قیمت و خرید آنتی اسکالانت آب فناور

از جمله ماده هایی که روي غشاي پلي آميد (ممبران) رسوب مي‌کنند، مي توان به کربنات کلسيم، سولفات کلسيم، سولفات باريم و سولفات استرونيوم اشاره کرد. دسته بندی دیگری از آنتی اسکالانت ها هم وجود دارد که بر اساس پایه ( پلیمری یا فسفونات ) تقسیم بندی می شوند. برای خرید هر یک از آنتی اسکالانت های بالا می توانید همین حالا با شماره های زیر تماس بگیرید. اگر آنتی اسکالانت با پوست تماس پیدا کرد، اولین گام، خارج کردن لباس های آلوده از تن بیمار است تا از وارد شدن آسیب بیش تر به وی پیش گیری به عمل آید. در ادامه پوست و محل آسیب را با آب تمیز و روان برای مدت 15 دقیقه بشویید تا آلودگی رفع شده و شدت التهاب کاهش یابد.

گرچه آنتی اسکالانت ها می توانند به تنهایی مورد استفاده قرار بگیرند ولی معمولا آن ها را با خوراکی اسیدی وارد آب می نمایند. این نوع در صورتی که مقدار آهن بالا باشد می توانند باعث ایجاد فولینگ در سطح غشا شوند و باعث بسته شدن آن شوند. همچنین می توانند باعث افزایش فشار شوند ، عموما با کاهش PH قابل پاکسازی هستند.

:برای اسمز معکوس (Antiscalant) جدول انتخاب آنتی اسکالانت

خاصیت معلق نگهدارندگی با محاصره ذرات معلق نمک، آهن و یا مواد آلی جامد صورت گرفته و سبب دفع آن ها توسط سایز آنیون های موجود در محلول می شود . استفاده از ممبران بی کیفیت باعث ایجاد گرفتی در ممبران شده که این امر شستشوی مکرر ممبران را می طلبد که می تواند سبب ایجاد گرفتی در ممبران شده و نیاز به تعویض داشته باشد. عدم نیاز به شستشوی ممبران در تاسیسات با استفاده از آنتی اسکالانت HYDRODIS R 859. جهت اخذ مشاوره و دریافت اطلاعات تکمیلی، می توانید با کارشناسان بخش مهندسی فروش شرکت تماس بگیرید. معمولاً بازه قابل قبول شاخص LSI برای اثربخشی مناسب آنتی اسکالانت، بین اعداد 1 و 2 می آنتی اسکالانت باشد.

تصفیه آب | دستگاه تصفیه آب خانگی

قیمت و خرید آنتی اسکالانت آب فناور

زیرا قیمت بالایی دارند و همچنین برای نگه داری از اسیدها تجهیزات مانیتورینگ احتیاج دارید لذا برای احیا کردن این مواد هزینه زیادی لازم دارد. آنتی اسکالانت ها از اسیدها بسیار کم هزینه تر خواهد بود و همینطور تفاوت اصلی آن ها در هزینه نگهداری می باشد. آنتی اسکالانت Genesys یک محصول فسفاناته غلیظ می باشد که در مقابل طیف وسیعی از رسوبات معدنی موثر می باشد. آنتی اسکالانت این برند یک ماده شیمیایی همه منظوره جهت استفاده در سیستم های اسمز معکوس و نانوفیلتراسیون ها می باشد. آنتي اسکالانت در دستگاه هاي اسمز معکوس مانند دستگاه هاي آب شيرين کن صنعتی، نیمه صنعتی و دريايي کاربرد دارد. پديده scaling به علت وجود نمک هاي محلول در آب ورودي به سيستم هاي تصفيه آب به روش اسمز معکوس و ايجاد گرفتگي و رسوب در روزنه هاي ميکروني پلي آميد ممبران هاي اسمز معکوس به وجود مي‌آيد.

آب پاکسازان بزرگترین بازار در میان کالا های شیمیایی تصفیه آب صنعتی ro را در فروش آنتی ازآن خود کرده است، تولید آنتی اسکالانت بنا به کاربردهای فراوانی که دارد بسیار به صرفه است. آنتی اسکالانت جنسیس نیز همانند دیگر برند های آنتی اسکالانت وارداتی بوده و کیفیت آن در صورت اصل بودن قابل قبول می باشد. آنتی اسکالانت فلوکن 260 یک آنتی اسکالانت اسیدی است و در کنترل انواع رسوبات موثر است.

آنتی اسکالانت ممبران هم برای سیستم های آب لب‌شور و هم آب دریا قابل استفاده است. رسوبات معدنی و بیولوژیکی بر روی ممبرانها موجب کاهش راندمان آبدهی شده و احیاء مجدد ممبرانها هزینه بر و وقت گیر است. در این مقاله درباره نحوه و میزان مصرف آنتی اسکالانت مطالبی را به شما خوانندگان گرامی ارائه دادیم. در انتها اگر نظر و پشنهادی دارید در بخش دیدگاه های همین پست به ما اعلام کنید. ‌کاتالوگ اولیه شرکت ناب‌زیست شامل اولین محصولاتی که در این مجموعه تولید گردید در لینک روبرو در اختیار شما قرار گرفته است.

ازن ژنراتور / دستگاه ازن

در صورتی که درمان با یک ضدعفونی کننده در برابر طیف GE تا حدی بهبود می بخشد. استفاده از آن به صورت گسترده اسناد تشکیل دهنده مقیاس به حداکثر می رسد، مواد رسوبی را در حالت تعلیق نگه میدارد. برای از بین بردن این املاح و نمک ها از ماده ای شیمیایی به نام آنتی اسکالانت استفاده می شود. آنتی اسکالانت ها دارای بار منفی می باشند و رسوبات نمکی بدلیل اینکه بار مثبت دارند باعث جذب آنها می شوند و باعث تشکیل کریستال رسوب شده و از آب پساب یا آب دور ریز آب شیرین کن ها خارج می شود. بعبارت دیگر آنتی اسکالانت ها باعث پراکندگی املاح موجود در آب می شود و باعث افزایش زمان رسوب گذاری در غشا میکرونی ممبران می شود. یکی از اهداف مهم در بهره برداری صحیح از دستگاه تصفیه آب بالا نگه داشتن عمر مفید ممبران می باشد.

پس می توان نتیجه گرفت که هزینه زیادی برای خرید این محصول باید صرف کنید. در حالی که این نکته را فراموش کرده اید که خود دستگاه های تصفیه آب، به روش اسمز معکوس بسیار گران تر می باشند. عدم استفاده از آنتی اسکالانت فلوکن 260 یا آنتی اسکالانت avista می تواند بازده و عمر این دستگاه ها را به میزان بسیار زیادی کاهش دهد.

  • انعقاد جداشدن بار را تسهیل می‌کند و باعث می‌شود تا ذرات منعقد و حل شوند.
  • هر دو antiscalant بر پایه فسفونات و پلیمر در طول زمان تجزیه پذیر هستند و سمیتی ندارند و به همین دلیل قابلیت استفاده در تولید آب خالص را دارند.
  • تراکم یا دانسیته (جرم آن ماده به ازای حجم واحد) یکی از مهمترین موارد در انتخاب ضدرسوب‌های مرغوب است که برای نمونه‌های با کیفیت موجود در بازار، تراکم تقریبا بین 2 تا 8 گرم بر متر مکعب است.
  • این نوع آنتی اسکالانت ویژگی های بسیار خوبی مانند غلظت بالا و پراکندگی سازی بسیار خوب است.