فهمیدم مامانم با هم رابطه داره به بابام بگم؟

پاسخ: متاسفم که در چنین شرایط سختی قرار گرفتید. من فکر می کنم بهتر است داستان خود را به جاستین تانستروم، یکی از مجریان مکرر Two Hot Takes منتقل کنید، زیرا او خودش مشکلات خانوادگی مانند این را پشت سر گذاشته است. من فکر می کنم توصیه های او واقعاً به بهترین شکل برای شما طنین انداز خواهد شد. جاستین، نظرت چیه؟

جاستین تانستروم یک تهیه کننده، نویسنده و هنرمند موسیقی است که در لس آنجلس زندگی می کند. او یکی از مجریان مشترک پادکست Two Hot Takes and Father Knows Something است.

جاستین تانستروم تهیه کننده، نویسنده و هنرمند موسیقی است که در لس آنجلس، کالیفرنیا زندگی می کند. او یکی از مجریان مشترک پادکست Two Hot Takes and Father Knows Something است.

بیشتر: 100 روز دیگر عروسی من است و همسر آینده ام هنوز مرا از رویدادهای خانوادگی محروم می کند

مورگان آبشر یک کاردرمانگر در لس آنجلس است که میزبان پادکست “Two Hot Takes” است که در آن او و مجریان همکارش مشاوره می دهند. او یک ستون هفتگی می نویسد و توصیه های خود را با خوانندگان USA TODAY در میان می گذارد. او را در TikTok @twohottakes و YouTube اینجا پیدا کنید. می توانید از طریق ایمیل به آدرس [email protected] با او تماس بگیرید یا می توانید اینجا را کلیک کنید تا داستان خود را با او به اشتراک بگذارید.

برخی ممکن است استدلال کنند که اگر هرگز به پدرتان چیزی نگویید، او هرگز متوجه نمی شود و آنها می توانند ازدواج شادی داشته باشند. اما برای من سخت است که باور کنم “جهل سعادت است” بهترین پاسخ در اینجا است. مادر شما به وضوح به دنبال چیزی است که از ازدواجش به دست نمی آورد، علیرغم ظاهر کامل آن. پدر شما همچنین سزاوار شریکی است که وفاداری را حفظ کند، اگر این مرز تعیین شده در هنگام ادای عهد باشد. و چه کسی می‌داند، شاید آنها ازدواج خود را باز کرده‌اند و فقط می‌خواستند این ازدواج بین دو نفر باقی بماند تا بار فرزندانشان را سنگین نکنند.

در هر صورت، چیزی را فهمیدید که نباید می داشتید، و نیازی نیست که برای حفظ راز دیگران و احساس گناه به گردن شما بیفتد. با مادرت صحبت کن و ببین چه اتفاقی می افتد.»

سوال: “هشت سال پیش، زمانی که دانش آموز اول دبیرستان بودم، متوجه شدم مادرم با هم رابطه داشته است. با گذشت زمان توانستم بفهمم که این فرد دوست پسر سابق اوست. آنها هر روز با هم صحبت می کنند و من هم متن هایی را مرور کردم که هم به عشق عاطفی و هم به صمیمیت فیزیکی اشاره دارد. او خیلی دور زندگی می کند و مادرم سفر نمی کند، بنابراین من مطمئن هستم که آنها از نظر فیزیکی یکدیگر را نمی بینند. مادرم نیز درباره ما با او صحبت می کند و اغلب از ما عکس می فرستد

بیشتر: از پدر و مادرم به خاطر بچه دار شدن بیشتر ناراحتم. اشتباه کردم که بهشون گفتم؟

در ابتدا نمی‌خواستم چیزی بگویم، زیرا خواهر یا برادر کوچکترم با سلامت روانی دست و پنجه نرم می‌کرد و همیشه از طلاق گرفتن والدینمان می‌ترسید. من برای افشای مادرم برنامه ریزی کرده بودم، اما سال ها گذشت و من فقط نتوانستم. در کالج متوجه شدم که عاشق پویایی خانواده ام هستم، بنابراین احساس می کردم که هیچ وقت چیزی نخواهم گفت خوب خواهم بود. اکنون که دارم بزرگتر می شوم، دارم یاد می گیرم که مسئولیت مدیریت احساسات دیگران بر عهده من نیست. این وزنه سنگینی بوده است که به دوش می‌کشیدم و کم کم احساس می‌کنم که نمی‌خواهم این وزنه را در بزرگسالی ادامه دهم.

