مشاور کمیته 6 ژانویه می گوید لوئی گوهمرت و پل گوسار جمهوری خواهان «ممکن است مشکلات شناختی جدی داشته باشند».

ریگلمن همچنین نوشت که در حالی که گوسار مستعد افراط گرایی است – مانند لابی کردن برای انحلال ناحیه کلمبیا اگر جمهوری خواهان مجلس کنترل اتاق را در پاییز امسال بازپس بگیرند – او تنها نیست.

گوهمرت که اوایل سال جاری ابراز تاسف می کرد که نمی تواند به اف بی آی یا بازرسان کنگره دروغ بگوید، در پایان سال پس از تلاش ناموفق برای جایگزینی کن پکستون، دادستان کل تگزاس، کاپیتول هیل را ترک خواهد کرد.

ریگلمن در کتاب جدید خود با عنوان «نقض: داستان ناگفته تحقیق در مورد 6 ژانویه» درباره همکاران سابقش می‌نویسد: «به این باور رسیدم که گوسار و گوهمر ممکن است مشکلات شناختی جدی داشته باشند.

دنور ریگلمن جمهوری‌خواه می‌گوید نمایندگان لویی گوهمر و پل گوسار در دنیای کوچک خودشان هستند.

  • ریگلمن می‌گوید، آنها “خیال‌پردازی‌های وحشیانه و دراماتیک درباره دموکرات‌ها، رسانه‌ها و فناوری‌های بزرگ را در خود جای داده‌اند.”

  • در یک مورد، ریگلمن گفت که گوهمرت علیه ممنوعیت ظاهری جمهوریخواهان در رسانه‌های اجتماعی توسط «الگوریتم‌های اصلی» انتقاد کرد – بررسی شرکت‌های فناوری که طبق گزارش‌ها باعث شد دیگران در اتاق به نشانه موافقت سرشان را تکان دهند.

    ریگلمن می‌گوید که دو محافظه‌کار مجلس نمایندگان چیزی جز «تئوری‌های توطئه ناپیدا» مطرح نمی‌کنند.

    • به صدا درآوردن هشدارها درباره ژل‌های سلامت روان قانون‌گذاران با پاسخ‌های جمع‌آوری‌شده در یک نظرسنجی اخیر که به عنوان بخشی از پروژه «قرمز، سفید و خاکستری» اینسایدر انجام شد، که به بررسی هزینه‌ها، مزایا و خطرات زندگی در یک دموکراسی توسط افراد مسن می‌پردازد. .

      ریگلمن می‌گوید، انتقادات تند ناشی از جذب تمام ایده‌های وحشیانه‌ای است که این دو محافظه‌کار در حالی که با دیگر اعضای حزب راست افراطی حزب آزادی مجلس نمایندگان جمع می‌شدند، مطرح می‌کردند. گوهمرت و گوسار که هر دو در دهه 60 زندگی خود هستند، بخشی از گروهی از قانونگذاران راست افراطی مانند مارجوری تیلور گرین، نماینده جورجیا هستند که به طور مرتب تئوری های توطئه را مطرح می کنند. اتهامات وحشیانه و اغلب بی‌اساس آنها نیز می‌تواند مبتنی بر حزب‌گرایی افراطی باشد.

      ریگلمن درباره بیداری گستاخانه ای که از قانونگذاران MAGA در دوره مجردی خود در کنگره دریافت کرد، نوشت: «اسکات پری، جودی هایس، رندی وبر و رئیس کمیته، اندی بیگز، همه چیزهایی گفتند که من را متحیر کرد.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





    منبع

    در گزیده‌هایی که گاردین به آنها اشاره کرد، ریگلمن نوشت که گوهمر و گوسار «به نظر می‌رسید که وقتی صحبت از اشتیاق آنها برای باور فانتزی‌های وحشیانه و دراماتیک درباره دموکرات‌ها، رسانه‌ها و فناوری‌های بزرگ می‌شد، در ساقه مغز به هم پیوستند». نمایندگان گوهمرت و گوسار به درخواست‌ها برای اظهارنظر درباره اظهارات ریگلمن پاسخی ندادند.

    81 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که از قرار دادن کاندیداهای کنگره در امتحانات جسمی و روحی قبل از اجازه خدمت حمایت می کنند – موضوعی که در حال حاضر با شکل گیری رقابت های ریاست جمهوری 2024 در ذهن رای دهندگان قرار دارد.

    نمایندگان جمهوری خواه پری و بیگز هر دو توسط کمیته منتخب تحقیق درباره محاصره مرگبار در ساختمان کنگره آمریکا احضار شده اند.

    دنور ریگلمن، بازرس سابق کمیته 6 ژانویه می گوید که لویی گوهمرت نماینده جمهوری خواه از تگزاس و پل گوسار از آریزونا تمایل به “تئوری های توطئه ناپیدا” او را متقاعد کردند که دو متحد ترامپ به طور کامل از واقعیت جدا شده اند.