قرارداد Big Ten با NBC “عالی” برای ایرلندی

«وقتی این کار را شروع کردم… تمام نظرات این بود که آیا ما دیگر مرتبط بودیم؟ سواربریک گفت امسال هیچ کس این سوال را نمی پرسد. بسیاری از این پویایی تصمیمات اتخاذ شده در طول سالیان زیادی را تقویت کرده است که نوتردام را در موقعیت بسیار خوبی قرار داده است. این بزرگترین پیشنهاد من است.»

NBC از سال 1991 حقوق انحصاری پخش بازی های خانگی نوتردام را دارد. آخرین تکرار این قرارداد تا سال 2025 اجرا می شود.

قراردادهای جدید حقوق رسانه ای Big Ten هنوز نهایی نشده است، اما کنفرانس به سمت قراردادهایی با فاکس، NBC و CBS پیش می رود. لیگ همچنین گفته است که در حال مذاکره با سرویس های پخش برای پخش تلویزیونی بازی های خود است.

سواربریک گفت که اگر نوتردام در نظر داشته باشد که به کنفرانسی برای فوتبال ملحق شود، سه عامل مهم خواهد بود، یک شریک تلویزیونی برای پخش همه بازی‌های خانگی، دسترسی به پلی آف فوتبال کالج و تأثیر آن بر ورزش‌های المپیک.

سواربریک روز چهارشنبه یک چت آنلاین زنده برای انجمن فارغ التحصیلان نوتردام برگزار کرد و طی آن به تحولات اخیر با Big Ten و اینکه چگونه می تواند بر توانایی مدرسه برای ماندن در فوتبال مستقل تأثیر بگذارد، پرداخت.

سواربریک گفت: “اما برای نوتردام نیز عالی است.” ما به NBC نیاز داریم تا فوتبال دانشگاهی بیشتری داشته باشیم تا به طور موثرتری بازی‌هایمان را تبلیغ کنیم و در مورد بازی‌هایمان صحبت کنیم و NBC در این منظر دیده شود. بنابراین برای ما عالی بود که (NBC) بخش بزرگی از این را به دست آورد.»

ورزش های بیشتر کالج AP: https://apnews.com/hub/college-sports و https://twitter.com/AP_Top25





منبع

سواربریک استراتژی Big Ten را درخشان خواند و گفت که انتظار دارد ارزش معاملات برای کنفرانس “بسیار شگفت انگیز” باشد.

سواربریک گفت که گسترش اخیر Big Ten (افزودن کالیفرنیای جنوبی و UCLA در سال 2024) و کنفرانس جنوب شرقی (اضافه کردن تگزاس و اوکلاهما در سال 20225) تنها به تقویت موقعیت نوتردام به عنوان یک فوتبال مستقل در دانشگاه کمک کرده است.

نوتردام برای اکثر ورزش‌هایش عضو کنفرانس ساحلی اقیانوس اطلس است و توافقنامه‌ای برای انجام پنج بازی فوتبال در هر فصل در برابر مدارس ACC دارد. به علاوه، یک بند در قرارداد نوتردام با ACC، آن را ملزم به پیوستن به آن لیگ در صورت تصمیم به کنار گذاشتن استقلال می‌کند. این قرارداد تا سال 2036 اجرا می شود.

ساوت بند، هند (AP) – جک سواربریک، کارگردان ورزشی نوتردام، می‌گوید که قرارداد تلویزیونی ده بزرگ آینده با NBC راهی «عالی» برای این شبکه برای تکمیل قراردادش با ایرلندی‌های مبارز است.

___