عکس مار زنگی با رنگ های عجیب در بیابان فلوریدا. چه چیزی باعث ظاهر عجیب و غریب شده است؟

نتیجه یک مار سمی است که به رنگ زرد کره ای زیبا اما عصبی است.

«مثل انگشت شست دردناک بیرون می‌آید!» کلی سیمپسون نوشت. “خیلی تلاش می کنم.”

به گفته Floridanaturecoast.org، منطقه مدیریت حیات وحش Big Bend بهشتی برای مارهای زنگی است که “60 مایل خط ساحلی و 90000 هکتار را در بر می گیرد.”

پست ایالتی از این عکس تا 14 نوامبر 2000 واکنش و نظر دریافت کرده بود، بسیاری از مردمی که از تلاش‌های صادقانه اما بی‌نظیر مار برای ترکیب شدن سرگرم شده بودند.

به عبارت دیگر، احتمالاً مدت زیادی زنده نخواهد ماند.

این عکس در 22 اکتبر توسط BD Jogerst از تالاهاسی گرفته شد و مار را گرفت که در کنار چمن‌های سبز روشن ساحلی پیچیده شده بود – که محافظت صفر از آن را ارائه می‌کرد. زمانی که جوگرست و سه دوستش «در حال جستجوی واحد هیکوری ماوند منطقه مدیریت حیات وحش بیگ بند در شهرستان تیلور بودند» گرفته شد. این منطقه در حدود 55 مایلی جنوب شرقی تالاهاسی، در امتداد ساحل خلیج فارس قرار دارد.

مارهای زنگی چندان مورد همدردی نیستند، اما مارهایی که در Panhandle فلوریدا دیده می‌شوند، به دلیل ظاهر غیرعادی‌اش، طرفداران زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارند.

“اولین فکر من این بود که بچه بیچاره فکر می کند در حال ترکیب شدن است. LOL. کارلا جونز پست کرد.

عکسی نشان می دهد که پشت الماس “بچه” بدون رنگ های خیره کننده ای که مارهای زنگی برای استتار نیاز دارند متولد شده است.

به گفته FWC، پشت الماس شرقی قرار است «قهوه‌ای، زرد یا خرمایی با الماس‌های مشکی، قهوه‌ای و کرم متمایز در پشت خود» باشد. آنها به طور متوسط ​​3 تا 6 فوت هستند، اما می توانند به 8 فوت هم برسند.

تینا هاجز نوشت: “این شگفت انگیز است که چگونه هنوز می توانید آن را شناسایی کنید.” “زیبا (اما) حتی این هم باعث ترس من از این کار می شد.”

کمیسیون حفاظت از ماهی و حیات وحش فلوریدا در یک پست فیس بوک در 12 نوامبر توضیح داد: “مار آملانیست است، به این معنی که فاقد رنگدانه سیاه است.” “به دلیل رنگ روشن آن، کمتر استتار می شود و بیشتر در معرض شکار است.”

کارشناسان می گویند مار مرجانی سمی کشف شده در فلوریدا هیچ شباهتی به آن ندارد.

زیست شناسان می گویند مار پیتون مهاجم برمه ای 215 پوندی، سنگین ترین مار پیتون موجود در فلوریدا است.



منبع

مرد مار پیتون را می گیرد و او را پس می گیرد. ویدئو تلاش برای حذف آن در Everglades را نشان می دهد