مرد متهم به قتل قاضی ویسکانسین در بیمارستان درگذشت

معلوم نیست اوهده چگونه اسلحه بدست آورده است. دراموند گفت که وزارت دادگستری ویسکانسین همچنان در حال بررسی این جنبه از پرونده است.

دفتر ویتمر و منبع مجری قانون گفت که Uhde لیستی از اهداف بالقوه در خودروی خود داشت که شامل رومر، فرماندار ویسکانسین، تونی اورز، رهبر اقلیت سنای ایالات متحده میچ مک کانل و فرماندار میشیگان گرچن ویتمر بود.

مدیسون، ویز (AP) – یک مقام ایالتی روز سه‌شنبه گفت مردی که متهم به تیراندازی مرگبار به یک قاضی بازنشسته ویسکانسین بود و فهرستی از چهره‌های برجسته سیاسی ملی داشت در بیمارستانی درگذشت.

به گفته مقامات، داگلاس اوهده، 56 ساله، روز جمعه، جان رومر، قاضی سابق منطقه جونو در خانه رومر در نیو لیسبون، قبل از اینکه به خود شلیک کند، شلیک کرد. او به بیمارستانی منتقل شد که در آنجا تحت مراقبت های حیاتی قرار داشت.

___

یک مقام به آسوشیتدپرس گفت که پلیس رومر 68 ساله را پیدا کرد که زیپ به صندلی بسته شده بود. این مقام نتوانست جزئیات تحقیقات را به طور علنی مطرح کند و به شرط فاش نشدن نامش صحبت کرد.

مایک بالسامو، خبرنگار آسوشیتدپرس در این گزارش از واشنگتن دی سی مشارکت داشت



Source link

جیلیان دراموند، سخنگوی وزارت دادگستری ویسکانسین مرگ اوهده را تایید کرد. آژانس گفت که اوهده صبح روز شنبه مرگ مغزی اعلام شد و جسد او تا صبح سه‌شنبه تحت حمایت حیاتی بود تا امکان اهدای عضو فراهم شود.

اوهده سابقه کیفری و زندانی گسترده ای داشت که حداقل به دو دهه قبل بازمی گردد، از جمله موردی که رومر او را به اتهام اسلحه به شش سال زندان محکوم کرد. او از آخرین دوره زندان خود در آوریل 2020 آزاد شد.