مردی که می‌خواهد ترافیک را برای رانندگان سیاه‌پوست ایمن‌تر کند، TikTok در یک والمارت ساحلی منتشر شد.

NOLA.com با پرایس آشنا شد، او توضیح داد که این ایده در پاییز 2019 در کلاس کارآفرینی خود در Tulane مطرح شد، زمانی که دانش‌آموزان برای ایجاد محصولی که به نوعی تغییر اجتماعی را ایجاد می‌کند، موظف شدند.

او به NOLA.com گفت: «متداول ترین پاسخ این بود که شروع کننده مکالمه بود. “این فرصتی برای هر دو طرف (راننده و افسر پلیس) بود تا در لحظه رابطه برقرار کنند.”

کیسه ایمنی به رنگ نارنجی روشن است و طوری طراحی شده است که راننده بتواند بدون نیاز به رفتن به داخل محفظه دستکش، برای شناسایی مناسب دست پیدا کند، همانطور که Price در TikTok نشان داده است.

یک کارآفرین 20 ساله از نیواورلئان برای اختراع جدید خود که هدف آن ایمن نگه داشتن رانندگان سیاه پوست در هنگام توقف ترافیک است، در فضای مجازی منتشر می شود.

اگرچه او مقداری را در Amazon.com فروخته بود، اما زمانی که وال مارت موافقت کرد 15000 کیسه ایمنی برای 400 فروشگاه مختلف بخرد، تجارتش رونق گرفت. آنها در حال حاضر در Walmart در Gulfport در دسترس هستند، جایی که پرایس یک TikTok را ضبط کرد که اختراع خود را برای اولین بار در قفسه ها مشاهده کرد. تاکنون بیش از 2.1 میلیون بار تماشا شده است.

به گفته پرایس، پاسخ کسانی که از این محصول استفاده کرده اند 100 درصد مثبت بوده است.

پرایس گفت: “هرگز تصور نمی کردم کسی مرا جدی بگیرد.” “با اعتماد به اینکه می توانیم این اتاق خواب کوچک را به یک تجارت تمام عیار تبدیل کنیم.”



منبع

او به NOLA.com گفت که پرایس که سیاه‌پوست است، از زمانی که 16 سال داشت والدینش در مورد اهمیت ارتباط واضح با پلیس به او گفتند، مدت‌ها به خطراتی که رنگین پوستان در هنگام توقف در ترافیک با آن مواجه می‌شوند فکر می‌کرد.

دیوید پرایس، 20 ساله، والمارت را در Safety Pouch فروخت، کیف پولی با دید بالا که می تواند به یک گیره در خودرو متصل شود و تمام اسناد مهم مورد نیاز رانندگان در هنگام توقف ترافیک را در خود نگه دارد.

پرایس در شرق نیواورلئان زندگی می کند و از دیدن محصول خود در قفسه ها به زودی در شهر خودش هیجان زده است.