فلوریدا QB Kitna زندان را ترک می کند، زیرا جزئیات فیلم های پورنو کودک آشکار می شود

وقتی والدینش، از جمله جان کیتنا، مدافع سابق لیگ ملی فوتبال آمریکا، جان کیتنا، در یک حضور 75 دقیقه ای در دادگاه سخنرانی کردند، کیتنا در دستانش هق هق زد. جالن کیتنا در زندان کانتی آلاچوا و در جریان یک تغذیه مدار بسته بود که جان و جنیفر کیتنا در دادگاه به روی سکو رفتند و قول دادند که بر پسر 19 ساله خود در خانه در برلسون، تگزاس نظارت کنند.

Kitna همچنین توسط رون کوزلوفسکی وکیل Gainesville و همچنین Hank Coxe وکیل مشهور جکسونویل، که سابقه رسیدگی به پرونده‌های مربوط به ورزشکاران برجسته را دارد، نمایندگی می‌کند.

سخنگوی دیسکورد در بیانیه ای که به آسوشیتدپرس منتشر شد، گفت: «دیسکورد یک سیاست تحمل صفر برای سوء استفاده جنسی از کودکان دارد، که در پلتفرم ما یا هیچ جای جامعه جایی ندارد.» “ما بی وقفه برای یافتن و حذف این محتوای نفرت انگیز تلاش می کنیم و اقداماتی از جمله ممنوعیت کاربران مسئول و تعامل با مقامات مناسب انجام می دهیم.”

فوتبال کالج AP: https://apnews.com/hub/college-football و https://twitter.com/AP_Top25 برای خبرنامه فوتبال کالج AP ثبت نام کنید: https://apnews.com/cfbtop25





منبع

___

جان کیتنا در اولین حضور پسرشان در دادگاه بارها به پاهای او ضربه زد و جنیفر را در دست گرفت. جالن کیتنا لباس سبز رنگی به تن کرد – متفاوت از شلوارهای راه راه و تاپ های دیگر زندانیان – که معمولاً به کسانی که به دلیل نگرانی در مورد رفاه آنها تحت مراقبت قرار می گیرند، داده می شود. عکس رزرو او او را در لباس معمولی زندان نشان می داد.

تحقیقات در ماه ژوئن با راهنمایی مرکز ملی کودکان مفقود و مورد استثمار در مورد تصاویر پورنوگرافی کودکان که در پلت فرم رسانه های اجتماعی Discord به اشتراک گذاشته شده بود، آغاز شد. تحقیقات مقامات را به کیتنا هدایت کرد.

پلیس گفت که Discord قبلاً حساب Kitna را به دلیل نقض شرایط خدمات غیرفعال کرده بود.

دو مورد از پنج اتهام دستگیری که هنوز باید توسط دادستانی ایالت رسمی شود، جرایم درجه دوم هستند که می تواند منجر به حبس تا 15 سال و جریمه تا 10000 دلار شود. سه مورد دیگر جنایات درجه سه هستند.

بر اساس گزارش دستگیری، کیتنا همچنین به پلیس گفت که در گروه‌های پیام‌رسان دیگری در حداقل یکی دیگر از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی که مطالب مشابهی را توزیع می‌کرده است.

بر اساس این گزارش، وقتی پلیس گوشی کیتنا را جستجو کرد، سه تصویر دیگر از دو دختر بالغ برهنه را در زیر دوش پیدا کرد. پلیس گفت که این سه تصویر در دسامبر گذشته در تلفن همراه او ذخیره شد. در این گزارش سن دختران تخمین زده نشده است.

کیتنا در این فصل در چهار بازی به‌عنوان دانشجوی سال اول قرمزپوش برای گیتورز ظاهر شد. او 10 پاس از 14 پاس خود را برای 181 یارد و یک تاچ داون انجام داد.

پلیس در این گزارش گفت که کیتنا دو تصویر از یک دختر بالغ را به اشتراک گذاشت و افزود که عبارت “بسیار جوان جوان” روی هر دو تصویر نوشته شده بود. کیتنا به یک کارآگاه گفت که فکر می کند آنها قانونی هستند زیرا آنها را آنلاین پیدا کرده است.

کنیون، وکیل دادگستری، استدلال کرد که کیتنا باید بدون وثیقه پولی منتشر شود و پیشنهاد کرد که آن سه تصویر را می توان به جای پورن کودکانه، شهوانی کودکانه در نظر گرفت.

جان کیتنا 14 فصل در NFL با سیاتل، سینسیناتی، دیترویت و دالاس بازی کرد. او 124 بازی را شروع کرد و اکنون مربی دبیرستانی در بورلسون، درست در جنوب فورت ورث است.

او خانواده بزرگی دارد. او از حمایت خانواده خوبی برخوردار است. یکی از وکلای کیتنا، کالب کنیون، در بیرون دادگاه گفت: از او به خوبی مراقبت می شود.

گینزویل، فلوریدا (AP) – جالن کیتنا، مدافع فلوریدا، روز پنج‌شنبه، یک روز پس از دستگیری او به اتهام پنج پورنوگرافی کودکان که شامل تصاویر مردی در حال رابطه جنسی با دختری جوان بود، با قرار وثیقه 80000 دلاری از زندان آزاد شد.

اداره پلیس Gainesville گزارش دستگیری Kitna را روز پنجشنبه منتشر کرد و جزئیات گرافیکی در مورد شکایات ثبت شده علیه این بازیکن فوتبال که اکنون تعلیق شده است را ارائه کرد.

قاضی مشون رالز قرارداد را تعیین کرد و به عنوان شرایط آزادی کیتنا به او دستور داد که هیچ گونه تماس بدون نظارت با افراد زیر سن قانونی نداشته باشد و به اینترنت دسترسی نداشته باشد.