قانونگذار دموکرات مارجوری تیلور گرین را به دلیل حمله خشونت آمیز به همسر نانسی پلوسی در مورد خودش و ترویج خشونت سیاسی در گذشته محکوم کرد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع

او همچنین از گرین به دلیل ترویج خشونت سیاسی علیه دموکرات ها در گذشته انتقاد کرد.

در پاسخ به حمله، گرین توییت کرد “خشونت و جنایت در آمریکای جو بایدن بیداد می کند” و افزود که “این اتفاق نباید برای من بیفتد.” او خاطرنشان کرد که چندین بار مورد ضرب و شتم قرار گرفته و هر روز تهدید به مرگ شده است.

مک گاورن گفت که گرین حمله به شوهر رئیس مجلس را درباره خودش انجام داده است.

  • مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوری خواه از گرجستاندرو انگرر/گتی ایماژ
    • جیم مک گاورن، نماینده دموکرات، مارجوری تیلور گرین، نماینده حزب جمهوری‌خواه را به خاطر حمله خشونت‌آمیز به شوهر نانسی پلوسی درباره خودش، سرزنش کرد.

      گرین اخیرا شهادت داد که به خاطر نمی آورد از خشونت سیاسی علیه اعضای حزب دموکرات از جمله پلوسی حمایت کرده باشد. با این حال، گرین در یک ویدیوی فیس بوک در سال 2019، پلوسی را “خائن به کشور ما” خواند.

      نماینده جیم مک گاورن اظهارات مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس نمایندگان در مورد حمله پل پلوسی را محکوم کرد.

    • مک گاورن گرین را محکوم کرد و او را به خاطر درخواست اعدام پلوسی در گذشته سرزنش کرد.

      بر اساس گزارش سی ان ان، گرین در آن زمان گفت: “او سوگند یاد کرد که از شهروندان آمریکایی محافظت کند و قوانین ما را حفظ کند. و به دشمنان ما که به طور غیرقانونی به سرزمین ما حمله می کنند، کمک و آرامش می دهد. خیانت همین است.” و طبق قانون ما، نمایندگان و سناتورها می توانند اخراج شوند و دیگر در دولت ما خدمت نکنند. و این جرمی است که مجازات آن اعدام است، همان خیانت است.

      اوایل روز جمعه یک مهاجم به خانه پلوسی در سانفرانسیسکو نفوذ کرد و با چکش به همسرش پل پلوسی حمله کرد و این مرد 82 ساله را در بیمارستان بستری کرد. گفته می شود مظنون به دنبال رئیس مجلس بود، اما او در آن زمان در خانه نبود.

      قانونگذار ماساچوست گفت: “شما خواستید نانسی پلوسی اعدام شود. شما گفتید که او باید به دلیل خیانت به دار آویخته شود.” توییت کرد. و اکنون که کسی گوش داد، شما در حال حمله به پل پلوسی در مورد شما هستید.