مصاحبه Kari Lake در آریزونا PBS پس از عقب نشینی کمیسیون انتخابات پاک در میان کینه توزی لغو شد.

کمیسیون در بیانیه ای اعلام کرد: “تعهد و تعهد کمیسیون بر اساس قوانین ایالتی ایجاد فرصت های بی طرفانه و منصفانه برای نامزدها برای صحبت با رای دهندگان است. ما قصد داریم به این تعهد و تعهد خود به فرآیند تصمیم گیری شفاف عمل کنیم.”

مناظره اولیه یک ساعته، با حضور لیک و سه رقیب، مملو از بحث های رفت و برگشتی و وقفه های تقریباً ثابت بود. لیک در یک نقطه به شوخی گفت که احساس می‌کند در حال زندگی در یک طرح «SNL» است.

دریاچه به لغو پاسخ می دهد

آریزونا PBS گفت که به عنوان بخشی از برنامه خبری “Arizona Horizon” خود به هر دو نامزد مصاحبه 30 دقیقه ای ارائه کرده است.

Battinto L. Batts Jr.، رئیس دانشکده Walter Cronkite دانشگاه ایالتی آریزونا گفت: “مسئولیت ما به عنوان یک خبرگزاری این است که دسترسی مردم را به نامزدهایی که در حال نامزدی هستند فراهم کنیم تا بتوانند اطلاعات بیشتری کسب کنند و تصمیمات آگاهانه بگیرند.” روزنامه نگاری آریزونا PBS یک سرویس اجتماعی ASU است و از مدرسه پخش می شود.

کمیسیون اکنون به دنبال مکان، شریک و تاریخ جدیدی برای مصاحبه آینده با لیک است.

آریزونا PBS به رهبران کمیسیون اطلاع نداده بود، آنها ظاهراً پس از اینکه هابز صبح چهارشنبه در MSNBC آن را اعلام کرد، از این ترتیب مطلع شدند که منجر به لغو چشمگیر آن شد.

استیسی بارچنگر، خبرنگار جمهوریت در این مقاله مشارکت داشت.

در داخل، هابز گفت که نمی‌دانست چه چیزی باعث شد آریزونا PBS مصاحبه جداگانه‌ای را به او پیشنهاد کند.

کمیسیون روز چهارشنبه بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت که از مصاحبه برنامه‌ریزی شده آریزونا PBS با هابز بی‌اطلاع است و این ایستگاه با برنامه‌ریزی آن از رویه مشترک ما خارج شده است.

او گفت: «این بازوی کمیته ملی دموکرات ها نیست و متأسفانه به نظر می رسد که این همان چیزی است که شده است. او سپس تابلویی با شماره تلفن در دست گرفت و رای دهندگان را تشویق کرد که برای شکایت با کرو، مدرسه کرنکایت و پی بی اس آریزونا تماس بگیرند.

وقتی از لیک پرسیده شد که آیا آریزونا PBS باید بودجه مالیات دهندگان را از دست بدهد، گفت: “ما باید به آن نگاه کنیم، واقعا باید”.

مشخص نیست که آیا مصاحبه هابز در آریزونا PBS ادامه خواهد داشت یا خیر.

لیک روز چهارشنبه از هابز به دلیل امتناع از مناظره انتقاد کرد و گفت که او به تنهایی سنت مناظره را در ایالت تخریب می کند. او همچنین مایکل کرو، رئیس ASU و PBS آریزونا را به “معامله پشتیبان” با هابز متهم کرد.

بهترین چیز بعدی برای مناظره؟ لیک، هابز پشت سر هم در تلویزیون ملی ظاهر می شود

اگر این داستان برای شما مهم بود، لطفا از کار ما حمایت کنید. امروز در azcentral.com مشترک شوید.

ائتلاف دانشجویان برای دریاچه کاری حتی در یک رویداد بانکداری تلفنی در دفتر میدانی حزب دموکرات در مسا، جایی که هابز در اوایل روز چهارشنبه حضور داشت، ظاهر شد. دانش‌آموزان لباس جوجه‌ها را پوشیدند و تابلوهایی در دست داشتند که هابز را به دلیل عدم موافقت با مناظره تحریک می‌کرد.

کری لیک، نامزد فرمانداری، پس از ایراد سخنانی در جریان گردهمایی رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در پارک ورزشی لگاسی در مسا در روز یکشنبه، 9 اکتبر 2022، صحنه را ترک کرد.