همچنین پدر من بهترین دوست من است. هر چه بیشتر می گذشت، احساس می کردم اگر بفهمد من تمام این مدت را می دانم، از دست من عصبانی می شود که آن را نگه داشته ام. می ترسم اگر چیزی بگویم مادر و پدرم را از دست بدهم. . علاوه بر این، من تقریباً مطمئن هستم که او از رابطه او اطلاعی ندارد. او در مورد اینکه چقدر خیانت برای او ارزش طلاق دارد صحبت می کند. برای اضافه کردن به همه اینها، خواهرش اخیراً پس از 35 سال ازدواج با هم رابطه نامشروع داشت، بنابراین موضوع داغ در بین خانواده ما بوده است. در حال حاضر پدر و مادرم 26 سال است که با هم هستند، هیچ مشکلی ندارند و هرگز دعوا نمی کنند. به نظر شما من باید خودم را درگیر این وضعیت سخت کنم؟”

بیشتر: فهمیدم شوهرم جذب خواهرم شده است. نمی دانم چه کنم.

جاستین تانستروم یک تهیه کننده، نویسنده و هنرمند موسیقی است که در لس آنجلس زندگی می کند.  او یکی از مجریان مشترک پادکست Two Hot Takes and Father Knows Something است.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: مادر من هشت سال است که با هم رابطه داشته است. به بابام بگم؟





منبع

“این نوع مسائل برخی از چالش برانگیزترین هستند، زیرا شما با انتخابی که به طور بالقوه می تواند خانواده شما را برای همیشه تغییر دهد، در میانه راه گیر کرده اید. هیچ کودکی نباید هرگز در این موقعیت باشد، اما این اتفاق می افتد و من فکر می کنم که چنین است. رایج تر از آن چیزی است که مردم فکر می کنند. اگر چیزی بگویید، پویایی قطعا تغییر می کند و حتی ممکن است خشم متوجه شما به عنوان پیام رسان شود. با این حال، من فکر می کنم شما باید یک مرز محکم با مادر خود تعیین کنید و به او بگویید که دیگر حاضر نیست با نادیده گرفتن دروغ بگوید و راز او را دیگر پنهان کند.

می‌دانم ممکن است خراب کردن چیزی که بسیار عالی به نظر می‌رسد دشوار باشد، اما فکر می‌کنم شما به سادگی شکاف‌های پایه را آشکار می‌کنید. من با مادرت صحبت می‌کنم و به او فرصت می‌دهم تا با پدرت پاک شود. او ممکن است حالت تدافعی به خود بگیرد و آن را به شما برگرداند، اما من فکر می‌کنم دادن زمان مشخصی برای گفتن به او یک حرکت محتاطانه است. خیلی بهتر است که او به جای فرزندش آن را از منبع بشنود، و واقعاً نباید این صحبت با پدرت را بر دوش تو بگذارد. فکر نمی‌کنم چند وقت است که می‌دانی نیازی به مشارکت در این گفتگو با مادرت داشته باشد. مهم‌ترین چیز این است که می‌دانی، و این وظیفه مادرت خواهد بود که فاش کند چه مدت برای پدرت بوده است. متأسفانه، مادرت شما را بین یک سنگ و یک مکان سخت قرار داده است و اکنون باید کاری را انجام دهید که بهترین احساس را برای شما و سلامتی شما دارد.