قاضی دستور آزمایش پدری را برای صاحب کابوی جری جونز صادر کرد

دالاس (AP) – یک قاضی به جری جونز، مالک دالاس کابوی، به عنوان بخشی از اختلاف حقوقی با یک زن 26 ساله که ادعا می کند میلیاردر پدر بیولوژیکی او است، دستور داده است که آزمایش پدری بدهد.

وکلای جونز بلافاصله به درخواست‌ها برای اظهارنظر در روز جمعه پاسخ ندادند، اما در پرونده‌های دادگاه گفتند که قصد دارند نسبت به این تصمیم اعتراض کنند. یکی از وکلای دیویس، اندرو برگمن، این تصمیم را تایید کرد، اما بلافاصله هیچ اظهارنظر دیگری ارائه نکرد. در ماه مارس، دیویس از جونز در شهرستان دالاس شکایت کرد و از قاضی خواست تا توافق قانونی را که مادرش، سینتیا دیویس، دو سال پس از تولد او با جونز امضا کرده بود، لغو کند. گفته می‌شود که تسویه حساب سال 1998 گفته می‌شود که جونز تا زمانی که علناً نگویند او پدر الکساندرا است، از آنها حمایت مالی خواهد کرد – چیزی که صاحب متاهل کابوی‌ها آن را رد کرد.

یک قاضی تگزاس دستور آزمایش ژنتیکی را در روز پنجشنبه در یک پرونده پدری که توسط الکساندرا دیویس مطرح شده بود، صادر کرد، که قبلاً در یک شکایت جداگانه ادعا کرده بود که او از رابطه جونز با مادرش در اواسط دهه 1990 حامله شده است.

دیویس این پرونده را در آوریل رد کرد و گفت که در عوض به دنبال اثبات این است که جونز پدرش است. او در آن ماه پرونده پدری را تشکیل داد.

___

گفته می‌شود که تسویه حساب آن‌ها از جونز خواسته شده بود که به سینتیا دیویس 375000 دلار بپردازد و الکساندرا دیویس تا سن 21 سالگی «مشخصی بودجه ماهانه، سالانه و ویژه» از یک تراست دریافت کند، و همچنین مبلغی یکجا در زمانی که 24، 26 و 28 ساله شد را پرداخت کند.

دعوای اولیه دیویس ادعا می‌کرد که جونز سینتیا دیویس را که در آن زمان ازدواج کرده بود، پس از ملاقات در زمانی که او برای امریکن ایرلاینز در لیتل راک، آرکانزاس کار می‌کرد، «تعقیب» کرد.

روز پنجشنبه، قاضی تی. جونز آبندروث نوشت که “پس از بررسی دقیق” او به درخواست دیویس مبنی بر انجام آزمایش ژنتیکی توسط جونز موافقت خواهد کرد.

ورزش های AP: https://apnews.com/hub/sports و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

جونز 80 ساله و همسرش، جین، در سال 1963 ازدواج کردند. آنها سه فرزند دارند و همه نقش‌هایی در دفتر کابوی دارند. جری جونز رئیس و مدیر کل تیم است.