فراخوان تلخ انتخاباتی شان هانیتی در مورد شکست دریاچه کاری چیزی برای تماشا است

“وای! آنها فقط انتخابات را از دریاچه کاری دور کردند. آنجا واقعاً بد است!» او در مجله Truth Social در نیوزویک نوشت.

مربوط…





منبع

زیاد مردم در رسانه های اجتماعی هانیتی را “منافق

هانیتی پیش از وقفه گفت: «فاکس پیش‌بینی می‌کند که وزیر امور خارجه دموکرات – که باید خود را کنار می‌گذاشت – کیتی هابز به عنوان فرماندار آریزونا انتخاب شده است.

لیک پس از ورود به انتخابات فرمانداری سال گذشته از هابز خواست تا از سمت خود کناره‌گیری کند و گریه‌های او در طول این هفته با شمارش آرا در رقابت نزدیک ادامه یافت.

پیشنهاد هانیتی مبنی بر اینکه هابز به عنوان وزیر امور خارجه باید خود را از وظایف مدیریت انتخابات کنار می گذاشت، با یادآوری برایان کمپ جمهوری خواه به صورت آنلاین مورد استقبال قرار گرفت. به عنوان برنده شد فرماندار گرجستان در سال 2018 زمانی که او بود وزیر امور خارجه. او هفته گذشته در یک مسابقه برگشت از دموکرات استیسی آبرامز را شکست داد.

لیک که در تئوری‌های توطئه دروغین مبنی بر دزدیده شدن انتخابات 2020 از دونالد ترامپ بود، شکست خود را نپذیرفت. او در توییتی نوشت: «اهالی آریزونا وقتی BS را می بینند، آن را می شناسند.

شان هانیتی، مجری شبکه فاکس نیوز، روز دوشنبه اعلام کرد که کری لیکهاد، منکر انتخابات حزب جمهوری‌خواه تحت حمایت ترامپ، در رقابت فرمانداری آریزونا به کتی هابز دموکرات شکست خورد – اما بدون سرمقاله‌های انگور ترش که در فضای مجازی منتشر شد. (ویدیو زیر را تماشا کنید.)

رئیس جمهور سابق که شاهد شکست یکی دیگر از نامزدهای خود بود، گفت که تقلب در رقابت های آریزونا نیز در جریان است.