با در خطر بودن کنترل سنا، جمهوری خواهان نیوهمپشایر آماده هستند تا نامزدی شبیه ترامپ را معرفی کنند

صدای رئیس جمهور سابق ترامپ تا حد زیادی در نیوهمپشایر شنیده نشده است. ترامپ در یک رادیو گفتگوی محافظه‌کار در 1 سپتامبر، تأییدیه‌ای را طعنه زده و گفته است که «به این رقابت بسیار دقیق نگاه می‌کند».

بولدوک گفت: «لعنت، من پای نامه ام ایستاده ام. “من اسب را عوض نمی کنم عزیزم.”

مسابقات فرمانداری در سراسر کشور: سقط جنین، رأی گیری و کووید-19: چرا ما به این 10 رقابت فرمانداری در میان دوره ای 2022 چشم دوخته ایم

هزینه های بیرونی نیوهمپشایر را سیل کرد

دون بولدوک، نامزد جمهوری خواه سنای ایالات متحده در نیوهمپشایر، در پایان مناظره، چهارشنبه، 7 سپتامبر 2022، در هنیکر، NH اشاره می کند.

Sununu و ملی جمهوری خواهان وزن خود را پشت سر مورس قرار می دهند.

ترامپ گفت: «او چیزهای بزرگی گفت، مرد قوی، مرد سرسخت.

راث گفت که نیوهمپشایر “ایالت اصلی بنفش است”.

حسن، که چهار سال قبل از Sununu و شش سال در سنا به عنوان فرماندار ایالت خدمت می کرد، در میان استیترهای گرانیتی به رسمیت شناخته شده است، حتی اگر نظرسنجی کالج سنت آنسلم نشان داد که محبوبیت او در بین رای دهندگان تنها 44٪ است.

مورس نقش خود را به عنوان رئیس مجلس سنای ایالت زمانی که در ژوئیه 2021 این ممنوعیت را از طریق مجلس قانونگذاری و به میز Sununu منتقل کرد، پذیرفت. «بله، من از آن حمایت خواهم کرد. مورس گفت: من کسی بودم که برای تصویب آن قانون در نیوهمپشایر سخت کار کردم.

بر اساس گزارش های رسانه محافظه کار NH Journal، مورس از حمایت رئیس جمهور ترامپ برخوردار نخواهد شد.

او در مصاحبه ای با USA TODAY گفت که انتخابات 2020 دزدیده نشده است.

کارنی گفت: «نظرات او بسیار شدید است. فکر نمی‌کنم استقلالی‌ها با سبک و پیام بی‌انضباطی او جذاب شوند.»

فرماندار نیوهمپشایر کریس سونونو در مراسم پیش از مسابقه قبل از مسابقات جام نسکار سری Ambetter 301 در نیوهمپشایر موتور اسپیدوی در 17 ژوئیه 2022 در لودون، نیوهمپشایر صحبت می کند.

جمهوری خواهان آماده هستند تا دون بولدوک، نامزد ترامپی را که از لغو اصلاحیه هفدهم، که به انتخاب مستقیم سناتورها اجازه می دهد، حمایت کرده است، معرفی کنند. او همچنین از ادعاهای بی‌اساس دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مورد دزدیده شدن انتخابات حمایت کرده است.

او تمایل خود را به بولدوک نشان داده است که از ادعاهای بی اساس ترامپ مبنی بر دزدیده شدن انتخابات 2020 حمایت کرده است.

چاک مورس، نامزد جمهوری‌خواه نیوهمپشایر در مجلس سنای ایالات متحده، در طی مناظره‌ای، چهارشنبه، 7 سپتامبر 2022، در هنیکر، NH صحبت می‌کند.

جمهوری خواهان فکر نمی کنند که Bolduc جذابیتی که Sununu دارد را دارد. دیو کارنی، یک استراتژیست در مبارزات انتخاباتی مورس، به USA TODAY گفت که اگر بولدوک نامزدی را به دست آورد، هیچ شانسی برای شکست دادن حسن ندارد.

مورس گفت: «نظرسنجی‌ها، بهترین‌ها در سیزدهم برگزار می‌شوند، بنابراین منتظر آن هستیم.

بر اساس نظرسنجی اخیر کالج سنت آنسلم، بولدوک، یک سرتیپ بازنشسته، خشم کریس سونونو، فرماندار نیوهمپشایر، یک جمهوری خواه محبوب را برانگیخت که از محبوبیت بالای 60 درصد برخوردار است.

دون بولدوک، نامزد جمهوری خواه سنای ایالات متحده در نیوهمپشایر، در پایان مناظره، چهارشنبه، 7 سپتامبر 2022، در هنیکر، NH اشاره می کند.

ایالت گرانیت در حال حاضر یک هیئت کاملاً دموکرات کنگره دارد. برای هر جمهوری خواه برای تصدی پستی در سراسر ایالت، آنها باید از مستقل ها و حتی رای دهندگان متمایل به دموکرات درخواست کنند.

