فترمن آگهی جدیدی را منتشر می کند تا از سابقه خود در مورد جرم و جنایت تحت سیل حملات GOP دفاع کند

او در یکی از رویدادهای آوریل گفت: «شما فرصتی دارید که واقعاً تأثیر زیادی روی شانس‌های دوم بگذارید. “این برای من به معنای همه چیز است. شما این فرصت را دارید که تصمیم بگیرید در جامعه خود چه جهتی را در پیش بگیریم. آیا اگر معتاد بودید یا جوان بودید یا در فقر بودید باید تا آخر عمر هزینه اشتباهی را بدهید؟»

این دو در حال حاضر برای یک مناظره در 25 اکتبر در مرکز ایالت هریسبورگ برنامه ریزی شده اند.



منبع

کمپین فترمن به طور مداوم اوز را غیرقابل لمس توصیف کرده است و به اقامت طولانی مدت او در نیوجرسی و استفاده از نام مستعار “دک هالیوود” برای مجری سابق برنامه گفتگو اشاره می کند. اخیراً این کمپین اوز را در مورد حقوق باروری تحت فشار قرار داده است، و تلاش می کند موضع او را در مورد ممنوعیت 15 هفته ای سقط جنین در مورد روش پیشنهادی سناتور جمهوری خواه لیندسی گراهام از کارولینای جنوبی در اوایل ماه جاری مشخص کند.

اوز برای شرکت کنندگان در راهپیمایی رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در Wilkes-Barre، Pa.، در 3 سپتامبر، سخنرانی می کند. (اندرو کلی/رویترز)

حملات متمرکز بر جنایت به فترمن مشابه حملاتی است که بر روی ستوان فرماندار ویسکانسین، ماندلا بارنز، نامزد دموکرات مجلس سنا که تلاش می کند سناتور جمهوری خواه ران جانسون را برکنار کند، استفاده شد.

ستوان فرماندار فترمن در جریان تظاهراتی در فیلادلفیا در 24 سپتامبر سخنرانی می کند. (هانا بییر/ رویترز)

معاون فرماندار پنسیلوانیا جان فترمن در تلاش برای دفاع از سابقه خود در زمینه عدالت کیفری پس از سیل تبلیغات مخالف سنا، دکتر مهمت اوز، آگهی جدیدی منتشر کرد.

مونتگومری که در منطقه متروی فیلادلفیا قرار دارد، سومین شهرستان پرجمعیت این ایالت است. در اواخر آگوست، فترمن تبلیغی را منتشر کرد که در آن حملات نرم بر جنایت را رد کرد و در مورد دوران تصدی خود به عنوان شهردار برادوک، حومه پیتسبورگ، و نحوه کارش با پلیس صحبت کرد. او همچنین قانونی‌سازی ماری‌جوانا را ترویج کرده است، از جمله بازدید از تمام شهرستان‌های ایالت برای بحث در مورد این موضوع.

در تبلیغی که صبح سه شنبه منتشر شد، شان کیلکنی، کلانتر شهرستان مونتگومری، از سابقه فترمن دفاع کرد و گفت: «از اینکه اوز در مورد جان فترمن و جنایت صحبت می کند خسته شده ام. حقیقت اینجاست. جان فرصتی دوباره به کسانی داد که لیاقتش را داشتند. مجرمان غیر خشونت آمیز، مصرف کنندگان ماری جوانا. او در 90 درصد مواقع با کارشناسان مجری قانون رای داد. او خانواده‌ها را دوباره متحد کرد و از آزادی ما محافظت کرد.»

عکسی از تبلیغات کمپین جدید جان فترمن.

اوز و کمپین او همچنین تلاش کرده اند تا توجه را به سلامت فترمن جلب کنند که چند روز قبل از انتخابات مقدماتی ماه می دچار سکته مغزی شد. فترمن به مسیر بازگشته است و در حال انجام مصاحبه است، اما گاهی اوقات هنگام صحبت کردن کلمات را از دست می دهد، گام های اشتباهی که در ویدیوهای رسانه های اجتماعی به آن اشاره شده است. فترمن و کمپین او بارها گفته اند که نامزد احساس خوبی دارد اما گاهی اوقات مشکلات شنوایی دارد.

اوز برای شرکت کنندگان در راهپیمایی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در ویلکس-بار، پنسیلوانیا در 3 سپتامبر سخنرانی می کند.
فترمن، یک دموکرات، به طور مداوم در نظرسنجی ها پیشتاز بوده است، اما در میان اتهامات جمهوری خواهان مبنی بر اینکه او نسبت به جنایت بسیار نرم است و طرفدار کاهش مجازات برای جنایتکاران خشن است، شکاف را کاهش داده است. PAC میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا، میلیون ها دلار را صرف تبلیغاتی کرده است که به کار فترمن در هیئت بخشش ایالتی که او به عنوان معاون فرماندار ریاست آن را بر عهده دارد، متمرکز شده است.

اوز به کمپین فترمن به دلیل استخدام دو برادر، لی و دنیس هورتون، که در سال 2021 پس از نزدیک به 30 سال حبس به دلیل قتلی که آنها معتقدند در آن دخالتی نداشتند، حمله کرد. در طول مبارزات انتخاباتی اولیه، فترمن کار خود را در هیئت عفو تبلیغ کرد.

ستوان فرماندار فترمن در جریان تجمعی در فیلادلفیا در 24 سپتامبر صحبت می کند.

عکسی از تبلیغات کمپین جدید جان فترمن. (از طریق یوتیوب)

فترمن و اوز در حال رقابت برای این سمت هستند که توسط سناتور جمهوریخواه بازنشسته پت تومی خالی شود. این رقابت برای ماه‌ها به عنوان بهترین شانس دموکرات‌ها برای دستیابی به کرسی حزب جمهوری‌خواه در نظر گرفته می‌شود، یک نیاز حیاتی در مجلسی که به طور مساوی 50-50 تقسیم می‌شود و در بحبوحه تلاش‌های سخت برای انتخاب مجدد دموکرات‌ها در ایالت‌هایی مانند نوادا و جورجیا. جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد که فترمن همواره پیشتاز است، اما این اختلاف بین 2 تا 10 امتیاز در این ماه تغییر کرده است.