فرماندار کالیفرنیا، گاوین نیوسام، تبلیغی را در ورایتی منتشر کرد تا از هالیوود بخواهد بر اساس ارزش های خود قدم بزند و فیلمبرداری را در ایالت های محافظه کار مانند جورجیا و اوکلاهاما متوقف کند.

فرماندار کالیفرنیا گاوین نیوسام در یک کنفرانس خبری در لس آنجلس در 9 ژوئن 2022 به سوالات پاسخ می دهد.ریچارد ووگل، فایل/آسوشیتدپرس

  • Newsom همچنین از تمدید برنامه اعتبار مالیاتی فیلم و تلویزیون کالیفرنیا حمایت کرد.

آگهی تمام صفحه فرماندار گاوین نیوسام در Variety اجرا شد.فرماندار گاوین نیوسام

فرماندار کالیفرنیا، گاوین نیوسام، روز چهارشنبه یک آگهی تمام صفحه در ورایتی منتشر کرد تا از هالیوود بخواهد که ارزش آن را “پیاده روی کند” و از تیراندازی در ایالت هایی که “حمله ظالمانه به حقوق اساسی” را انجام می دهند، خودداری کند.

نیوسام گفت که صنعت باید در مورد تیراندازی در ایالت هایی که سقط جنین و حقوق LGBTQ را محدود می کنند، تجدید نظر کند.

  • فرماندار ایالت کالیفرنیا، گاوین نیوسام، روز چهارشنبه یک آگهی تمام صفحه در ورایتی منتشر کرد که در آن هالیوود را فراخواند.

  • اتحادیه های هالیوود از حمایت نیوسام از این لایحه قدردانی کردند که پیش از این در سنای ایالت تصویب شده است و پیش از ورود به میز فرمانداری برای امضا به مجمع عمومی خواهد رفت.

    این آگهی می‌گوید: «طی چند سال گذشته، مجالس قانون‌گذاری ایالت‌هایی مانند جورجیا و اوکلاهاما حمله ظالمانه‌ای به حقوق اساسی انجام داده‌اند.» و اضافه می‌کند که این ایالت‌ها اکنون به دنبال تغییر رو در مقابل وید، حقوق سقط جنین را محدود کرده‌اند.

    بیشتر از هر ایالت دیگر در کالیفرنیا فیلم و تولیدات تلویزیونی فیلمبرداری شده است و پس از آن نیویورک و تگزاس قرار دارند، اما برخی از ایالت های نسبتاً غیرمنتظره در این فهرست در رتبه های بالایی قرار دارند. به عنوان مثال، گرجستان، عمدتاً به دلیل برنامه مالیاتی «پسند تولید»، به مکان اصلی فیلمبرداری تبدیل شده است. همچنین یکی از ایالت های قرمز است که سقط جنین را سرکوب می کند، با ممنوعیت شش هفته ای در این ایالت که ماه گذشته اجرایی شد.

    این آگهی در پایان می‌گوید: «بنابراین، ما در کالیفرنیا به کسانی که در قدرت هستند برای تصمیم‌گیری درباره مکان فیلم‌برداری، جایی که استخدام کنند، کجا دفاتر جدید باز کنند، می‌گوییم: پیاده روی کنید. “آزادی را انتخاب کنید. خلاقیت را انتخاب کنید. کالیفرنیا را انتخاب کنید.”

    این تبلیغ با عنوان «هالیوود: ارزش‌های شما، شما انتخاب می‌کنید» شروع می‌شود و کالیفرنیا را به عنوان «بهترین مکان در آمریکا برای خلق کردن» و «خانه داستان سرایی و داستان‌گویی» برای بیش از 100 سال معرفی می‌کند. این “مشوق های مالیاتی قوی” و “بهترین فرهنگ” برای سازندگان را ذکر می کند و می افزاید: “مهمتر از همه، ما ارزش های شما را به اشتراک می گذاریم.”

    نیوزوم آگهی را به اشتراک گذاشتکه هزینه آن از سوی PAC استانداری همراه با اعلام حمایت وی از تمدید مشوق های مالیاتی برای صنعت سینما و تلویزیون پرداخت شد.

    آگهی تمام صفحه فرماندار گاوین نیوسام در Variety اجرا شد.

    این مقاله ادامه می‌دهد: «امروز بیش از هر زمان دیگری، شما مسئولیت دارید ارزش‌های خود – و ارزش‌های کارمندانتان – را هنگام انجام تجارت در آن ایالت‌ها ارزیابی کنید. حقوق.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبع

    آگهی نیوسام تنها آخرین نمونه از هدف قرار دادن او ایالت های جمهوری خواه است. در یک تبلیغ تلویزیونی که ماه گذشته در فلوریدا پخش شد، دموکرات کالیفرنیا گفت “آزادی در ایالت شما مورد حمله قرار گرفته است” و از ساکنان خواست به کالیفرنیا بیایند.

    لایحه ای که او تایید کرد، SB 485، 1.65 میلیارد دلار در برنامه اعتبار مالیاتی فیلم و تلویزیون کالیفرنیا سرمایه گذاری می کند تا آن را تا سال 2030 تمدید کند. طبق این برنامه، صنعت سالانه 330 میلیون دلار اعتبار مالیاتی دریافت می کند. نیوسام گفت که تمدید این برنامه “کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که صنعت سرگرمی مشهور کالیفرنیا با مشاغل خوب و نیروی کار متنوع و فراگیر به رشد اقتصادی ادامه می دهد.”

    فرماندار کالیفرنیا گاوین نیوسام در یک کنفرانس خبری در لس آنجلس در 9 ژوئن 2022 به سوالات پاسخ می دهد.