لوئیزیانا دختران تراجنسیتی را از حضور در تیم های ورزشی دختران محروم کرد

در ماه مارس، رئیس بخش حقوق مدنی وزارت دادگستری ایالات متحده در نامه ای به وکلای ایالتی در سراسر کشور در حمایت از تراجنسیتی ها به مقامات ارشد اجرای قانون ایالت ها یادآوری کرد که تبعیض علیه افراد بر اساس هویت جنسیتی غیرقانونی است.

(گزارش توسط جاناتان آلن در نیویورک؛ ویرایش توسط بیل برکروت)



Source link

این لایحه مدارس و کالج‌های این ایالت را ملزم می‌کند و ماه گذشته توسط مجلس قانون‌گذاری ایالتی تحت کنترل جمهوری‌خواهان با حمایت کافی برای لغو هرگونه وتوی جان بل ادواردز، فرماندار لوئیزیانا، دموکراتی که با این قانون مخالف بود، تصویب شد.

ادواردز در مورد جوانان تراجنسیتی ایالت گفت: “امیدوارم همه ما بتوانیم به زودی به نقطه ای برسیم که متوجه شویم این جوانان بهترین کار را برای زنده ماندن انجام می دهند.” من فقط فکر می کنم ما می توانیم بهتر از آن لایحه باشیم.»

ادواردز گفت که اجازه خواهد داد این لایحه در روز دوشنبه بدون امضای او به قانون تبدیل شود و به خبرنگاران گفت که برای او واضح است که حتی اگر این لایحه را وتو کند، باز هم به قانون تبدیل خواهد شد.

جمهوری خواهان در داکوتای جنوبی، کارولینای جنوبی، تنسی، یوتا، اوکلاهاما، آریزونا، کنتاکی، ایندیانا، آیووا و کانزاس قوانین مشابهی را در ماه های اخیر تصویب کرده اند.

او به گروه‌های حقوق تراجنسیتی پیوسته و از این لایحه به‌عنوان متعصبانه علیه زیرمجموعه‌ای از جوانانی که قبلاً با تبعیض و خشونت مواجه هستند، انتقاد کرده است. ادواردز گفت هیچ نمونه شناخته شده ای در لوئیزیانا وجود ندارد که یک دختر تراجنسیتی به یک تیم ورزشی دختران بپیوندد یا تلاش کند.

سال گذشته، ادواردز اقدام مشابهی را که جمهوری خواهان در جلسه قانونگذاری 2021 پیشنهاد کرده بودند وتو کرده بود.

(رویترز) – لوئیزیانا دختران تراجنسیتی را از پیوستن به تیم های ورزشی دختران منع کرده است، که آخرین مورد از یک رشته ممنوعیت مشابه در ایالت های ایالات متحده با قانونگذاران محافظه کار تحت کنترل جمهوری خواهان است.