“قوی ترین اقدام” علیه طرفداری که ظاهراً ژست نژادپرستانه ای را در سون هیونگ مین انجام داده بود، قول داد.

تصویر ویژه از طریق توییتر

پسر قبلاً در مورد این صحبت کرده است آزار نژادی او زمانی که یک فوتبالیست نوجوان در آلمان بود دریافت کرد. او گفت که با نژادپرستی زیادی روبرو شده و توانسته با شکست دادن آلمان در جام جهانی 2018 انتقام بگیرد.

پلیس متروپولیتن در چلسی لندن در حال تحقیق در مورد یک هوادار فوتبال است که در لیگ برتر یکشنبه در حال انجام یک حرکت نژادپرستانه نسبت به بازیکن کره جنوبی تاتنهام اسپرز، سون هیونگ مین، دیده شد.

بیشتر از NextShark: فیلمبرداری یک کارمند بهداشتی از ضرب و شتم کورگی تا سر حد مرگ در شانگهای بسته شده باعث خشم شد





منبع

اطلاعات بیشتر از NextShark: 166 میلیون دلار کمک مالی برای مبارزه با نفرت ضد آسیایی در کالیفرنیا تصویب شد

چلسی اف سی یک بیانیه گفت که از این حادثه مطلع هستند و در حال حاضر در حال بررسی هستند.

باشگاه چلسی به طور مداوم موضع عدم تساهل خود را در مورد رفتارهای تبعیض آمیز بسیار واضح اعلام کرده است، با این حال هنوز احمقی هایی مانند این وجود دارند که خود را به عنوان “هوادار” به این باشگاه متصل می کنند. [sic] در بیانیه آمده است که باعث شرمساری باشگاه چلسی، مربیان، بازیکنان، کادر فنی و حامیان واقعی ما می شود. ما در حال بررسی این حادثه هستیم و در صورت شناسایی، این فرد با شدیدترین اقدام باشگاه مواجه خواهد شد.

بر اساس گزارش ها، مردی در روز چهارشنبه در یکی از ادارات پلیس جنوب لندن شناسایی و با او مصاحبه شد، اما به دلیل عدم شکایت رسمی دستگیر نشد.

وقتی مردم گریه می کنند، من گریه می کنم [usually] می خواهم آنها را دلداری بدهم و آنها را در آغوش بگیرم. اما تماشای گریه مردم آلمان، [I felt] من توانستم با انجام کاری که دوست دارم انتقام بگیرم.»

اطلاعات بیشتر از NextShark: ارتش اندونزی برای بیرون راندن سربازان کشف شد که همجنسگرا هستند

ضربه کرنر زمانی است که بازیکن پس از خارج شدن توپ از محدوده و بالای خط دروازه بدون کسب امتیاز، بازی را دوباره شروع می کند.

فیلم منتشر شده در توییتر از بازی روز یکشنبه مقابل چلسی در استمفوردبریج نشان می دهد که یک هوادار چلسی در گوشه شید اند و بعد از اینکه سون برای زدن ضربه کرنر در نیمه دوم مسابقه رفت، گوشه چشمانش را بالا کشید.