مارجوری تیلور گرین به ران دیسانتیس و دیگر فرمانداران قوی جمهوری خواه هشدار داد که نامزد ریاست جمهوری نشوند.

مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس نمایندگان، روز دوشنبه از فرماندار ران دیسانتیس خواست تا در انتخابات ریاست جمهوری 2024 نامزد نشود.

  • مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه به ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا گفت که با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا بر سر کاخ سفید رقابت نکند، زیرا گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه این دو نماینده سنگین وزن جمهوری‌خواه می‌توانند برای نامزدی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2024 با یکدیگر رقابت کنند، زیاد است.

    او به دیسانتیس و هر نامزد احتمالی ریاست جمهوری گفت: لطفا از رئیس جمهور ترامپ حمایت کنید.

  • مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس نمایندگان، از فرماندار ران دیسانتیس خواست تا زمانی که در یک گردهمایی در اوهایو سخنرانی می کرد، نامزد انتخابات ریاست جمهوری نشود.اکتاویو جونز/گتی ایماژ، درو انگرر/گتی ایماژ

    • گرین در سخنرانی در یک گردهمایی ترامپ در اوهایو از دیسانتیس خواست تا فرماندار فلوریدا بماند و گفت که نامزدی برای ریاست جمهوری به معنای “ترک” ایالت خود است. انتظار می رفت ترامپ در راهپیمایی روز دوشنبه نامزدی ریاست جمهوری را اعلام کند. در عوض، او یک “اعلان بزرگ” را که در 15 نوامبر اعلام می کند، طعنه زد.

      نمایندگان Greene و DeSantis بلافاصله به درخواست های Insider برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

      او گفت: «پیام من برای همه است، هرکسی که در نظر دارد در انتخابات ریاست جمهوری 2024 علیه رئیس جمهور ترامپ نامزد شود، لطفاً از رئیس جمهور ترامپ حمایت کنید.

      دسانتیس در ماه‌های اخیر به عنوان یک پیشتاز قوی برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری در سال 2024 در نظر گرفته شده است، اگرچه او همچنین کمپینی را اعلام نکرده است. لفاظی گرین مبنی بر اینکه دیسانتیس با نامزد شدن برای ریاست جمهوری، ایالت خود را “ترک” خواهد کرد، توسط رقیب فرماندار او، نامزد دموکرات، چارلی کریست، نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

      مارجوری تیلور گرین، نماینده ایالات متحده، در جریان تظاهرات دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده در فرودگاه بین المللی دیتون در 7 نوامبر 2022 در اوهایو، ران دیسانتیس، فرماندار جمهوریخواه فلوریدا در یک گردهمایی مبارزاتی در سالن شاین در 7 نوامبر 2022 در اورلاندو سخنرانی می کند. فلوریدا.

      گرین پاسخ داد: «مطمئناً، من فکر می کنم که این واضح و آشکار است.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



      منبع

      او گفت که نامزدی برای کاخ سفید مساوی با رها کردن دیسانتیس از ایالت خود است.

    • او بعداً گفت: «برایان، آنچه ما در این کشور نیاز داریم این است که به فرمانداران قدرتمند جمهوری‌خواه مانند ران دیسانتیس نیاز داریم.

      هنگامی که کریست در یک مناظره سیاسی از دسانتیس پرسید که آیا در صورت انتخاب فرماندار، یک دوره کامل خدمت خواهد کرد، دسانتیس به این سوال پاسخی نداد.

      برایان گلن، مجری شبکه پخش راست، در جریان بحث در مورد کمپین بالقوه ترامپ برای کاخ سفید، به گرین گفت: «اگر کسی وارد حلقه سیاسی شود و سعی کند رئیس جمهور ترامپ را تا جایی که نامزد جمهوری خواهان برای سال 2024 است به چالش بکشد، احساس می کنیم که چنین است. خودکشی سیاسی. این حزب اوست، این رقابت او برای کاندیداتوری است.”

      گرین افزود: «ما به فرمانداران قدرتمند جمهوری‌خواه نیاز داریم که بجنگند، هشت سال در آنجا بمانند و ایالت‌های خود را نجات دهند، نه اینکه ایالت‌های خود را رها کنند و تلاش کنند برای ریاست‌جمهوری یا هر موقعیت بزرگ دیگری نامزد شوند».