند”.

    در فوریه، یکی از بانک‌های لیندل پس از احضار کمیته منتخب مجلس نمایندگان در 6 ژانویه برای سوابق تلفنی‌اش، روابط خود را با او قطع کرد و او را “خطر شهرت” خواند.

    لیندل به Insider گفت که این مشاغل از ترس تحقیقات FBI “نمی خواهند با MyStore معامله کنند”.

  • لیندل به اینسایدر گفت: «من نمی توانم سیم پول انجام دهم. آنها پرونده هایی را که در آنجا بود بردند و واقعاً من را فلج کرد.

    با نمایندگی یک تیم حقوقی که شامل وکیل محافظه‌کار آلن درشوویتز می‌شود، شکایت لیندل ادعا می‌کند که FBI حقوق «اول، چهارم، پنجم و ششم متمم» او را نقض کرده است. او همچنین خواهان بازگرداندن تلفن همراهش و عدم انتشار اطلاعاتی است که اف بی آی یا وزارت دادگستری از گوشی او به دست آورده اند.

    مایک لیندل، مدیر عامل MyPillow، تلفن همراه خود را در مرکز Covelli قبل از راهپیمایی Save America، با حضور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، چک می‌کند تا از نامزدهای جمهوری‌خواه که در 17 سپتامبر 2022 برای دفاتر ایالتی و فدرال در یانگستون، اوهایو شرکت می‌کنند، حمایت کند.

    “آنها نمی خواهند لغو شوند، می دانید؟” او اضافه کرد.

    لیندل نامی از کارآفرینان نبرد اما گفت که آنها محصولات “واقعاً خوبی” دارند و افزود که او قراردادهایی با آنها منعقد کرده است که از آن زمان به پایان رسیده است. این تاجر به اینسایدر گفت که در هفته گذشته به او اطلاع داده شده بود که یک “وام دهنده خصوصی” حمایت “دو تا سه میلیون دلاری” از یکی از چهار کسب و کار را که برای فروش محصولات در پلتفرم MyStore تلاش می کردند، لغو کرده است.

    MyStore در آوریل 2021 به عنوان پاسخ “وطن پرستانه” لیندل به آمازون راه اندازی شد. این فروشگاه اکنون طیف وسیعی از محصولات را فهرست می کند، از جمله MyCoffee با پشتوانه لیندل، طیفی از قهوه آسیاب شده که چهره تاجر روی بسته بندی آن نقش بسته است.

    خروج از MyStore اولین باری نیست که لیندل به دلیل پیشبرد ادعاهای بی اساس دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا مبنی بر تقلب در انتخابات، با موسسات مالی و همکارانش به مشکل برخورد می کند.

    لیندل گفت: “این پول قبلاً برای یکی از این فروشندگان، یکی از این کارآفرینان در نظر گرفته شده بود تا آنها محصولات کافی داشته باشند و در MyStore فهرست شوند.” “و سپس آنها (وام دهندگان) وام را لغو کردند زیرا متوجه شدند که این وام به MyStore مرتبط است. این بسیار ناراحت کننده است.”

    لیندل در مورد فروشندگان گفت: “می دانید، آنها نمی خواهند ارتباط FBI را داشته باشند. FBI آنها را می ترساند.”

    لیندل هفته گذشته به Insider گفت که توقیف تلفن با تحقیقاتی در مورد کارمند منطقه مسا، تینا پیترز، یک مقام انتخاباتی طرفدار ترامپ در کلرادو، متهم به تسهیل درز اطلاعات انتخاباتی مرتبط است.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    مایک لیندل، مدیر عامل MyPillowجف سوئنسن/گتی ایماژ

    • به طور جداگانه، لیندل روز سه شنبه به Insider گفت که در دسترسی به پول نقد و سیم کشی پول به مشاغل خود بدون تلفن خود با مشکل مواجه بوده است.

      تلفن لیندل هفته گذشته توسط اف‌بی‌آی در یک خودروی هاردی در مینه‌سوتا توقیف شد.