با خبرنگار تیلور سیلی در [email protected] یا 480-476-6116 تماس بگیرید. او را در توییتر دنبال کنید @taylorseely95 یا اینستاگرام @taylor.azc.

مصاحبه انفرادی با نامزد جمهوریخواه برای فرمانداری کری لیک که قرار بود عصر چهارشنبه برگزار شود، ساعاتی قبل از شروع به طور ناگهانی لغو شد.

او گفت: “چیزی که من روی آن تمرکز کرده ام صحبت با رای دهندگان آریزونا است.” من علاقه ای به حضور در مسابقه تماشایی یا فریاد زدن دریاچه کاری ندارم. و من همچنان پرونده‌ام را مستقیماً به رای‌دهندگان می‌برم.»

این مقاله در اصل در آریزونا جمهوری منتشر شد: مسابقه فرماندار آریزونا: مصاحبه انفرادی دریاچه کاری در PBS لغو شد





منبع

لیک گفت که به او بخش 30 دقیقه‌ای مانند هابز پیشنهاد شده است، اما او تنها در 18 اکتبر با یک بخش مشترک با هابز موافقت خواهد کرد.

هابز قبلاً خواستار مصاحبه های جداگانه به سبک تالار شهر شده بود، اما کمیسیون یک جلسه استماع عمومی برگزار کرد و این درخواست را رد کرد. آریزونا PBS، با این حال، به گفته سخنگوی هابز، به طور جداگانه از هابز دعوت کرد تا در 18 اکتبر برای مصاحبه بنشیند.

کری لیک، نامزد فرمانداری، پس از ایراد سخنانی در جریان گردهمایی رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در پارک ورزشی لگاسی در مسا در روز یکشنبه، 9 اکتبر 2022، صحنه را ترک کرد.

هابز گفت: “اگر او با من ظاهر نشود، باید او را بیرون کنند.” «اگر دموکرات‌ها مجبور نباشند با جمهوری‌خواهان روی صحنه مناظره بنشینند، اگر بتوانند فقط پاهای خود را بکوبند و فضای امنی را مطالبه کنند… آن‌وقت دیگر هرگز سیستم مناظره‌ای نخواهیم داشت.»

چگونه بحث تبدیل به مصاحبه انفرادی شد

سخنگوی کرو فوراً درخواستی برای اظهار نظر در روز چهارشنبه ارائه نکرد.

او درباره آریزونا PBS گفت: “من نمی دانم در پشت صحنه با آنها چه گذشت یا چگونه به این موضوع رسیدند، اما آنها با ما تماس گرفتند و ما پیشنهاد آنها را پذیرفتیم.” او مستقیماً به این سؤال پاسخ نداد که آیا فرمت – که مشابه آن چیزی است که او پس از امتناع از بحث درباره لیک درخواست کرده بود – منصفانه بود یا خیر.

پس از اینکه هابز از شرکت در مناظره سازماندهی شده توسط کمیسیون و آریزونا PBS خودداری کرد، لیک قرار بود برای مصاحبه در تلویزیون سراسری حاضر شود. هنگامی که یک نامزد با مناظره موافقت می کند اما رقیب او رد می کند، کمیسیون یک جلسه پرسش و پاسخ برای فردی که موافقت کرده است ترتیب دهد.

از آنجایی که هابز تصمیم گرفت شرکت نکند، کمیسیون و PBS به مصاحبه با لیک رضایت دادند. در پاسخ، لیک تقریباً هر روز در رسانه‌های اجتماعی از هابز به دلیل اجتناب از این رویداد انتقاد می‌کرد.

لیک استدلال می کرد که هابز باید از فرصت استفاده می کرد و اگر چیزی را ناعادلانه یا نادرست نقاشی می کرد، او را صدا می زد.

کمیسیون انتخابات پاک شهروندان آریزونا از رویدادی که قرار بود با مشارکت آریزونا PBS (KAET) میزبانی شود، پس از موافقت ایستگاه تلویزیونی با مصاحبه جداگانه و مشابه با کیتی هابز دموکرات، کناره گیری کرد.

نامزدهای فرمانداری آریزونا برای دو دهه درگیر مناظره‌های رودررو بوده‌اند، اما هابز ادعا کرد که لیک این رویداد را به منظره‌ای برای تمسخر ملی تبدیل می‌کند. او به بحث مقدماتی جمهوری خواهان برای فرمانداری اشاره کرد.