ترامپ در کتاب جدیدش می‌گوید مگی هابرمن، خبرنگار نیویورک‌تایمز، شبیه «روان‌پزشک» اوست.

“واقعیت این است که او با همه به گونه ای رفتار می کند که روان پزشکان او هستند – خبرنگاران، دستیاران دولت، و اعضای کنگره، دوستان و شبه دوستان و شرکت کنندگان در گردهمایی و کارکنان کاخ سفید و مشتریان. همه این فرصتی را برای او فراهم می کنند تا واکنش های خود را نشان دهد یا آزمایش کند. بر اساس این گزیده، هابرمن می‌نویسد، یا نحوه اجرای اظهارات او را بسنجید یا احساس او را کشف کنید.

دونالد ترامپ یک بار گفت مگی هابرمن خبرنگار نیویورک تایمز مانند “روانپزشک” او بود.

  • بر اساس گزیده ای از کتاب منتشر شده در آتلانتیک، ترامپ در یکی از مصاحبه های دستیارانش در حالی که به هابرمن اشاره می کرد، گفت: “من دوست دارم با او باشم، او مانند روانپزشک من است.”

    هابرمن نوشت که این خطی روشن‌فکر اما «بی‌معنی است که تقریباً به‌طور قطع قصد چاپلوسی را داشت»، طبق آتلانتیک.

    خبرنگار تایمز که دوره ریاست جمهوری ترامپ را به طور گسترده پوشش می داد، همچنین نوشت که اغلب از او خواسته می شد تا اقدامات ترامپ را «رمزگشایی» کند، «اما حقیقت این است که در نهایت تقریباً هیچ کس واقعاً او را نمی شناسد».

    • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    هابرمن، خبرنگار نیویورک تایمز در کاخ سفید، مجموعه‌ای از مصاحبه‌ها را با ترامپ برای کتاب آینده‌اش با عنوان «مرد اعتماد به نفس: ساخت دونالد ترامپ و شکستن آمریکا» انجام داد.

    هابرمن در روزنامه آتلانتیک نوشت: “او کارها را در زمان واقعی در مقابل همه ما انجام می دهد. در طول مسیر، او کل کشور را تغییر جهت داد تا به حالات و احساسات او واکنش نشان دهد.” “بعضی او را بهتر از دیگران می شناسند، اما او اغلب به سادگی و کاملاً مبهم است و به مردم اجازه می دهد تا معنی و عمق هر عملی را بدون توجه به اینکه چقدر خالی باشند بخوانند.”

    هابرمن گفت در حالی که ترامپ با بسیاری از مردم مانند روانپزشکان خود رفتار می کند، “تقریبا هیچ کس واقعا او را نمی شناسد.”

  • هابرمن دوره ریاست جمهوری ترامپ را به طور گسترده پوشش داد و برای کتاب آینده اش با او مصاحبه کرد.

  • بر اساس کتاب جدید هابرمن، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا گفت، خبرنگار مگی هابرمن در یکی از مصاحبه های آنها مانند “روانپزشک” او بود.