مجریان خندان «GMA» یک روز پس از اخبار بمب‌شکل به سر کار بازمی‌گردند

این منبع گفت: «در حالی که تهیه‌کننده‌ها نگران بودند و جلساتی در مورد اینکه آیا درست است دوباره آنها را روی آنتن بازگردانیم یا نه، داشتند، آنها به عنوان یک زوج ظاهر شدند و گفتند که آماده و کاملاً خوب هستند که روی آنتن بروند.

شیمی این دو در برنامه پنج‌شنبه پنهان نبود، آن دو مرتباً می‌خندیدند و از بحث کردن درباره فیل در اتاق اجتناب می‌کردند.

ABC

این منبع به صفحه شش گفت: «از برخی جهات، این طلای تلویزیون است، اما بیایید فقط امیدوار باشیم که از هم جدا نشوند.

صبح بخیر آمریکاامی روباچ و تی جی هولمز که به تازگی از خانه خارج شده‌اند، روز پنجشنبه با مشت‌ها ضربه زدند GMA3 صحنه ای برای بحث در مورد بزرگترین اخبار روز – اما نه رابطه ادعایی آنها.

“چه کسی منتظر آخر هفته است؟” هلمز با خنده پرسید. روباخ دستش را بلند کرد و گفت: من.

روباخ با اعلامیه ای از نمایش استقبال کرد – «شب جمعه است!» – در حالی که آن دو در حال عبور از رسوایی خارج از صفحه نمایش خود بودند.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع این دو مجری متاهل روز چهارشنبه در تیتر خبرها قرار گرفتند ایمیل روزانه عکس‌های این دو را در چندین مناسبت مختلف منتشر کرد و صفحه شش گزارش داد که این دو پس از ترک همسرشان رسماً با هم بودند.

به گزارش پیج سیکس، این دو زوج هر دو از سال 2010 ازدواج کرده بودند، حتی در قرارهای دو نفره با هم بیرون رفته بودند. روباخ با او ازدواج کرده بود ملروز پلیس ستاره اندرو شو، که در حال طلاق است.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

خودی ها به Page Six گفتند که باب ایگر، رئیس دیزنی مالک ABC، روز سه شنبه از این ماجرا مطلع شد و رویکردی منتظر و منتظر را در پیش گرفت.

بنا بر گزارش ها، این رابطه در ماه مارس و زمانی که آنها برای نیمه ماراتن شهر نیویورک آماده می شدند، آغاز شد، و طبق گزارش ها، زمانی که مجریان با هم برای جشن پلاتینیوم ملکه الیزابت در ژوئن به بریتانیا رفتند، دفتر “سوز کرد”.

“چه روز مسابقه عالی است!!!! آب و هوای زیبا، دوستان زیبا و رکوردهای شخصی برای هر 5 نفر از ما.

علیرغم توجه ملی به این دو مجری، این کار طبق معمول روی پرده بود. این دو در کنار هم ایستاده بودند، دستانشان به طرز خطرناکی نزدیک به لمس کردن بودند، در حالی که با سرآشپز کارولین شیف برای یک لحظه از فیلم هالمارک، شیرینی های تعطیلات می پختند (و واقعاً، چه فیلمی در هالمارک نشان نمی دهد که شخصیت اصلی نامزدش را برای یک مرد جدید ترک می کند. ؟)

یکی از افراد خودی به صفحه شش گفت، آن دو صبح روز پنج‌شنبه به‌طور کامل به مقر ABC News رسیدند، انگار «هیچ اتفاقی نیفتاده است».

ABC هنوز به طور رسمی در مورد این موضوع اظهار نظر نکرده است، اما اگر برنامه پنج‌شنبه نشان‌دهنده باشد، به نظر می‌رسد که این زوج آماده هستند که در همان کنسرت خود باقی بمانند، و در حین بحث درباره اخبار روز و مصاحبه با مهمانان الهام‌بخش به آرامی معاشقه کنند.

ABC

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.