سناتور جانسون. Vt به نظر می رسد سقف شکسته شود. عمر جان سالم به در می برد

در اینجا نکات اصلی از دور مقدماتی سه شنبه آورده شده است:

رویارویی سنای ویسکانسین

ترامپ از ویسکانسین به هر چیزی که می خواست نرسید.

این دو بر سر مسائل یا سیاست‌ها اختلافات کمی داشتند، اما این رقابت نشان‌دهنده رقابت بین دو سناتور ورمونت و شاخه‌های مربوطه آنها در حزب بود.

کشمکش ترامپ با دیگر جمهوری خواهان ارشد در انتخابات مقدماتی فرمانداری ادامه یافت و در آن او از تیم میشلز، یکی از مدیران ثروتمند ساخت خط لوله، در برابر ربکا کلیفیش، فرماندار سابق، که مورد تایید مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق بود، حمایت کرد.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: پیشنهادات اولیه: عمر در مینه‌سوتا جیغ می‌کشد. ترامپ در جنگ نیابتی پیروز می شود



منبع

یکی از خدمه دموکرات‌های مجلس نمایندگان که خود را «جوخه» می‌نامند، رقابت بسیار فشرده‌تری از آن چیزی داشت که انتظارش را داشت.

سناتور روز سه‌شنبه گفت: «صرف نظر از اینکه ماندلا بارنز و متحدانش در رسانه‌های اصلی چگونه تلاش می‌کنند دیدگاه‌های او را ترسیم کنند، مردم ویسکانسینی نباید حرفی را که می‌گویند باور کنند».

هنگامی که آن رقبا از بارنز حمایت کردند، او حملاتی را علیه جانسون، که دموکرات‌ها امیدوارند یکی از معدود مقامات جمهوری‌خواه آسیب‌پذیر در نقشه 2022 باشد، آغاز کرد.

ماندلا بارنز رای خود را در 9 آگوست در آکادمی مقدماتی GreenTree در میلواکی به صندوق انداخت.  بارنز نامزد دموکرات ها برای انتخابات مجلس سنای آمریکا است.

رئیس جمهور سابق از میشلز، مدیر اجرایی ساختمانی که امسال اولین پیشنهاد خود را برای مناصب دولتی ارائه کرد، حمایت کرد.

دونالد ترامپ پس از شکست در انتخابات از معاون خود، مایک پنس، جدا شد.

“خیلی سریع اتفاق افتاد”: داستان داخلی چگونگی شکست انتخابات مقدماتی سنای ویسکانسین برای ماندلا بارنز

ولش، نماینده هشت دوره کنگره، برای جانشینی لیهی نامزد می شود.

ورمونت در آستانه تاریخ

بیشتر: سناتور ران جانسون در آستانه پیروزی در انتخابات مقدماتی روز سه شنبه است. شانس او ​​در ماه نوامبر دشوار به نظر می رسد

بار دیگر ترامپ در مقابل پنس

بیشتر: مک‌کانل می‌گوید کشور پس از جستجوی Mar-a-Lago شایسته توضیح است

عمر به سختی رقیب طرفدار پلیس را شکست می دهد

ووس در بیانیه ای قبل از انتخابات مقدماتی گفت: به عنوان یک محافظه کار، به حمایت از قانون اساسی اعتقاد دارم. “به همین دلیل است که من گام غیرممکنی را برای براندازی انتخابات 2020 برنخواهم داشت. رقیب من به طور خاص بر پیروزی در این انتخابات مقدماتی متمرکز است تا بتواند انتخابات 2020 را باطل کند.”

جانشین لیهی

میشلز در انتخابات پاییز با اورز دموکرات روبرو خواهد شد.

رئیس ویسکانسین از ترامپ جان سالم به در برد

رابین ووس، رئیس مجلس ویسکانسین، لایحه جمهوری‌خواهان را برای پایان دادن به پرداخت 300 دلاری بیکاری در 18 مه 2021 در مدیسون، ویس شرح می‌دهد.

