قانونگذاران مجلس نمایندگان آمریکا به دنبال این هستند که فشار قانونی خودران را آغاز کنند

لاتا گفت: «ما هر دو از ایالت‌های اتومبیل‌رانی آمده‌ایم. این مهم است که رقابت خود را در ایالات متحده حفظ کنیم — اینکه ما از فناوری ایالات متحده استفاده می کنیم، این که از چین نمی آید… این باید در اینجا در ایالات متحده انجام شود.”

قانون‌گذاران ایالات متحده سال‌ها در مورد چگونگی اصلاح مقررات برای دربرگرفتن خودروهای خودران، از جمله دامنه حمایت‌های قانونی و مصرف‌کننده، اختلاف نظر داشتند.

لاتا اذعان کرد که قانون خودروهای خودران ممکن است تا کنگره دو ساله بعدی که در سال 2023 افتتاح می شود تصویب نشود. این چیزی است که همه را تحت تأثیر قرار خواهد داد.»

دینگل گفت: «ما سخت کار می‌کنیم تا آن زمینه مشترک را پیدا کنیم تا بتوانیم چیزی را که بتوانیم از آن عبور کنیم، پیدا کنیم. قوانین در 50 ایالت.”

نمایندگان رابرت لاتا، جمهوری‌خواه و دبی دینگل، دموکرات، در مصاحبه‌ای مشترک به رویترز گفتند که از گروه خودروهای خودمختار کنگره برای کمک به آموزش قانون‌گذاران در مورد اهمیت وسایل نقلیه خودران در حالی که برای احیای قوانین تلاش می‌کنند، رونمایی می‌کنند.

واشنگتن (رویترز) – دو عضو مجلس نمایندگان ایالات متحده تلاشی دو حزبی را برای کمک به احیای تلاش های قانونی برای تقویت وسایل نقلیه خودران آغاز می کنند.

ماه گذشته، اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه اعلام کرد که جنرال موتورز و فورد موتور برای استقرار سالانه 2500 وسیله نقلیه خودران بدون کنترل انسانی مانند فرمان و پدال ترمز، حداکثر مجاز طبق قانون فعلی، معافیت هایی را درخواست کرده اند.

در سال 2017، مجلس نمایندگان قانونی برای سرعت بخشیدن به پذیرش خودروهای خودران تصویب کرد و ایالت ها را از تعیین استانداردهای عملکرد منع کرد، اما این لایحه هرگز در سنای ایالات متحده تصویب نشد.

قانونگذاران خاطرنشان کردند که مرگ و میر ناشی از رانندگی در ایالات متحده با 10.5 درصد افزایش در سال 2021 به 42915 نفر رسید که بالاترین تعداد کشته شدگان در جاده های آمریکا در یک سال گذشته از سال 2005 است و گفتند وسایل نقلیه خودران پتانسیل نجات جان هزاران نفر و کاهش ازدحام را دارند.

سناتورهای گری پیترز و جان تون نیز بر روی قانون خودروهای خودمختار کار کرده اند. آنها قبلاً پیشنهاد داده بودند که به NHTSA این قدرت داده شود تا در ابتدا 15000 وسیله نقلیه خودران برای هر سازنده را از استانداردهای فعلی ایمنی وسایل نقلیه موتوری فدرال معاف کند، این رقم در عرض سه سال به 80000 خواهد رسید.

(گزارش توسط دیوید شپردسون؛ ویرایش توسط ادوینا گیبز)



منبعنوشته دیوید شپردسون