نگاهی به مجلس: آیا جمهوری خواهان در انتخابات میان دوره ای مجلس نمایندگان را تغییر خواهند داد؟ این 12 مسابقه داستان را روایت خواهند کرد.

راث گفت: “این چیزهای خوبی است.”

سناتور مگی حسن، DN.H.، در حین رأی گیری در کنگره ایالات متحده در 08 سپتامبر 2022 در واشنگتن دی سی، از متروی سنا عبور می کند.

در تبلیغات سراسر منطقه، حسن خود را به عنوان “دو حزبی ترین سناتور” معرفی کرده است. رات گفت که تشخیص اینکه حسن دموکرات است یا جمهوری خواه، برای کسی دشوار است که فقط به تبلیغات نگاه کند.

از سوی دیگر، PAC اکثریت سنا، که با رهبری دموکرات های سنا ارتباط دارد، 3.2 میلیون دلار برای تبلیغات منفی علیه مورس هزینه کرد. این تبلیغات مورس را “یکی دیگر از سیاستمداران بدجنس” می نامند.

چاک مورس، نامزد جمهوری‌خواه نیوهمپشایر در مجلس سنای ایالات متحده، در طی مناظره‌ای، چهارشنبه، 7 سپتامبر 2022، در هنیکر، NH صحبت می‌کند.

منچستر – نیوهمپشایر سه شنبه فصل مقدماتی را با رویارویی میان یک حزب جمهوری خواه میانه رو و یک نامزد راست افراطی که تحلیلگران می گویند به پایان می رسد. می تواند شانس جمهوری خواهان برای بازپس گیری اکثریت سنا را به خطر بیندازد.

در یک آگهی، مورس به عنوان “یک محافظه کار سرسخت” توصیف شده است و قول داده است که مورس ساخت دیوار در مرز جنوبی را به پایان برساند. تبلیغ دیگری از PAC به بولدوک به دلیل «ایده‌های دیوانه‌کننده» او حمله می‌کند، که «به ما کمک نمی‌کند مگی حسن را شکست دهیم».

کنترل سنا اکنون یک سکه است: اینها 7 رقابت انتخاباتی میان دوره ای هستند که باید تماشا کنید

در نیوهمپشایر، سقط جنین در حال حاضر پس از 24 هفته ممنوع است، به استثنای مواردی که زندگی فرد باردار در موارد ناهنجاری های کشنده جنین به خطر بیفتد. در مناظره ای که روز پنجشنبه توسط WMUR برگزار شد، از نامزدهای حزب جمهوری خواه پرسیده شد که آیا از ممنوعیت نیوهمپشایر در مجلس سنا حمایت می کنند یا خیر.

«به خاطر این کشور بزرگ، ما باید (سناتور فعلی دموکرات) مگی حسن را در ماه نوامبر شکست دهیم. بهترین نامزد برای انجام این کار، چاک مورس است.

تام راث، یکی از اعضای سابق کمیته ملی جمهوری خواهان و مشاور چندین نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه، از جمله جورج دبلیو بوش و میت رامنی، گفت: “او تقریباً یک گرگ تنها است.” راث خاطرنشان کرد که بولدوک از حمایت هیچ جمهوری خواه یا سازمان برجسته ای برخوردار نیست.

مهم نیست که بولدوک یا مورس در روز سه‌شنبه نامزدی را کسب کنند، نامزد همچنان با رقابت سختی در برابر حسن روبرو خواهد شد.

همان نظرسنجی نشان داد که بولدوک با 32 تا 16 درصد پیشتاز رقیب میانه‌روتر خود یعنی چاک مورس، رئیس سنای ایالت نیوهمپشایر است. نظرسنجی دیگری از دانشگاه نیوهمپشایر نشان داد که بولدوک با برتری بیشتر از مورس – 43 تا 22 درصد.

اگر بولدوک سه‌شنبه شب پیروز شود، می‌تواند خود را وارد این گفتگوی رو به رشد کند.

با وجود باد مخالف و تعداد ضعیف نظرسنجی ها، مورس ابراز اطمینان کرد که به روز سه شنبه خواهد رفت.

فرماندار نیوهمپشایر کریس سونونو در مراسم پیش از مسابقه قبل از مسابقات جام نسکار سری Ambetter 301 در نیوهمپشایر موتور اسپیدوی در 17 ژوئیه 2022 در لودون، نیوهمپشایر صحبت می کند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: مقدماتی جمهوری خواهان نیوهمپشایر می تواند کنترل سنا را تعیین کند



منبع

کمپین بولدوک به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

صدای ترامپ آرام بوده است

مک‌کانل پیش‌بینی کرد که مجلس نمایندگان نسبت به سنا شانس بیشتری برای برگرداندن جمهوری‌خواهان دارد و اظهار داشت که «کیفیت نامزدها ارتباط زیادی با نتیجه دارد» در رقابت‌های سنا.