ووس پس از رد درخواست‌های ترامپ مبنی بر عدم تایید نتایج انتخابات 2020 در ویسکانسین که بایدن با حدود 21000 رای برنده شد، ترامپ را خشمگین کرد.

انتخابات مقدماتی اوت روز سه شنبه ادامه یافت، زیرا دموکرات ها به دنبال حفظ شتاب در ویسکانسین بودند.

نماینده پیتر ولش، گزینه مورد علاقه برای برنده شدن سنای دموکرات ها مقدماتی، نامزدی را ظرف یک ساعت پس از بسته شدن رای گیری در ورمونت تضمین کرد.

ترامپ و پنس امسال در انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان با هم اختلاف داشتند و جنگ سرد آنها دوباره در انتخابات مقدماتی ویسکانسین رخ داد.

کاخ سفید: بایدن از جست و جوی FBI در مار-آ-لاگو ترامپ مطلع نبود

بالینت، کاندیدای لیبرال تر، توسط سناتور برنی سندرز تایید شد در حالی که گری توسط لیهی حمایت شد.

بارنز در 9 آگوست در توییتی نوشت: «روزگار ران جانسون و جمهوری‌خواهان که مردم را پشت سر می‌گذارند به پایان رسیده است. تغییر در راه است و آینده برای کارگران کارساز خواهد بود. ما از آن مطمئن خواهیم شد».

ایلهان عمر، نماینده مینه سوتا، یکی از صراحتاترین قانونگذارانی بوده است که خواستار تغییر سیاست پلیس در ایالتی است که جورج فلوید توسط مینیاپولیس به قتل رسیده است. افسران اجرای قانون در سال 2020

ترامپ از تشکیلات جمهوری خواه ویسکانسین به دلیل عدم اشتیاق آن ها در کمک به وی برای براندازی انتخابات 2020 کینه ای دارد.

رای دهندگان ورمونت جایگزین سناتور قدیمی پاتریک لیهی خواهند شد که پس از حدود 50 سال خدمت بازنشسته خواهد شد. ایالت گرین ماونتین می تواند اولین زن خود را به کنگره بفرستد.

ماندلا بارنز رای خود را در 9 آگوست در آکادمی مقدماتی GreenTree در میلواکی به صندوق انداخت. بارنز نامزد دموکرات ها برای انتخابات مجلس سنای آمریکا است.

سناتور پاتریک لیهی، رئیس جمهور، قرار است بازنشسته شود.

عمر چالش اصلی دون ساموئلز، دموکرات، عضو سابق شورای شهر مینیاپولیس، که به شدت برای صرف پول بیشتر برای پلیس برای مبارزه با افزایش جرم و جنایت تلاش کرد، گرفت.

ایلهان عمر، دموکرات امیدوار است که کرسی خود را به عنوان نماینده حوزه پنجم کنگره مینه سوتا حفظ کند.

رابین ووس، رئیس مجلس، رقیب آدام استین را که توسط رئیس جمهور سابق تایید شده بود، در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه شکست داد.

رابین ووس، رئیس مجلس ویسکانسین، لایحه جمهوری‌خواهان را برای پایان دادن به پرداخت 300 دلاری بیکاری در 18 مه 2021 در مدیسون، ویس شرح می‌دهد.

جمهوریخواهان احتمالاً بر اظهارات بارنز در حمایت از جنبش‌های مردمی که خواستار کاهش بودجه پلیس و لغو قوانین مهاجرت و گمرک ایالات متحده بودند، تمرکز خواهند کرد.

علیرغم شهرت لیبرال، ورمونت تنها ایالتی است که هیچ زن نماینده ای در کنگره نداشته است. احتمالاً پاییز امسال تغییر خواهد کرد.

سخنگوی سناتور ران جانسون از R-Wis می گوید که او از تبادل نظر بین کارکنان خود و معاون رئیس جمهور مایک پنس در 6 ژانویه 2021 بی اطلاع بوده است.

دو رقیب سابق انتخاباتی بر نامزد حزب جمهوری خواه برای فرمانداری فشار آوردند: تاجر میشلز کلیفیش را شکست داد.

