مادر هرشل واکر ادعای او را رد کرد که مادربزرگ او “چروکی تمام عیار” بود

Cherokee Nation، بزرگترین قبیله از سه قبیله شناخته شده در ایالات متحده، به HuffPost گفت که هیچ سابقه ای از واکر در پایگاه داده خود ندارد. گروه ایسترن هندی چروکی و گروه یونایتد کیتووا گروه هندی چروکی به درخواست هاف پست برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

در ماه‌های بعد، ستاره سابق NFL این ادعا را چندین بار با تغییرات کمی متفاوت تکرار کرد، اگرچه هر بار می‌گفت که تازه از این خبر مطلع شده است.

کمپین واکر وقتی با درخواست بعدی برای اظهار نظر تماس گرفت، پاسخی نداد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

واکر و کمپین او هیچ مدرکی برای ادعاهای او ارائه نکرده‌اند، و برخی از حفاری‌های بندری تاکنون هیچ ارتباطی با واکر و جامعه بومی آمریکا نشان نداده است.

تیم هرشل/ جزوه از طریق رویترز

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

مامانم همین الان به من گفت… پس من بومی آمریکا هستم. او گفت: “اوه، سلام.” او در مراسم 28 سپتامبر در فورسیث در جمع حامیانش روی صحنه صحبت کرد و گفت: «نمی‌دانم چه هستم، اما این خیلی خنده‌دار بود. این خیلی خنده دار بود گفتم مامان چرا هیچوقت به ما چیزی نگفتی؟ او گفت: “در دوران من، با بسیاری از بومیان آمریکا بدتر از سیاه پوستان رفتار می شد.”

جنیفر بندیری از هاف پست گزارش داد که واکر گفت که او به تازگی در یکی از رویدادهای کمپین انتخاباتی ماه مه یاد گرفته است که مادرش “بخش بزرگی از بومیان آمریکایی” است، خود را “دیگری” توصیف کرد و گفت که “یک سال و نیم پیش” در ماه می دیگر متوجه شده است. در یکی از رویدادهای جورجیا جنوبی، در همان ماه، ادعا کرد که «به سیاه‌پوست بودن خود افتخار می‌کند، اما من ممکن است سیاه‌پوست نباشم» زیرا او به‌تازگی یاد گرفته بود «مادر من بخشی از بومیان آمریکاست». در یک رویداد کمپین 20 ژوئن در کالج پارک، او ادعاهای مشابهی را مطرح کرد اما اضافه کرد که این کشف را با استفاده از آزمایش اجداد 23andMe انجام داده است. واکر پس از بیان اینکه می‌خواهد از تمام اعضای خانواده‌ام قدردانی کند، گفت: «برای من مهم نیست که شما چه رنگی هستید.»

جدیدترین و جسورانه ترین اعلامیه او در یک رویداد کمپین ماه گذشته منتشر شد، اما این بار او ادعا کرد که مادربزرگش “چروکی کامل” است.

مادر واکر، کریستین، با این سایت صحبت کرد و گفت: “او نمی داند که آیا یک اجداد مستقیم چروکی کامل بوده است.”

او گفت که با شنیدن داستان‌هایی در مورد اینکه مادر پدرش با این قبیله «خویشاوند» بوده بزرگ شده است، و توضیح می‌دهد که «به نظر می‌رسد مادربزرگش به نحوی با مردمان چروکی مرتبط است، اما او نمی‌دانست چگونه». او به هاف پست گفت که «نمی دانم میراث چروکی خانواده تا کجا پیش رفته است». “ببینید، مادربزرگ من، او در زمانی که من کاملاً جوان بودم از دنیا رفت. من در مورد چگونگی ارتباط او اطلاعات زیادی ندارم.”

تیم هرشل/ جزوه از طریق رویترز

در ماه ژانویه، در یک رویداد تبلیغاتی در دانشگاه جورجیا، هرشل واکر، نامزد جمهوریخواه سنا، جسورانه اعلام کرد که به تازگی از طریق مادرش دریافته است که او “40 درصد بومیان آمریکایی” است.