مورس که ناگهان خود را در میانه ولگردی خرج کرد، در مصاحبه با یو اس ای تودی از تبلیغات کنار زد. “وقتی اشخاص ثالث درگیر می شوند، من هیچ کنترلی بر آن ندارم.”

وقتی از مورس پرسیده شد که آیا با صدور گواهینامه انتخاب کنندگان در 6 ژانویه مخالفت می کرد یا خیر، مورس پاسخ سریع داد.: “نه.”

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، یک روز پس از آن که رسما نامزدی حزب خود را در کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان در 28 آگوست 2020 در لندندری، نیوهمپشایر پذیرفت، در یک چوب لباسی فرودگاه در یک گردهمایی سخنرانی می‌کند.

برنده انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان در مقابل سناتور دموکرات فعلی مگی حسن قرار می گیرد که کرسی او برای نقشه راه جمهوری خواهان برای بازپس گیری کنترل اتاق سنا بسیار مهم است.

میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا، از کاندیداتوری، همچنین از “کیفیت نامزدها” شکایت کرد، هنگامی که در مورد افکار او در مورد انتخابات میان دوره ای آتی در یک رویداد اتاق بازرگانی کنتاکی شمالی در ماه گذشته سوال شد. او بولدوک را با نام ذکر نکرد.

مورس گفت: “ما با هر کاری که باید انجام دهیم مبارزه خواهیم کرد.”

“ما دولت اصلی بنفش هستیم”

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، یک روز پس از آن که رسما نامزدی حزب خود را در کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان در 28 آگوست 2020 در لندندری، نیوهمپشایر پذیرفت، در یک چوب لباسی فرودگاه در یک گردهمایی سخنرانی می‌کند.

یک مسابقه سخت بدون توجه به برنده

هنگامی که زنگ خطر به صدا در آمد که بولدوک می تواند نامزد شود، هم جمهوری خواهان ملی و هم دموکرات ها شروع به سیل کردن ایالت با پول تبلیغات کردند.

جمهوری خواهان نیوهمپشایر همچنین برای پیامدهای تصمیم دابس دادگاه عالی ایالات متحده که حق سقط جنین در قانون اساسی را لغو کرد، آماده می شوند. طبق نظرسنجی کالج سنت آنسلم، در نیوهمپشایر، 71 درصد از رأی دهندگان احتمالی به عنوان طرفدار انتخاب شناخته شدند.

Sununu در رادیو WGIR گفت: «او یک نامزد جدی نیست. او گفت که حتی اگر بولدوک نامزد شود، از «نامزدی از نوع نظریه‌پرداز توطئه» حمایت نخواهد کرد.

انحصاری: نگرانی در مورد سقط جنین در میان دموکرات‌ها افزایش می‌یابد و به فشار برای رای دادن دامن می‌زند

مورس به طور قابل توجهی از بولدوک سبقت گرفته است. در آخرین گزارش های سه ماهه، مورس بیش از پنج به یک، 550000 دلار در مقایسه با 85000 دلار Bolduc، بولدوک را افزایش داد. راث گفت، اگر بولدوک برنده شود، در برابر او (حسن) با کمبود منابع روبرو خواهد شد.

نامزدی احتمالی بولدوک بخشی از گفتگوی بزرگتر در سراسر کشور میان جمهوری خواهان است که زمانی گلگون بود به نظر می رسد شانس بازپس گیری اکثریت سنا به یک سکه کاهش یافته است. دموکرات‌ها در حال حاضر با اکثریت 50-50 آرا، مجلس را کنترل می‌کنند (کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور، آرای تساوی را به صندوق می‌اندازد). حزب جمهوریخواه برای کسب اکثریت باید تنها یک کرسی دیگر به دست آورد.

White Mountain PAC، یک PAC همسو با حزب جمهوریخواه، 4.6 میلیون دلار در یک خرید تبلیغاتی برای حمایت از مورس و انتقاد از بولدوک سرمایه گذاری کرد.

سناتور مگی حسن، DN.H.، در حین رأی گیری در کنگره ایالات متحده در 08 سپتامبر 2022 در واشنگتن دی سی، از متروی سنا عبور می کند.

به گفته کارشناسان، اگر بولدوک روز سه‌شنبه نامزدی را به دست آورد، انتخاب شدن او می‌تواند مانعی برای جمهوری‌خواهان در ماه نوامبر باشد.

در مناظره ای در 14 آگوست، بولدوک با اشاره به نامه ای که امضا کرده بود و در آن ادعا می کرد ترامپ در انتخابات 2020 پیروز شده بود، ادعاهای خود مبنی بر دزدیده شدن انتخابات را تکرار کرد.

بولدوک از پاسخ دادن خودداری کرد و گفت: «این فرضی است. من نظری نمی‌دهم.»