مایکل کوهن مدعی شد که ترامپ ممکن است اسناد طبقه بندی شده را برای باج خواهی از وزارت دادگستری برای متهم نکردن او نگه داشته باشد.

کوهن گفت: برای ترامپ، همه چیز به قدرت مربوط می شود.

مایکل کوهن در مورد گزارشی که اف بی آی اسناد محرمانه هسته ای را در مار-آ-لاگو پیدا کرده است، بحث کرد.

  • کوهن گفت: “این راهی است برای اخاذی از آمریکا که بچرخد و بگوید اگر دنبال من بروید اگر مرا به زندان بیاندازید… من حامیان وفادارم را خواهم داشت که نمی دانید کپی هایی از اطلاعاتی که ممکن است وجود داشته باشد را دارند.” زمان.

    جستجوی مار-آلاگو بخشی از تحقیقات در مورد اینکه آیا ترامپ سه قانون فدرال از جمله قانون جاسوسی را نقض کرده است یا خیر بود.

    در این گزارش که به نقل از چندین منبع ناشناس آشنا با تحقیقات آمده است، مشخص نشده است که این اسناد مربوط به کدام دولت خارجی است.

    کوهن همچنین گفت که انتظار دارد ترامپ «نسبتاً به زودی» متهم شود، که بازتاب سخنان دیوید لافتمن، یکی از مقامات ارشد سابق ضد جاسوسی وزارت دادگستری آمریکا و بیل بار، که به عنوان دادستان کل ایالات متحده در دوران ترامپ خدمت می کرد.

    این اولین بار نیست که کوهن می گوید ترامپ اسناد دولتی را برای اخاذی نگه داشته است.

    او ماه گذشته به ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت که رئیس‌جمهور سابق احتمالاً از اسناد محرمانه‌ای که به مارآلاگو برده بود «به‌عنوان کارتی برای خروج از زندان» استفاده می‌کرد.

    کوهن روز چهارشنبه در برنامه «The ReidOut» شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی حاضر شد تا درباره گزارش روز سه‌شنبه واشنگتن پست صحبت کند که می‌گفت ماموران اف‌بی‌آی اسناد محرمانه‌ای درباره قابلیت‌های دفاع هسته‌ای یک دولت خارجی در جریان جستجوی 8 آگوست خود در املاک ترامپ در فلوریدا پیدا کرده‌اند.

    زمانی که جوی رید مجری شبکه ام اس ان بی سی از کوهن خواست در مورد اینکه چرا ترامپ این اسناد فوق محرمانه را در مارآلاگو نگه می دارد، “گمانه” کند، این وکیل گفت: “این همه به قدرت دونالد ترامپ مربوط می شود.”

    مایکل کوهن.کارلو آلگری از رویترز

    • مایکل کوهن، تعمیرکار سابق دونالد ترامپ، ادعای خود مبنی بر اینکه رئیس جمهور سابق ممکن است اسناد طبقه بندی شده را در مار-آ-لاگو نگه داشته باشد تا از وزارت دادگستری باج خواهی کند تا او را متهم نکند، تکرار کرد.

      وی افزود: «این همه درباره این است که او همچنان مرتبط باقی بماند و در صورتی که من یا اعضای خانواده ام را متهم کنید، به عنوان اخاذی بر ایالات متحده اعمال قدرت می کند، اگر من را متهم کنید یا بخواهید من را زندانی کنید، من اسرار هسته ای دارم که به برخی از آنها دستور داده ام. کوهن گفت که از پیروان من به دشمنان خود تسلیم شود.

      نمایندگان ترامپ بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

      مایکل کوهن.

      کوهن به ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت که ترامپ ممکن است این اسناد را برای باج‌گیری از وزارت دادگستری برای متهم نکردن او نگه داشته باشد.

    • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع