ماهیگیران مگنت پس از بیرون کشیدن 86 موشک از رودخانه فورت استوارت جریمه شدند

تاریخ دادگاه فدرال این سه نفر 9 سپتامبر 2022 است.



منبع

این گروه که توسط شکارچی گنج هدایت می‌شود، پس از ماهیگیری مغناطیسی آنها، مهمات و 86 موشک را در یک کیسه هواپیمای دلتا لایروبی کرد و گفت که آنها فقط تلاش می‌کنند کار درست را انجام دهند.

سرپرست هر کدام سه بلیط برای ناچوی و دو هموطنش صادر کرد – دو بلیط 130 دلاری و یک بلیط 80 دلاری – برای ماهیگیری آهنربایی در فورت استوارت، ورود به یک منطقه بسته و نداشتن مجوز فورت استوارت.

هیچ عمل خوبی بدون نتیجه نمی ماند.

Nachtwey گفت که او و تیمش از قبل با DNR تماس گرفته بودند، که ظاهراً گفته بود ماهیگیری آهنربا تا زمانی که در “منطقه سبز” باشد قانونی است.

در مورد برخی از ماهیگیران آهنربایی که 86 راکت، یک گلوله ردیاب تانک، و کمربند مهمات کالیبر 50 را از رودخانه ای در فورت استوارت پاکسازی کردند، این تلفات تعدادی جریمه از سوی اداره منابع طبیعی جورجیا بود.

این تبادل در کانال یوتیوب Nachtwey انجام شد: Outdoors Weekly.

“همه شما دارید بلیط می گیرید، می توانید به دادگاه بیایید و با یک قاضی صحبت کنید، باشه؟” نگهبان گفت دلیل اینکه ماهیگیری با آهنربا مجاز نیست دقیقاً به خاطر چیزی است که شما در آنجا به دست آورده اید. شما نمی دانید چه چیزی قرار است منفجر شود و منفجر نشود.»

یکی از هم تیمی های ناچوی گفت: “من هیچ نشانه ای ندیدم.”

با این حال، سرپرست اظهار داشت که مناطق قرمز (خارج از محدودیت) و سبز (قابل قبول) در این سناریو اعمال نمی شوند زیرا گروه در املاک فورت استوارت قرار داشتند. از آنجایی که این پایگاه متعلق به دولت فدرال است، وزارت منابع طبیعی هیچ اختیاری برای صدور چنین مجوزی ندارد، اگرچه می تواند جرائم در این منطقه را اعلام کند.

او افزود که جایگزین بلیط ها رفتن به زندان است.

یک افسر پلیس نظامی فورت استوارت که به محل حادثه تماس گرفت، خاطرنشان کرد که هرگز چنین چیزی ندیده است و باید با فرماندهی خود بررسی کند تا ببیند چه اقدامات بعدی را باید انجام دهد. با این حال، به محض ورود، سرپرست بازی محلی اداره منابع طبیعی جورجیا برای آنها برای ماهیگیری آهنربایی از پل فورت استوارت بلیط تهیه کرد.