مارجوری تیلور گرین می گوید ترامپ و ملانیا از شورشیان زندانی بیمار هستند

به گزارش اکسیوس، فوئنتس در این شام از اینکه حامیان ترامپ از عدم حمایت او از شورشیان ناراحت هستند، شکایت کرد. ی هفته گذشته در ویدئویی که در توییتر منتشر شد، گفت که او همچنین درباره شکستش در عفو آشوبگران با ترامپ صحبت کرده است.

گرین روز شنبه در پادکست خود به استیو بنن، استراتژیست سابق ترامپ در کاخ سفید گفت که با ترامپ و همسرش درباره چیزهایی که هنگام ملاقات با شورشیان «وطن پرست» در زندان دیده بود صحبت کرد.

گرین مدعی شد که به مجموعه ای از توئیت های شکایت آمیز اخیر درباره عدم عفو ترامپ پاسخ داده است. اما در واقع به نظر می رسید که او از ترامپ در برابر شکایاتی که در شام جنجالی او در مار-آ-لاگو هفته گذشته با Ye، خواننده رپ که قبلاً کانیه وست نامیده می شد، و نیک فوئنتس، برتری طلب سفیدپوست انکار کننده هولوکاست، دفاع می کرد. فوئنتس سال گذشته در 6 ژانویه با گروه خود به نام America First در خارج از کاپیتول تجمع کرد.

به گفته مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا، شورشیان 6 ژانویه ممکن است هنگام هجوم به ساختمان کنگره در سال گذشته قانون را زیر پا گذاشته باشند، اما دونالد و ملانیا ترامپ «فقط بیمار هستند» و به خاطر جنایات خود زندانی شده اند. ).

او به بنن گفت: «رئیس‌جمهور ترامپ و ملانیا هر دو از چیزهایی که یاد گرفته‌اند ناراحت بودند. گرین که احکام اغتشاشگران را «آزار و شکنجه سیاسی» خواند، گفت و ترامپ بارها و بارها گفت که پس از بازگشت به قدرت، متهمان 6 ژانویه را عفو خواهد کرد.

گرین به زودی دفاع خود از ترامپ را در توییتر منتشر کرد.

مربوط…



منبع

گرین تاکید کرد که آنها قبل از ترک ریاست جمهوری ترامپ متهم نشده بودند. او گفت: “برای او غیرممکن بود که به شکلی جادویی بداند چگونه این افراد را پیدا کند و آنها را عفو کند” زمانی که دیگر رئیس جمهور نبود. گرین بار دیگر تاکید کرد که ترامپ پس از بازگشت به کاخ سفید این کار را انجام خواهد داد.

گرین در مورد واکنش حیرت‌انگیز ترامپ به عواقب ارتکاب جنایات در حالی که از رئیس‌جمهور سابق به دلیل عفو نکردن آشوبگران 6 ژانویه دفاع می‌کرد، صحبت کرد.