فترمن به خاطر توهین به خالکوبی به تاکر کارلسون پاسخ داد

«همه خالکوبی‌های جعلی کوچولوی احمقانه شما، البته این یک لباس است. اوه، این واقعی نیست،» کارلسون در مورد فترمن در خلال مونولوگ افتتاحیه نمایش خود در 7 سپتامبر، زمانی که او فترمن را در مبارزه با جنایت ضعیف نشان داد، گفت.

The Hill برای اظهار نظر با سخنگوی فاکس نیوز تماس گرفته است.

فترمن گفت که خشونت با اسلحه در شهر چیزی است که او را وادار به نامزدی برای شهرداری کرد. او همچنین “15104”، کد پستی برادوک را روی بازوی چپ خود خالکوبی کرد.

فترمن، در مقاله‌ای برای NBC News، این مونولوگ را «بی‌هیچ» خواند و توضیح داد که چگونه 9 خالکوبی روی ساعد راست او تاریخ‌هایی را نشان می‌دهد که فردی در برادوک، پن به‌طور خشونت‌بار مرده است. در حالی که فترمن شهردار بود.

فترمن همچنین در مقاله ای برای NBC، اوز را مورد هدف قرار داد و گفت که این پزشک مشهور در آن زمان «درمان های معجزه آسا را ​​دستفروشی می کرد» و در عمارت نیوجرسی زندگی می کرد، انتقاداتی که کمپین فترمن بارها در رقابت های انتخاباتی عمومی مطرح کرده است.

ستوان فرماندار پنسیلوانیا، جان فترمن، نامزد دموکرات‌ها برای مجلس سنا، روز یکشنبه به تاکر کارلسون مجری شبکه فاکس نیوز به دلیل اظهارنظرهای تمسخرآمیز خالکوبی‌های او در یک برنامه در اوایل ماه جاری، پاسخ داد.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

فترمن امیدوار است در نوامبر امسال با بازنشستگی سناتور فعلی پت تومی (R) کرسی سنای پنسیلوانیا را تغییر دهد. فترمن در رقابتی نزدیک با مهمت اوز نامزد جمهوری خواهان روبرو می شود، اگرچه نظرسنجی ها به طور کلی نشان می دهد که فترمن برتری کمی دارد.

فترمن نوشت: «خشونت با اسلحه و جنایات خشونت‌آمیز ممکن است برای کسی مثل کارلسون شوخی باشد، اما برای مردم شهرهایی مانند برادوک بسیار واقعی است.

او نوشت: «من دریافتم که حک کردن هنر به طور دائم بر روی بدن شما اینگونه نیست که بیشتر سیاستمداران ارتباط خود را با جوامع خود بیان می کنند. “اما من به آنچه دیگران فکر می کنند اهمیتی نمی دادم. به نظرم درست بود.»

سبک غیر متعارف فترمن فراتر از خالکوبی های او است. این دموکرات پنسیلوانیا همچنین به پوشیدن کت و شلوار و شلوارک در جریان مبارزات انتخاباتی شهرت دارد، نه کت و شلوار و کراوات.

کارلسون در مونولوگ 7 سپتامبر، انتخاب های مد را نیز هدف قرار داد.

فترمن نوشت: “من تنها نامزدی در این رقابت هستم که با جنایات خشونت آمیز مبارزه کرده و پیروز شده است.”

در این مقاله، فترمن برخی از داستان‌های قربانیان را که با خالکوبی‌هایش نشان می‌داد، شرح داد، از جمله مردی که هنگام تحویل پیتزا به ضرب گلوله کشته شد و دختر 23 ماهه‌ای که پس از تجاوز جنسی پدرش به او جسد پیدا شد.

او افزود: «تصمیم من برای علامت‌گذاری این مرگ‌ها با خالکوبی تا حدی الهام گرفته از ماندگاری آنها بود – این واقعیت که این افراد، داستان‌های آنها و شهر من برای همیشه با من خواهند بود.»

کارلسون گفت: «در ضمن، فقط بچه‌های پولدار در رویدادهای سیاسی کلاه‌دار می‌پوشند. “اوه من یک مرد کارگر هستم، من یک هودی پوشیده ام.” هیچ مرد کارگری در واقع برای یک رویداد سیاسی کلاه نپوشیده است.»