در مینه‌سوتا، یکی از شش نماینده چپ‌گرا که خود را «جوخه» در کنگره اعلام کردند، در انتخابات مقدماتی دموکرات‌ها رقابت تنگاتنگی داشت که می‌توانست لیبرال‌هایی را که به تلاش‌ها برای کاهش بودجه پلیس متمایل شده‌اند، سرکوب کند.

از سال 2016، زمانی که دونالد ترامپ با شکست دادن هیلاری کلینتون در رقابت های ریاست جمهوری، دیوار آبی ایالت را سوراخ کرد، دموکرات ها بازگشته اند و مجموعه ای از پیروزی ها را به دست آورده اند: تونی اورز به عنوان فرماندار انتخاب شد، سناتور تامی بالدوین انتخاب مجدد را تضمین کرد و جو بایدن در انتخابات پیروز شد. 2020.

کلیفیش از حمایت پنس و دیگر رهبران برجسته حزب جمهوری خواه ویسکانسین، از جمله فرماندار سابق اسکات واکر برخوردار بود.

بارنز سه‌شنبه پس از اینکه سه تن از حریفان اصلی او در هفته‌های پایانی مسابقه از رقابت‌های مقدماتی کنار رفتند، به پیروزی رسید.

عمر در طول مبارزات انتخاباتی از حمایتش از کاهش بودجه پلیس برای تأمین مالی برنامه های ضد خشونت و اجتماعی برای کاهش جرم و جنایت تزلزل نکرد.

بازنشستگی لیهی می تواند دریچه ای را به روی تاریخ باز کند. از آنجایی که ولش برای مجلس سنا نامزد می شود، کرسی کنگره ایالت گرین مونتین برای اولین بار از سال 2006 هیچ مقامی ندارد.

جانسون بارنز را “رادیکال ترین نامزد چپ” در انتخابات مقدماتی توصیف کرد.

دموکرات‌ها با هدف افزودن به این آمار، ستوان فرماندار ماندلا بارنز را در تلاش برای برکناری نامزد کردند. سناتور جمهوری خواه رون جانسون در رقابتی که می تواند تعیین کند که چه کسی اتاق عالی را در سال آینده کنترل می کند.

سخنگوی سناتور ران جانسون از R-Wis می گوید که او از تبادل نظر بین کارکنان خود و معاون رئیس جمهور مایک پنس در 6 ژانویه 2021 بی اطلاع بوده است.

در بیشتر ساعات عصر روز سه شنبه میخ کوبنده بود، اما عمر با حدود 2500 رای برنده شد. این بسیار نزدیکتر از انتخابات مقدماتی او در سال 2020 بود که با کمی بیش از 35000 برنده شد.

ساموئلز که در اواخر انتخابات تاییدیه شهردار جیکوب فری را به دست آورد، بر نقش خود در شکست دادن ابتکار رأی گیری در مینیاپولیس تمرکز کرد که سعی داشت اداره پلیس را با یک آژانس امنیت عمومی جایگزین کند.

ایلهان عمر، دموکرات امیدوار است که کرسی خود را به عنوان نماینده حوزه پنجم کنگره مینه سوتا حفظ کند.

بر اساس آخرین نظرسنجی دانشکده حقوق Marquette، رتبه مطلوبیت جانسون در ژوئن به 37 درصد کاهش یافت.

در انتخابات مقدماتی دموکرات ها برای پر کردن کرسی مجلس نمایندگان، سناتور ایالتی بکا بالینت ستوان فرماندار مالی گری را شکست داد.

سناتور پاتریک لیهی، رئیس جمهور، قرار است بازنشسته شود.

دونالد ترامپ پس از شکست در انتخابات از معاون خود، مایک پنس، جدا شد.

اولین فرماندار سیاهپوست ایالت، بارنز، 35 ساله، می خواهد اولین سناتور سیاه پوست آن باشد. او به عنوان یک لیبرال با تمرکز بر مشاغل اجرا شده است.